Nee geen bericht als iemand offline gaat! Is alleen maar irritant. Waarom zou je willen weten of iemand offline gaat?
Wat mij betreft mogen ze die window die je oproept als je op de Guide knop drukt wel 100 x sneller maken, jeuzes wat gaat die langzaam.
Ligt eraan wat je aan het doen bent. Als de game heftig aan het laden is dan is ie ook traag. Ben je gewoon in het Dashboard, dan gaat ie gewoon snel.
- meerdere personen chat - Clan-tab - Video-marketplace voor EU - DivX ondersteuning - Iets goeds van MS dat niemand aan ziet komen.
Idd, not interesting. Laat het dan een optie zijn die je zelf in kunt stellen, das leuk voor iedereen.:b:
Inderdaad. Wat ze van mij er ook in mogen stoppen is het emailadres wijzigen voor het MSN'en, en dat je kunt inloggen met welk emailadres dan ook op MSN.
Als de Dashboard en Chat wat sneller zouden zijn zou héél handig zijn. Nu duurt het soms gewoon te lang... - Video Chat - Multichat - Clans op je Gamercard
Internet Browser IPTV Video Market Place Dit zou echt perfect zijn en dan ga ik helemaal uit mijn bol