1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dashboard update...?

Discussie in 'Games' gestart door DLA CrabbyData, 9 jan 2007.

1. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zowel de "gewone dash update " als de GOW update binnen nu ( 19:00 uur), morgen de nieuwe maps, yeah baby !! \o/

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig door die nieuwe updates kan ik opeens geen games meer hosten in GoW :mad:

3. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Today's Dash update

Earlier today the team pushed out a dashboard update over Xbox Live. There is nothing major in this one, it just addresses a few performance and stability issues.
    Share: Digg it | del.icio.us | Reddit
    Posted: Tuesday, January 09, 2007 10:44 AM by Major Nelson
    Filed under: Xbox 360, Xbox Live

Vond de update wel lang duren om te downloaden normaal een seconde of 10 nu toch zeker 20/25 seconden.

4. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Vind het hele update systeem behoorlijk raar. Van zowel xbox dashboard:

Kan niet meer praten met vrienden via chatrooms :confused:

Bij Gears of war heb ik gehoord dat sommige mensen 4 updates hebben :confused:... Ik kan veel mensen ineens niet meer joinen omdat ie zegt connect lost. Terwijl ik dat voorheen nooit had. ECHT KUT DIT

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  5. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of er weer een beveiligingsupdate in zat om gemodde xboxen onbruikbaar te maken. ik zie zelf geen enkel verschil.
    Ik kan er nog weinig over vinden op het net, als ik de buurman een ijselijke gil hoor uitslaken weet ik het gelijk met zekerheid. LOL

Ze zouden gewoon iedere maand een nieuwe beveiligingsupdate moeten uitbrengen.
    Dan word het toch heel vervelend met je modbox.

6. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het zelfde probleem:mad:
    krijg jij ook dat firewall geouhoer?

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja :{

8. DLA CrabbyData

DLA CrabbyData zegt hallo...

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat als je in het gewone dashboard zit en je drukt op je Xbox Guide, dat ie dan wat sneller z'n inhoud weergeeft... Het andere ding dat ik merk is dat ie nog vaker dan eerst een Unreadable-Disc Error geeft bij GoW :mad:

Deel Deze Pagina