1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben onderweg naar straga nu heb ik 2 vierkanten blokken als ik voor die portels richt krijg ik 1 portal rechts en 1 in het 1e vierkant maar de 2e lukt niet hoe moet ik dit doen

2. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verstandig. ik heb hem helaas wel weer verkocht. heb k best wel spijt van, k heb hem 2 keer gespeeld maar k denk dat een a twee keer nog wel zou lukken

3. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb Darksiders na alle goede verhalen erover ook maar eens opgepikt in de winkel voor een leuke prijs. Heb nu een aantal uren gespeeld en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van deze game. Helemaal tof dat ze al bezig zijn met Darksiders 2 te maken, want die zal ik dan wel gewoon bij de release kopen :thumbs:

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe duur is hij in de winkel dan? Hij is al te koop van af 12-15 euro online.

5. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    In de meeste winkels zag ik hem liggen voor 29,95. Ik heb hem voor 20 euro bij dixons gekocht. Online had ik hem inderdaad voor 16 euro kunnen krijgen, maar ik had geen zin om een week erop te wachten, voor die 4 euro verschil :emo:

Laatst bewerkt: 14 dec 2010
  6. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Voidwalker Portals te openen (probleem)

Het is bij een stuk waarbij je " Twee rotsen in de lucht hebt zweven. " 1 Rots schiet je een portal op en dat verschijnt ook. Aan de andere kant aan de muur schiet je ook een portal op, zodat je erdoor heen kan kijken om vervolgens nog een keer te schieten op " 2e Rots " om een portal te openen. Zodra ik het erop schiet en gaat er 1 portal dicht en moet ik er tegelijk door heen springen om door te springen door de volgende rots, maar ik val steeds wel 30x naar beneden erg frustrerend.

7. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel niet gespeeld dus heb zelf geen antwoord, maar volgens mij zijn er meerdere walkthroughs op youtube te vinden. Even opzoeken bij welk part of welke episode je bent en je kunt wellicht weer verder spelen.:)

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Liever geen Walktrough. Ik zit niet vast portal wil op 1 of andere manier niet door komen. :mad:

Dit gevonden;
    Shoot the portal window on the spinning rock as it nears you with your Voidwalker. Shoot the window on the ground nearby as well.

When the rock spins away, it will face another rock with a window on it. Shoot this window by shooting THROUGH the portal on the nearby wall -- you should be able to see it as the rocks meet face-to-face. Mja, dan verklaart het waarom ik steeds naar beneden val.

Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik wil deze game ook.
    Op Gamekings.tv gaven alle gamekings hun top 10 games, en Darksiders stond er bijna elke keer in. Toch maar eens checken!

Vraagje: Hoe lang duurt de singleplayer (let's say on medium)?
    Ik hoor dat deze erg lang duurt, klopt dat?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niet ERG lang zoals bijvoorbeeld een Fallout 3 of Oblivion. Het zijn geen honderden uren die je erin kan steken.

Maar je bent er langer mee bezig dan de gemiddelde actiegame. laten we zeggen 15 a 20 uur?

11. elduderino

elduderino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    schaam je dat je de game nog niet hebt gespeeld ;-)

Topgame!

12. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ah, kijk dat is mooi. 15-20 uur is lang voor een game van tegenwoordig.
    Thanks! :thumbs:

Ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van deze game zelfs :eek:! (volg het game gebeuren een stuk minder tegenwoordig)
    Maarja, beter laat dan nooit.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste run heb ik er zeker langer dan 20 uur overgedaan. Maar heb dan ook werkelijke alle collectibles gezocht en al die moves bij elkaar gegrind. Tweede run gaat het veel makkelijker al, toen heb ik hem in 8 uur gehaald ofzo.

Maar deze game is echt een aanrader hoor. Gewoon kopen.

14. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    1 van de beste games die ik gespeeld heb vorigjaar..
    Kopen die hap!

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens. Heerlijke game, prachtige sfeervolle graphics, goede action gameplay en puzzels :)

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Kan niet wachten op het volgende deel..
    De andere horsemen op het einde van het spel :)

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Don't get your hopes up:
    Bron: Eurogamer

18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ligt eraan als je snel genoeg bent met een puzzel oplossen of je zit er steeds maar tegen aan te hikken dan ben je langer dan 15uur bezig. :p

Ik zit nu in chapter 5 en 15 uur op de teller. Ik geniet er zeker van! :thumbs:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat sluit toch niks uit , in tegendeel zelfs het zou kunnen dat
    je 1 van de andere horsemen bent op een andere locatie terwijl War op aarde bezig is en je je dus aan het einde van deel 2 bij War voegt

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat kan natuurlijk inderdaad.

Ook al maakte ik uit dat de andere horsemen niets te maken hadden met de apocalyps, wil niet zeggen dat ze iets verzinnen waarmee het wel zo is.

Maar ik zou niet rekenen op brute acties waar je alle horsemen samen ziet, wat ik toch wel had verwacht tot dat ik dat bericht las.

Deel Deze Pagina