Dashboard update 4 december 2007 - Rumors

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EricGOD, 8 jul 2007.

1. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht niet dat ze tijd gaan stoppen in het oppoetsen van de games of er dingen aan toevoegen. Ik denk dat het gewoon ROM's worden voor de BC module in de xbox360.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    >> From the press release:

3. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    In addition to this, every active member who joined the service in 2002 will receive 500 free Microsoft Points.

Dat is leuk en aardig maar live ging in nederland pas online op 14/15 maart 2003.
    Of heb ik dat verkeerd?

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gekkehuis, hoelang gaat dat downloaden van een film wel niet duren dan? :D

5. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Dus of het is US only (want dat zijn we wel gewend) of we krijgen ze pas rond maart volgend jaar ja... :+

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  6. Bizarre

Bizarre Club Bizarre

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die games download en je zit aan je geheugenlimiet kan je het spel verwijderen en je kan hem elk gewenst moment weer downloaden, omdat je gamertag aan het spel wat je gedownload hebt verbonden is.

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Van waneer tot waneer is dit in Nederland? Ben niet echt goed met die tijdzone gedoe.

8. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Als ik een paar posts terug lees, kan ik waarschijnlijk in december beter m'n oude vertrouwde Xbox original games verkopen.

Dat wordt denk ik ook de toekomst. Geen kasten vol spellen, maar gewoon online aanschaffen. ;)

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou het niet echt weten maar je kunt nu die arcade game downloaden, gewoon zo snel mogelijk doen weet je zeker dat je hem heb.

10. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ziet MS dit ook als leerschool voor de volgende generatie, waarbij het volgens mij wel degelijk de kant opgaat zoals jij beschrijft. Als ze nu dit goed op de rails kunnen krijgen kunnen ze die ervaring meenemen naar de volgende generatie, en zullen we misschien onze games ook online kunnen kopen.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Major Nelson:

Maja halo 1 is heilig, ook zonder achievements :cool:

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat hij nu al te downloaden was.

Edit: Xbox Live doet het niet :mad:

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws: DivX support voor de Xbox 360 bevestigd

WOHHOOO hoop alleen wel dat die in de update van 4 dec zal zitten :p.

14. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Xbox-downloads op Xbox 360 geven problemen

Door Dimitri Reijerman, vrijdag 16 november 2007 19:48
    Submitter: x Gotcha x, views: 8.129

Microsoft geeft toe dat enkele Xbox-titels die vanaf december op de Xbox 360 zijn te downloaden, problemen kennen. De spellen vertonen de nodige grafische fouten of het geluid hikt. In sommige gevallen kan de console zelfs crashen.

Xbox OriginalsOp Xbox.com is inmiddels een lijst gepubliceerd van probleemtitels uit het Xbox Originals-aanbod. De game Crimson Skies vertoont grafische fouten, terwijl Halo en Fuzion Frenzy kampen met framerate-problemen. Het rpg-spel Fable kan volgens Microsoft textures niet altijd correct vertonen en heeft bovendien last van geluidsproblemen. De PAL-versie van de platformtitel Psychonauts tenslotte loopt vast als de 720p hd-resolutie wordt gekozen.

Behalve de bugs in de emulatiesoftware van de Xbox 360 ontberen alle beschikbare Xbox Originals-titels de nodige extra's, zoals trailers en demo's. Volgens Microsoft kan het spel vastlopen als deze opties toch in een spel worden gekozen. Verder is bekend geworden dat de beschikbare spellen geen achievements op Xbox Live zullen ondersteunen. Microsoft motiveert deze beslissing met de stelling dat de originele games deze feature in het verleden ook niet kenden.

=====
    dat is dan toch waardeloos? De titels die niet werken laat je dan toch nog ff offline tot ze wel werken!? Of zie ik dit verkeerd?

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, je zou denken dat dat logisch is...

Misschien moet MS Johan Cruyff maar eens inhuren, om ze een lesje te leren in logica.:b:

16. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker lomp, oude meuk die niet goed werkt aanbieden voor de hoofdprijs. Bijna treurig.

17. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik snap niet dat mensen daar verbaast over zijn, alsof hun alle bugs eruit gaan vissen die gepaard gaan met het spelen van een spel op een ander systeem, ze geven juist netjes aan welke problemen je kan verwachten.

18. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    dus als ik een xbox360 koop dan moet ik maar voor lief nemen dat ie:

1) snel kapot gaat door overhitting
    2) dat ie krassen maakt

Lijkt me niet..

Ander voorbeeld:

Als u deze tv koopt dan kan het zijn dat u soms geen beeld of geluid hebt. Staat erbij hé...

12,50 voor een download, die je bij de meeste winkels misschien wel minder kost op cd. En dat kun je dan wel gewoon afspelen op je 360.

19. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop je toch gewoon een ps3 :thumbs:

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Je mist zn punt denk ik....

Deel Deze Pagina