1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, bijna het spel uitgespeeld, alleen de eindbaas nog. Wel een super vet spel! :thumbs:

Ik ben alleen ruim 4 uur zoet geweest om de laatste Wrathstone te vinden. Maar ik kwam er op het einde achter dat ik een portal over het hoofd heb gezien |:-

2. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al een tijdje geleden uitgespeeld, hoop heel stiekum dat deel 2 dit jaar nog komt :) super vette game was het!

3. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tweede deeltje zou zeker mooi zijn. Benieuwd wat ze daar dan mee gaan doen.

4. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou zeker vet zijn alleen ik zie het niet snel gebeuren aangezien deel 1 begin dit jaar pas is uitgekomen.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kon je dan niet een beetje afleiden uit het einde van het eerste deel?

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het liefst nog dat hij deze maand al kwam deel 2 8) Deel 1 was echt te bruut!!

7. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal heeft zeker een vervolg! Maar ik ben meer benieuwd naar de vernieuwingen of extra's in de gameplay van het eventuele vervolg.

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat puzzel level is knap lastig af en toe 8)

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik neem aan dat je die met de portals bedoeld, Choas Tower ofzoiets ?
    In het begin vond ik dat level wat minder, maar dat werd naarmate ik verder kwam steeds minder. Achteraf zit het heel goed in elkaar, ik moest gewoon ff wennen aan die portals *)

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag maar's uit de seal getrokken, erg dikke game zeg. Heb er gewoon spijt van dat ik er nu pas aan begonnen ben.
    Het is op het vechten na echt een bijna een op een kopie van zelda controls en stijl, zelfs als je in het lava springt gaat er enkel een hartje vanaf en sta je weer op het randje :cool: Maarja, imo is dat alleen maar een pluspunt, werd wel's tijd voor een "soortgelijke" game op de 360 die niet zo kinderachtig is.

Hoe zit het met die groene kisten eigenlijk, is er gewoon een kans dat je een kwart "hartje" krijgt of is dat per kist verschillend? Ben op apocalyptic begonnen dus wil ze niet zo maar kapotmaken.

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nee als de kist gewoon groen is zit er health in, die Lifestone Pieces zitten in groene kisten waar zwarte rook omheencirkelt.

Overigens deze game ook uitgespeeld twee weekjes geleden, ik hoef alleen nog maar de game op Apocalyptic uit te spelen en 160 kills op die Mount. Dat wil me maar niet lukken (heb zelfs een keer 159 gehaald :x), iemand tips daarvoor?

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oefenen met Panzer Dragoon Orta. Kopen? :+

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Als je em op easy speelt is dat stukje dan ook makkelijker om 160 te halen?

Ik weet niet eens hoeveel kills ik daar had, wist niet eens dat het een achievement was. Misschien in mn 2e playthrough op Apocaliptic maar es even proberen.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het eerste gedeelte vlammend bent doorgekomen(voor je gevoel), dan kan je je in het tweede deel jezelf dood laten gaan, dan begin je vanaf daar en hoef je niet het eerste stuk weer over te doen. Scheelt wat moeite.

Is trouwens gewoon even moeilijk op alledrie Easy/Normal/Apocalyptic.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En ben nu al 6 keer doodgegaan bij die grote kerel op die snelweg overgang nadat je die 4 shadezones ofzo inmoest, bak er weinig van merk ik alweer =( 2 klappen en je ligt, en soms dodge ik weg inplaats van opzij en dan raakt ie me alsnog met z'n zware aanval.
    Opzich niet zo erg maar je moet eerst weer daar helemaal naartoe lopen/zweven en dan dat kutfilmpje kijken en wat autos ontwijken. Heel irritant

Maarja vanavond misschien nog's proberen

Bedankt! :b:

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Inmiddels al verder, was gewoon een kwestie van heel veel ontwijken :+

Ben ik trouwens de enigste die de muziek (of eerder het gebrek daaraan) erg vind tegenvallen?
    Zit nu in de Twilight Castle en vind het maar leeg en hol aanvoelen, een beetje epicsche orkest muziek af en toe had wel welkom geweest, imo.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Beetje spam 3 posts achter elkaar maarja 8)

iig, is er nog een soort End-Game nadat je het spel hebt uitgespeeld? Of moet ik al m'n wapens omhoog krijgen en enhancements vinden voordat ik de laatste baas kill?

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Na de eindbaas kom je weer in het hoofdmenu, dus dan speel je gewoon verder vanaf het laatste punt waar je gesaved hebt voordat je met de eindbaas begon :)

Darksiders
    1000 van 1000 [​IMG]
    43 van 43 prestaties (100%)

The True Horseman
    COMPLETE the game on APOCALYPTIC difficulty
    100 [​IMG] (11-4-2010)

Ook weer klaar, kan niet wachten op deel 2! :D

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Oke dan, bedankt :b:!

Kan idd ook niet wachten op het volgende deel, moet er niet aan denken dat ik dit deel uitspeel en niks meer te Darksideren heb, veelste leuk :+

20. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze game ook gescoord voor een koopje ben erg verrast super leuke game! hack en slash in combo met puzzelen is nice! Jammer dat de game hier zo weinig aandacht heeft gekregen. Toch wel een game waar er niet veel van zijn op de xbox 360.

Deel Deze Pagina