Nou maar hopen dat ze snel Jet Set Radio, Kotor en Stranger's Wrath erop gooien. Dat zijn de enige 3 xbox games die ik graag had willen spelen. Halo vind ik nog steeds te duur
Stond op Tweakers, EINDELIJK goeie DivX/XviD ondersteuning! \o/, vond dat TVersity en Transcode360 maar niks
Met DIVX en XVID ondersteuning krijgt MS echt een sterke troef in handen tov. Sony. Om het maar even op z'n fanboys te benadrukken.
Die virtual console werd wel eens tijd. Wat lagen ze nou amal te verekken met die backwards compatability als ze dit alsnog doen. Stelletje weirdos. Dus degene die nu nog xbox spellen heeft verkoopt ze nooit meer 1200 MP's is niks. Ik wil GTA double pack eigenlijk wel hebben. Wat er ook wel mag komen is een optie om muziek voor en achteruit te spoelen en de xbox guide beschikbaar maken terwijl je xbox1 games speelt. @Fardo: En video marketplace... wordt dat dan alleen maar amerikaanse dingen zeker en geen NL televisie?
Hoe groot zou zo'n Xbox Game zijn dan ? Kan m'n 20 GB HD'tje toch niet aan is al bijna leeg. Video Marketplace zal ik ook niet gaan gebruiken, en Xbox Games downloaden denk ik ook niet. Toch netjes, maar niks voor mij.
Dit is natuurlijk een prachtige voortborduring op de Backwards compatibiliteit waar ze mee bezig zijn/waren. Eerst maakten ze games BC als gratis service en verloren dus geld omdat ze niks verdienen aan het emuleren en testen van de games (misschien een marginaal xbox1 games die ze dan extra verkopen aangezien er niet meer veel in de winkel liggen en tegen een spot prijs) en nu kunnen ze games BC maken EN er geld mee verdienen door ze ter download aan te bieden. Van mij mogen ze! Dat betekent dat we alleen maar meer xbox 1 games op de xbox360 kunnen verwachten. Hier kan natuurlijk ook een addertje onder het gras liggen dat ze geen BC update meer uitbrengen voor de xbox 1 retail discs maar alleen BC updates voor de downloadbare games zodat degene met de discs achter worden gesteld.
Online co-op halo 1 mb? ....*hoopt* Als halo 1 online zou kunnen zou dat wel de chillste update ooit zijn
Ik denk dat Halo niet online speelbaar zijn, maar co-op online zou wel super tof zijn! Het zou ook leuk zijn als ze er achievements instoppen, mischien download ik hem dan nog wel, ook al heb ik hem al op disc. Games als Need For Speed Hot Pursuit 2 en Kotor wil ook zeker als downloadable voor betalen.