1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DarkWing, Dioga en Eckie stoppen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 29 jun 2004.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Jochie, ook ik was het niet altijd eens met acties van met name DwD, aangezien hij soms ietwat ehm... onsubtiel was, maar kun je het niet heel even opbrengen om gewoon te doen tegen iemand die hier ongelooflijk veel werk heeft geleverd? Ja? Dank je.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zullen we de oude vetes maar laten rusten?

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Goed idee! :)

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zo dan, kom net xbw op, zie dat er nieuwe aankondigingen zijn en lees vervolgens dat Darkwing, Eckie en Dioga pleite gaan. Opvallend aangezien DwD en Dioga toch bijna 24 per dag online waren en druk bezig waren mensen in het gareel te houden. Zit nu toch alweer ruim een jaar op dit forum en je raakt toch op een of andere manier heel erg gewend aan hun aanwezigheid. Dit vind ik toch echt jammer. Veel succes voor de toekomst gewenst

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Nounou jonges dit overvalt me best wel. Jullie waren wat minder te zien, maar ala er was igg geen ruzie meer.
    Ik denk dat er over Eckie veel (in mijn ogen gezien) foute ophef is gemaakt, die volkomen onterecht is. Ga jij maar es het moeilijkste forum modereren in je eentje, waar de het erg onduidelijk is of die thread nou wel of niet open mag blijven.

In die anderhalf jaar het ik het enorm naar mn zin gehad met deze drie musketiers, vaak tot in de late uurtjes in enorm grappige threads (Mischa ;)) en ook op Mirc. Vooral met Dioga kon ik goed praten.

Dus kerels, tot ziens en blijf jullie neus laten zien hier!

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mmmm.... en ik dacht dat Darkwing, Dioga en Eckie bij het forum-meubilair hoorden en dus nooit het XBW huis konden verlaten :eek: :+ ....

Heel jammer maar iniedergeval erg bedankt en good luck with the future, guys! _0/ _O_

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zakt Xbw de laatste tijd zo in elkaar? Het zou toch wel jammer zijn dat deze straks niet meer bestaat door gebrek aan crew? Komt het door V3??

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het komt IMO ook deels door de emmers met stront die ze soms over zich heengegooid kregen. Doe je je werk goed, krijg je nog gezeik

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Lezen meneer vd Stam :+. Persoonlijke situaties. De jongens hebben toch een duidelijke boodschap meegegeven die ik vrij zal vertalen als been there, done that.

Ook ik vind het jammer, zoals wel vaker in deze draad gezegd ontbreekt nu een stukje herkenning. Maar als je geen zin meer hebt om je intensief te bemoeien met een forum als deze, is het toch je goedrecht een punt erachter te zetten?

Gelukkig is een forum veel meer dan zijn crew. Het gaat toch echt om de members :).

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit zie ik dus steeds vaker, als een member zijn mening geeft over een (oud)moderator wordt hij meteen afgezeken door een ander crewlid. Er stond toch in de FAW dat je respect voor elkaars meningen moest hebben of geld dat niet voor crewleden?

Ik weet dat Darkwing zich geweldig (vrijwillig) heeft ingezet voor dit forum en dat respecteer ik, maar persoonlijk vind ik het een eikel zoals hij soms reageert. Net zoals Eckie die ook overal commentaar op moest leveren dus van mij mag hij weg. :)

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Been there done that? Dit is wel de beste Nederlandse Xbox site die er is momenteel vind ik...

12. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil toch ook graag even Darkwing en Eckie en Dioga bedanken voor hun jarenlange inzet voor het forum!
    Jullie hebben veel voor XBW betekent, onthoudt dat goed, er zijn altijd mensen die dat niet vinden maar ik weet zeker dat meer dan 90% jullkie een warm hart toedraagt.

Het ga jullie goed :D_O_

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Okee, maar dit is anders wel typisch zo'n thread waar eingelijk alleen positieve reacties in horen. Het is tenslotte een afscheidsthread (als dank) en niet bedoeld om iemand op het laatst nog even neer te sabelen. Het moet wel een beetje feestelijk blijven he ;)
    Mensen die negatief zijn kunnen beter niet posten in deze thread dat is namelijk niet zo chique. Want ook al was je het misschien niet altijd met hun eens, zij hebben wel ontezttend veel tijd en moeite in XBW gestopt en dat is iets wat ik wel erg waardeer. *)

14. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een tijd van komen en gaan. Het is jammer, maar kan het natuurlijk begrijpen. Alle 3 harstikke bedankt en nog veel succes met de dingen die jullie in de toekmst gaan doen _0/ _O_

15. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen veel succes met jullie toekomstige werkzaamheden.
    Pejannl en Gravehearten gefeliciteerd, jullie zijn gepromoveerd:).

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het modereren al die tijd dan maar(administreren klinkt erg stom hierbij) en veel geluk met andere dingen dan maar.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit hier al bijna 2 jaar op het forum. En ik kom er elke dag met plezier!
    Darkwing, Dioga, Eckie...bedankt!

Het ga je goed! :cool:

En Dioga, ff als brabanders: Houdoe!

:+

18. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat jullie goed jongens... but all good things must come to an end _0/

Veel succes aan de nieuwe admins _O_

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm, ik ging naar de aankondigingen, en zie ik opeens dat dioga en darkwing weggaan?
    O ja en Eckie natuurlijk ook!
    Jammer, vooral dioga vond ik altijd erg euhh hoe zeg je dat, hij had iig overal respect voor. ( je weet vast wel waar het over gaat;) )

Veel succes graveheart en pejannl, jullie zullen het nodig hebben om het succes van darkwing en dioga te evenaren;).... slijm slijm

20. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Xbw valt echt uit elkaar... Jammer.

Deel Deze Pagina