1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DarkWing, Dioga en Eckie stoppen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 29 jun 2004.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik ook _0/
    Toch allemaal bedankt voor de gezellige dagen die ik hier gehad heb. Bedank jullie ff hier omdat het in het aankondigingen forum niet meer kan :+

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Was die van jou ook al weer? Darkwingduck toch?

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dag dag iedereen, veel succes verder en ik hoop dat jullie opvolgers het een beetje goed zullen doen!

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb er alle vetrouwen in :cool:

5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:'-(

maar was wel fijn met jullie :cool:
    maar ja, jullie blijven op het forem dus :D
    weer minder mensen die mijn topic's sluiten ;)

6. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Snif Snif, Ze hebben het forum zo goed gemaakt, maar nu gaan ze weer weg... :'-(
    Veel succes jongens met de toekomst, wie weet word Darkwing beroemd met z'n band Stillus. ;)
    Nieuwe moderators gezocht? Ik kom er aaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!! _O_

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, jullie hebben het goed gedaan. Ik ben trots dat we het met z'n allen nog gezellig hebben kunnen houden na de explosieve groei van onze community.
    Veel plezier aan onze kant van het forum :)

8. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Sterkte? Is er soms iemand dood?

Niw, hopelijk gaat het forum hier niet onder lijden. Nog meer hopelijk gaat het forum erop vooruit, wat ik toch betwijfel.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Weet niet waar je bang voor bent. Elke organisatie heeft constant mutaties. Elke mutatie is weer om een andere reden, de meeste zelfs nog weinig te maken hebbend met de huidige taakvervulling.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    *barst in tranen uit* :'-(

Na een lange tijd te hebben gediend bij XBW. Is het tijd voor onze vrienden om te gaan. Op zoek naar een nieuwe uitdaging in het leven. Het was een helse rit. In de tijd dat deze drie musketiers met passie hun werk deden, is er veel veranderd. Administrators zijn gekomen en heengegaan, de nieuwe V3, ja mensen, het was een avontuur van hoog niveau! En nu staan ze op dit stoppunt in hun leven, ze staan op het punt om de wereld te verkennen en verder te kijken dan hun neus lang is. Ik wens ze veel succes op hun nieuwe reis, hun nieuwe leven. Amen! :+

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Erg jammer :'-(
    Maar het is niet anders.. succes verder _0/

12. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat jullie weggaan als mods. Jullie konden temminste het forum schoon houden. Ik veel respect voor jullie gekregen, vooral voor Darkwing die altijd redelijk is geweest en full time mod was. _O_ Maar ook Eckie en Dioga hebben hun werk op dit forum goed gedaan. :D

Veel succes nog verder, ik zie jullie nog wel als member op het forum!!! _0/

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Jongens, ik weet dat we zo nu en dan wat meningsverschillen hadden, met name over het beleid t.a.v modchips, wat nog steeds debiel is (;)), maar jullie vormden wel een groot deel van de ruggegraat achter xbw. Jammer dat jullie weggaan, en veel succes bij xboxarena.

;)

14. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Whaha humor..!:p

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat er mis is met XBW? Niets hoor, maar people come and people go. Je kunt gewoonweg niet verwachten dat men hier eeuwig blijft. Op een gegeven moment wil je je gaan bezig houden met andere dingen en dan zul je moeten beslissen of het nog wel zin heeft om je hier met je werk bezig te houden of dat je dan beter plaats kunt maken voor anderen die er wel voluit voor kunnen gaan. Zij kozen voor het laatste en willen zich gaan storten op andere bezigheden en dat is hun goed recht. Ik wens ze hier dan ook veel plezier mee.

Desondanks blijft het natuurlijk wel een doodzonde dat we jullie nu verliezen. Jullie toegewijde inzet zal echter nooit vergeten worden en verdiend dan ook al het mogelijke respect _O_

Het ga jullie goed jongens :)

He, wat jammer nou. Mensen die vragen, die worden overgeslagen. :+

16. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    maar zijn er al nu al nieuwe moderators? ik zie het i.i.g niet in deze thread staan.

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    De aankondiging is gewoon te vinden in het aankondigingen forum :)

18. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Mooi zo, ik heb Darkwing en Eckie nooit gemogen dus ik vind het wel best, Dioga was een goeie gozer..het ga je goed man!

19. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel alleen dat ik het alvast wil voorbereiden. ;)

20. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

BTW, jullie hebben ook wel goeie dingen gedaan hoor..:)

Deel Deze Pagina