1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh hebbe hebbe hebbe, we hebben er een tijdje niks over gehoord 8)

2. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Nice..
    Kan niet w88 op een vervolg..
    Deel 1 was vet

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Multiplayer component...

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dan aan Coop.. met 4 horsemen :)

5. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap echt niet dat sommigen van jullie een guide nodig hebben. wat is daar nou aan om zo een eindbaas te verslaan zonder moeite te doen?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een kleine co-op lijkt me opzich wel vet als het een beetje goed wordt uitgewerkt!

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Fuck MP en co-op, dit is een echte SP ervaring. Maar als het persé moet, ok..maar zolang de SP er maar niet onder gaat lijden.

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Tot daar en niet verder :9

9. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Aangezien er (voor zover ik kon vinden) nog geen Darksiders II topic is:

[yt]pH-PjD1dpe4&feature=player_embedded[/yt]

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eindelijk ook aan dit spel begonnen en gestart op Apocalytic. Op zich prima te doen, echter ik zit nu toch echt wel vast. Ik moet een aantal van die challenges doen en heb er 3 van de 4 gehaald (alle drie in 1x) echter die 4e lukt mij gewoon niet. Ik moet 30 man verslaan met een finishing move. Echter op een gegeven moment spawnen er van die gollems met vuur aan hun handen. Eerst 1 en later nog 1. Ik ben dan echt binnen no-time dood. Toch eerst die ene gollem verslaan? Dat kost echter wel veel tijd.

Ik heb overigens 1300 souls verzameld maar wilde eigenlijk doorsparen voor die ene wrath dat je huid harder wordt. Echter die kost 2000. Kan het uit om eerst de Scythe te kopen?

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat ik vaak deed was war,s beast mode unleashen om de grote badguys snel af te maken.Om me vervolgens om de kleinere enemy,s te focussen.

Volgrns mij was het RT + LB om tijdelijk die beast mode te activeren.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Beast mode? Heb ik dat al?

14. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik me kan herinneren (tis alweer n tijdje geleden) heb je voor beast mode n soort "blood" meter? als die vol is door verslaan vijanden kan de beast mode unlocked worden tijdelijk.

als je moeite hebt met die challenges zou ik gelijk die Scythe kopen, dan moet het zeker lukken, je hebt straks meer dan genoeg souls voor de rest te kopen in loop vd game.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik denk dat je dat later vrij speelt ;)

ik heb mijn health plus twee blokjes van dat gele spul (als ik die vol heb met souls)

16. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Volgens mij heb je beast mode al vrij in het begin.
    Maar excuses als ik het fout heb.

:+

Denk gewoon veel dashen en blijven rondrennen en focussen op de kleinere vijanden...

Of focussen op de big badguys zodat je ff wat adem hebt om de kleinere aan te pakken.

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Als je Beast Mode hebt, dan zie je linksbovenin (rechts naast je HP en MP bars) een soort spiraal staan. Die vult zich op met een oranje kleur. Als ie vol is, komt er een groot embleem overheen te staan. Dan activeer je 'm met LB + RT geloof ik.

18. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook moeite mee, en geen souls meer om iets te kopen om me sterker te maken. Als je souls hebt te spenderen, zou ik life essence kopen, zodat als je bijna dood gaat, gewoon weer een volle energie balk krijgt...

En beast mode heb je dan nog niet

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kevf, die Scythe hoef je niet te kopen. Je kunt de Scythe unlocken door in het menu de volgende code in te voeren: The Hollow Lord. Zie ook:
    [yt]--9PNur88b4[/yt]

Zelf had ik het niet gedaan maar kwam er toevallig gister achter. Ik heb hem gisteren uitgespeeld op Normal. Leuke game, duurde wel een tijd voordat ik er echt voor ging zitten om hem uit te spelen.

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    En ik heb 'm gisteren ook voor het eerst echt volledig uitgespeeld. Toch wel erg vet, interessant einde ook. Maar af en toe kon de game toch echt irritant frustrerend zijn.. En dat is toch wel jammer.

Bovendien werd ik helemaal gek toen ik de Iron Canopy opnieuw ging bezoeken om de Abyssal Armor set compleet te krijgen en die kist weg was! Het was het laatste deel dat ik nodig had, en de kist was er gewoon niet. Dus ik mag voor die cheevo de game dus opnieuw gaan spelen? Nou dacht 't niet. Wel erg jammer.

Laatst bewerkt: 9 apr 2012

Deel Deze Pagina