1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Precies weet ik het niet meer, maar het gaat ongeveer als volgt:
    Die platformen hebben op de bodem en in het dak een portal. Zorg dat je via zo'n portal aan de zijkant een van die twee zware stenen langs de kant in een van die platformen krijgt, dan zakt dat platform en kun je boven op (niet erin!!!) het platform (bij de purple ketting) gaan staan. Vandaar steeds portals maken in de andere platformen en dan het gewicht van de steen verplaatsen, zodat degene waar je bovenop staat steeds hoger komt.
    Uiteindelijk kun je dan boven weer op de buitenste ring springen en verder gaan!

2. juniorjoa

juniorjoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aja bedankt wist het wel alleen niet aan gedacht voor er vanboven opte gaan staan :confused::d grtz

3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: ik heb Asrael bevrijd maar nu moet ik vechten tegen Straga.

nu ben ik echter even eruit gegaan om naar een ander gebied te gaan. nu kom ik dus met geen mogelijkheid meer terug in The Black Throne"`om Straga te vechten.

Ben al 2 uur alles aant afzoeken. wie kan me helpen!!!!

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Op de plek van Samael(in de Scalding Gallow) is er een portal waar je door heen moet.

Heb Darksiders nu ook op 1000 btw :D Apocalyptic ging echt te makkelijk, binnen 9 uur was ie uitgespeeld. En maar 1 keer doodgegaan en dat was omdat ik in een afgrond werd geslagen(wat normaliter geen death oplevert maar nu ineens wel).

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook een stukje op apocalyptic gespeeld met de abyssal armor en dat was inderdaad niet echt moeilijk... alleen is het ehele effect van exploren enzo weg, dus ik ga hem niet nogmaals uitspelen....

6. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah super man!!! Dat kon ik dus niet meer vinden dank je wel!!!!!!

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hehe, ik herken het. Ik wist het ook niet meer toen ik weer eens terug wilde ;)

8. juniorjoa

juniorjoa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit bij azrael terug en moet nu de laatste beam doen maar ik zou vanboven moet graken ma hoe graak ik daar ik heb de hele grond al afgezocht en vanboven op gaan staan voor een portal te maken heel vanboven op de ronddraaiend ding kan iemand me zeggen hoe ik verder moet

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als ik het me goed herinner:

Je moet met protals hoog komen en dan door een blauwe deur en dan weer een lift.

Je ziet op de grond in een nis twee portals: eentje op de muur (laag bij de grond) en eentje op de vloer. Open een portal in de muur en een CHARGED portal op de grond. Ga door de portal in de muur en laat je naar boven schieten...

EDIT:
    Ik heb DS verkocht, dus ik kan het niet meer checken ...

10. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks Gakkie voor de goede deal. Darksiders is tof! Ben nu bij Tiamat, vind het een heerlijk spel.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja he, echt een lekker spel. En alweer bij Tiamat. Heb je snel gedaan :)

12. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nu in de tunnels bij de Griever, maar nadat je the Griever 1x hebt verslagen kom ik niet verder bij de grote open ruimte met water onderin. Weet iemand wat de bedoeling daar is? Zie wel zo'n bom in het midden, maar hoe steek ik die aan?

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 1 zo'n bom op die rooie stenen gooien. Als het goed is zie je dan vanaf dat middelpunt 1 gebroken pijp(waar nog geen vuur uitkomt) vlakbij die rooie stenen en 1 gebroken pijp(waar wel al vuur uitkomt) in de tegenovergestelde hoek. Nu moet je 1 bom op de pilaar tussen de 2 pijpen gooien en dan met je crossblade die pijp, bom en andere pijp raken. En dan via die aangestoken pijp de bom op de rode stenen aansteken.

Vaag verhaal maar hoop dat je het begrijpt. 8)

14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp het, en hoe kom ik dan weer omhoog? Hehe

Thanks!

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je onderwater duiken en dan de meest linker gang pakken, daar weer boven water gaan waar je Demonic Growth kan beklimmen.

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    in de woestijn onderweg naar Silitha heb je een grot. In die grot heb je aan 1 kant een rode muur, en aan de andere kant een rode muur met een fakkel vlakbij. Maar ik zie geen bommen. Hoe blaas ik die op?

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die laatste gadget die je krijgt. Weet ff niet hoe ie heet, maar als je hem activeert kom je in de 'Dark Realm' of iets dergelijks en dan zie je die bommen wel.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    aha thnx

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben tot drie keer terug geegaan naar die plek. De eerste keer toen ik de crossblade had, tweede keer met de hook en uiteindelijk met de sadow mask. En pas toen kon ik er langs... zo heb ik echt veel gebacktracked in het spel.

Qua efficiency kun je dat pas het best op het allerlaatst doen, net voor de eind boss... ;)

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Sequel nu al bevestigd. :p
    'Fiscal 2012' loopt van April 2011 to 31 Maart 2012

Deel Deze Pagina