1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Darkstalkers Resurrection

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 12 feb 2013.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de volledige game toch gehaald, en het eerste wat me opviel was de ontzettend goede soundtrack voor de game. Ik heb de tutorials van Hsien-Ko en Felicia even doorgenomen, het liet goed de basis van een character zien.
    Game lijkt behoorlijk snel maar lang niet zo erg als UMvC3.

Even twee filmpjes van Max;
    [yt]CPx8okzc3XQ[/yt]
    [yt]bIcUOZPVp1U[/yt]

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat dit spel aan me voorbij gaan.
    Ik heb weinig behoefte om me, als beginner, te verdiepen in een spel dat al jaren op de markt is. Ik kwam ook nooit echt lekker in MvC2 toen die op arcade verscheen.

Wat ik ook niet helemaal begrijp is het nut van twee games, buiten het feit om deze game 1200 msp duur te maken.
    Alleen Darkstalkers 3 was genoeg geweest.

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Gister toch maar gekocht. Tja, fighters, zelfs al speel ik ze niet meer zo fanatiek als vroeger kan ik ze ook nog steeds niet laten liggen.
    En ik denk dat het toch aan mij lag. Gister een beetje de SP gespeeld en geen last van inputlag. Ik vermoed (achteraf) dat ik het zo voelde omdat ik gewoon moe was. Maar hoe dan ook, geen last er meer van dus prima.!

Deel Deze Pagina