1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zat er ook een beetje aan te komen gezien het einde van de game. Beter!

2. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mohge allemaal. ik heb dit spel nu net binnen gekregen. ben uiteraard meteen begonnen. ik heb niveau normaal gedaan en ben nu al een uur bezig en ik vind het tot nu toe nog behoorlijk makkelijk. gaat dit nog veranderen of kan ik beter maar opnieuw beginnen op een moeilijker niveau?

3. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al een uur :confused:
    Er zit 20uur gameplay in het spel. Een uur is dus echt nog niks vergeleken met wat er komt.

En btw denk niet dat je het haald om apocalyptic uit tespelen in je eerste run daar is hij gewoon echt te moeilijk voor. Ga gewoon eerst lekker door de normal mode heen. Mocht je dan nog zin hebben gewoon apocalyptic gaan doen (met armor).

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Grr, ik zit vast bij die spin eindbaas (Silika of zoiets)...
    Heb wel full health, maar geen potions, en ik red het elke keer maar niet.:mad:

Lijkt ook wel dat ik twee keer goed kan meppen (eerst de haak, dan trekt die me naar haar toe; dan meppen), daarna gaat ze steeds teleporteren....wordt er gek van!|:-

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Youtube en google zijn uw vriendjes.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet ik, maar dat is het em nou net; daar gebruiken ze potions...en die heb ik niet!! En net in dit gedeelte zit geen Vulgrim!!|:-|:-

Dus ik moet OF een roteind terug, OF het moet me lukken zonder potions....:mad:

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    De hele tijd in beweging blijven als ze gaat teleporteren. En als ze dan zo van boven uit de lucht op je springt moet je dashen in de richting waarin je al liep voordat ze naar beneden kwam, anders word je geraakt. Het moet te doen zijn zonder potions.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dit idd, ik heb haar de eerste keer gehaald zonder potions en na het gevecht dacht ik "was dit het". Korste bossfight in het spel.

9. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een blockbuster game!, ik geniet echt van de gameplay, graphics en sfeer. Deze game heeft best wel wat weg van de PS1 game: Soul Reaver. Zelfde sfeertje en dito gameplay, ook zo'n übergame. De graphics voor Soul Reaver waren in die tijd ongeloofelijk mooi voor de PS1. Dus als je smult van Darksiders, check vooral Soul Reaver ! (wel een stap terug met de graphics, maar de gameplay, puzzels en speelduur is echt top)

http://www.youtube.com/watch?v=z19ebOYbxes&feature=related

Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Idd, mij deed het ook erg terug denken aan Soul Reaver!! Dat vond ik naast MGS de topper op de PSX. Jammer dat ik een gekopierde versie had en de cd kapot gegaan is en nooit de mogelijkheid heb gehad om hem uit te spelen :{
    Maar wat is Darksiders toch een vette game zeg. Ik kriijg gewoon een smile op me gezicht als ik alleen al aan de game terug denk hahaha. Beetje zielig ja :9

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik vond het gevecht met Silitha ook het lastigste uit het spel. Geen healing potions nodig gehad geloof ik, maar ik vond het wel een verdomd irritant gevecht...

12. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ik vond de battle met Tiamat nog steeds de lastigste :x
    De rest erna was wel redelijk makkelijk eigenlijk

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Grappig hoe iedereen op andere momenten moeilijkheden heeft :)

14. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tiamat viel wel mee toch?

15. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Die heb ik toevallig net verslagen,
    Vond die best simpel..
    Speel hem wel op Apocalyptic.
    Vandaag binnenn gehad..
    Toffe game:thumbs:

16. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ powerslave.
    ja lijkt me verstandig om op apocalyptic te spelen. ik heb hem nu ook een paar daagies en ik vind het allemaal nog wel erg makkelijk. de enige keren dat ik dood ga is het bij een eindbaas, die lui tussendoor maak je zo koud.

edit. ik heb nu dat pistool gekregen maar die is echt zwak, zijn er hier lui die dat wapen wel veel gebruiken?

Laatst bewerkt: 7 feb 2010
  17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat pistool echt in 1 ruimte gebruikt, en dat was omdat ik die bats daar niet kon killen met mijn crossblade omdat die er net niet bij kon. Echt een waardeloos ding dus verder. :p

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gun heb je later wel nodig voor een eindbaas. ;)
    En je kan sterkere bullets kopen.

Verder gebruikte ik hem ook niet veel.

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Gun heb ik ook weinig gebruikt nee.
    Maar ik vind het zo vet hoe hij die gun alleen al vasthoud :cool:

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is niet een echt game waar een pistool goed bij past vind ik. Je hebt hem nodig bij die wormen, dat wel, maar verder heb ik er ook niets mee gedaan.

Deel Deze Pagina