1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dashboard update 4 december 2007 - Rumors

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EricGOD, 8 jul 2007.

1. Asharith

Asharith Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat heeft MS wel gefixed hoor.. Bijna alles is tegenwoordig Falcon en BenQ dus geen probleem..
    En 15 euro is helemaal niet veel geld voor een game. Op marktplaats gaan de goede games ook voor die prijs en dat is 2e hands.. ( denk fable, ninja gaiden).. Zie die laatste zelfs voor 30+ bij veel winkels.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben vooral erg blij met de Videomarketplace _O_

3. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik zeg niet dat t veel geld is.. ik zeg alleen dat je daarvoor de spellen waarschijnlijk ook in de winkel kunt halen... en ik denk dat je dan minder problemen hebt(als je tenminste een spel hebt uit de lijst van compatible spellen)

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    idd \o/

Maar ik dan vooral voor de trailers die er op komen te staan. 8)
    Films huren doe ik wss maar zelden tot nooit.

Op mijn PC heb ik ook een hele rits trailers staan. Soms zijn die nog leuker dan de film zelf :+

5. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft zei in een interview volgens mij dat ze in een latere update ervoor zouden zorgen dat je de xbox360 headset en live vision camera zou kunnen gebruiken voor op msn. Ik hoop echt dat je dat met deze update zal kunnen, zou wel cool zijn :). En ze zeiden dat ze zeker de msn functie zouden verbeteren.

- Ik kan die interview niet meer vinden, is te lang geleden :mad:.

Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  6. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    hoop idd ook dat deze update nu komt.. dit wil ik al een tijdje kan ik met vriende die op PC games spelle gewoon prate..

7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0

WOOOWW Chillzzz. Je kan gewoon in de vriendenlijst kijken van je vrienden als zij er toestemming voor geven en boven de 18 zijn als ik dit allemaal goed begrepen heb.

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus eindelijk niet meer die domme children-accounts enzo! :)

Lijkt me geweldig! Heb dr zin in !

9. Shizzel

Shizzel Guest

Ehh, het gaat over iets heel anders. De friendslist van een friend bekijken namelijk. Dat stuk over leeftijden gaat niet over child-accounts in het algemeen.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niet echt een feature waar ik op zit te wachten :{

Ik hoop dat de rest leuker is :9

11. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je instelling al veranderen voor Friends of Friends als je bijvoorbeeld blocked wil want hij staat als je boven de 18 bent automatisch op Everyone : Klik. Kijk hier voor het officiële nieuwsbericht : Klik

12. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ergens gelezen dat je bij de update ook kan praten met je microfoon met mensen van MSN. zijn er meer mensen die hier van gehoord hebben? is dit al bevestigd? Greetszz

13. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou vet zijn als dat komt...

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een paar posts boven jou Tijmsja. :)
    Zou inderdaad een erg leuke toevoeging zijn!

15. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GEEN clan blade?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is dacht ik nog niet bekend. Ik hoop het wel! Zou een mooie toevoeging zijn, en ik denk dat MS dat ook wel ziet zitten.

17. Skoezie

Skoezie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof elke 360 kapot gaat door overhitting of last heeft van krassen? Hoeveel mensen zijn er wel niet die je niet hoort over deze problemen omdat ze die gewoon niet hebben?

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Video marketplace was toch aangekondigd voor deze update? En hoe zit het nu met IPTV, want dat zou ook in december komen.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Video Marketplace is aangekondigd (maar ik weet nog niet of Nederland dit ook krijgt. UK wel)

Voor IPTV is geen dashboard update nodig (is provider afhankelijk) Deze komt voorlopig niet naar Nederland (komt trouwens niet in december volgens mij :eek:)

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zit meer te wachten op een soort "minimal mode" dat niet elke keer alles laad, soms duurd het echt lang met een menus laden op dashboard.
    En misschien een wat geävanceerdere video/picture viewer zou leuk zijn.

EDIT: Aaah en een manier op je Arcade Trails uit je Games Played lijst te kunnen trappen, echt onnodige spam

Laatst bewerkt: 27 nov 2007

Deel Deze Pagina