Ik verwacht er niet veel van aangezien de fall update vooral technische problemen oplost in plaats van nieuwe functionaliteit toevoegen. Dus ik denk vooral bugfixes (msn) en maybe wat nieuwe video formaten ofzo.
Je friendslist kunnen indelen in categorien. Dan ook kunnen instellen van wie je wel of geen messages wilt ontvange. Bijvoorbeeld categorie per spel, een VIP categorie etc.
Gaat volgens mij iets te ver of niet nee hoor lijkt me best grappig maar wat ik echt handig vindt is dat private chat met meerdere..... wanneer wordt et precies bekend gemaakt wat er allemaal inzit???
hebben jullie het ook al gehoord microsoft zet 1 miljard dollar apart voor de reparaties van de xbox 360. Ik denk niet dat de fall update iets spectactulairs gaat worden, want ze gaan eerst alle kapotte xboxenop orde brengen denk ik, in ieder geval dat ze de negatieve publiciteit van die krassen en kapotte xboxen om gaan zetten in positieve publiciteit voor microsoft
mwaah ik denk dat het niet zo is hoor.... ze zijn waarschijnlijk al een heel eind met het ontwikkelen met die update en waarschijnlijk al aan et testen...
Ik download geen trail games emeer omdat het er zo dom uit ziet. Heb nu 10 trail games 0 Punten. Ziet er lelijk uit.
Ja das een hele goeie ik heb daar ook zon hekel aan en dan staat er ook dat je 200000 achievements kan halen en dan heb je er maar 7000... echt te irr
- video marketplace(al bevestigt) - webbrowser(in een nieuwe tab ofzo) - multichat ben ik al dik tevreden
De Elite zou op 24 augustus komen, maar volgens mij hebben ze over de Video Marketplace alleen maar 'Eind dit jaar' gezegd...
1680 x 1050 support. Heb zo'n mooie 226BW. Die resolutie ondersteund zou erg welkom zijn. Al moet ik zeggen dat het er op 1300 bla er ook wel erg gelikt uitziet
Dat is inderdaad waar! Kheb ook een monitor van 1680 x 1050.. Heb hem nu altijd op 1280x1024 staan, scheelt toch weer net wat.. Nu speel ik dus op 5:4, dan zou het bijna 16: 9 zijn..