1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DarkWing, Dioga en Eckie stoppen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Orcrist, 29 jun 2004.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ben je mal! We hebben alles bij elkaar ongeveer 20 mensen die meehelpen als crew, admin, mod, enz... Normaliter houdt iemand dat pakweg een jaar of twee vol, en dat betekent automatisch dat je in zo'n groot team gemiddeld 10 mensen per jaar moet vernieuwen. Met name de emotioneel zwaardere taken, zoals adminnen en modden, die immers vaak als pispaal worden gebruikt, houden het logischerwijs minder lang vol dan bijv redaktieleden.

Such is life.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer dat jullie vertrekken. Jullie hebben goed werk verricht. ;)
    En Graveheart en Pejannl.... Proficiat met jullie promotie.

Groetjes van Bennie

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Juist ja, er zullen ook nieuwe mods komen, en misschien zijn ze zelf beter dan de vorige!?

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    True, true. Toch gaan er wel mensen weg die je 2/3 jaar hebt zien posten. Ben benieuwd of er nieuwe mods komen die even goed zijn.

5. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde, ik merk dat her forum niet meer de oude is.
    Darkwing en Dioga hebben echt enorm veel werk vericht, en door hen is het forum geworden wat het is.
    bedackt

en Eckie ook natuurlijk

6. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Er was altijd een bepaalde zweer op het forum toen ze nog Admin waren. Vooral hoe ze soms reageren als het ze niet bevalt. :+

Maar ik heb het volste vertrouwen in de nieuwe admins, ik weet hoe het gaat als er nieuwe crew bij komt. Maar na verloop van tijd zijn ze gewend en hebben we een nieuw pispaaltje ;) (grapje)

In ieder geval veel suc6. _O_

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het gaat mij erom dat de persoon in kwestie niet eens normaal zijn mening kan geven. Er zijn al diverse mensen geweest die hebben gezegd soms was ik het niet met je eens maar toch jammer etc. Heer lionhard wil gewoon stennis maken door mensen eikels te noemen en staat hier ook om bekend.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nou nou, dus er was een zweer op het forum toen wij er nog waren? Lekker is dat! :+ Of bedoel je sfeer?!?!?... :D Sfeer was er zeker weten, en die sfeer was er een tijd terug mijns inziens nog meer dan tegenwoordig, en dat is ook mede de reden geweest om me terug te trekken als admin... Hopelijk weten de nieuwe admins er met een geheel nieuw plan van aanpak die sfeer van vanouds weer terug te krijgen op xbw. Maar jullie weten het, Graaf en Pejannl, als jullie advies nodig hebben van een ouwe rot als ik, dan weet je waar je mij kunt vinden! :D Ja, het admin-bloed stroomt waar het niet gaan kan :+

9. Qeep

Qeep Guest

Ik ben hier pas net maar iig veel suc6 met jullie verdere toekomst :) _0/

Kus Qeep

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

ach en er loopt ook nog steeds onkruid rond die niet vergaat :+

11. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1

Ehmm Fardo verklaar je nader :9 .... just kiddin'

Hee gasten jammer dat jullie je moeten terugtrekken..... maar we blijven positief en geloven in een goede toekomst, dus Pejangel en Graaf... go get them boys!!

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jammer dat jullie weggaan, want jullie waren toch een van de meest actieve admins/mods op het forum en jullie verrichtten goed werk :cool:

@Dioga, jammer dat ook jij weggaat, want jij bent toch de professor van dit forum :D

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zal jullie slotjes missen
    :'-(

14. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, hoe bevalt het als een gewone member :p
    Beter als moderator/ administrator?

Maar bedankt voor alles he kerels ! _0/

15. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Darkwing, Dioga en Eckie, bedankt, en hopelijk mogen we jullie nog vaak een bijdrage zien leveren aan de fora, ditmaal als members.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga je missen Eend :cool:

nog uit het modhok ;)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop dat jullie 3 nu allemaal meer tijd voor andere leuke dingen hebben (zoals de Band van Darkwing)

IK denk dat het bijzonders voor Graveheart hier nu soms moeilijk op het forumwordt omdat hij de meest actieve mod/admin hier is.Dus ik verwacht binnenkort weer een boel anti-graveheart threads van "members" die het niet de regels hier op forum eens zijn.

Veel sterkte :+

18. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie niet dat Darkwing al genoeg veren in zun reet heeft? ;)

Nee, niets meer dan lof. Het forum is toch aan de hand van jullie leiding gegroeid tot een redelijk goed forum. Alhoewel dat de laatste tijd ook veel etterige 14-jarige met inhoudsloze posts aantrekt.
    _0/

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Waarom vergeet iedereen Fardo altijd?:+

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat hij hier nog steeds heel actief behulpzaam aanwezig is.

Deel Deze Pagina