alid heeft ID speciale pc`s..maar er staat echt niet op de XboX... gekocht bij de V&D.... de console blijft toch `t zelfde... tuurlijk ga ik de games volgende keer wel bij de MM halen..of andere stores....maar voor de console heb ik `m daar gekocht
Oh dat bedoel ik ook, al stond het er wel, t blijft een xbox (mijn 'aldi-voorbeeld ; sloeg op het probleem dat met een pc de ene pc niet de andere pc is, met wat flutonderdeeltjes heb je zo een prima pc qua specs, maar t blijft een risico, met een xbox heb je dat niet). Enig minpuntje kan zijn dat de service/know how wat minder is maar dat probleem heb je bij de meest voor de hand liggende shops (mm, dixons, freerecord enz.) vaak toch ook.
Mijne 25 april 2002, om 17.45 (ongeveer), ennuh ik denk v&d of free-record shop of gameshop, ik weet het niet!!!! Hehe, ja ja ik ga hem ook kopen, sorry ff stoer doen hoor. Nee ik ben gewoon echt blij, ik heb hier echt 1,5 jaar naar uitgekeken en das echt waar. Hmmz 25ste das wel kiele kiele, maar wel op tijd hehehe!! Ciao -edit- Wat is er mis met v&d? Het heeft toch Electriccity of zo? Ok, dan moet je voortaan ook geen sigaretten kopen bij een patatzaak, slaat nergens op ik weet het, maar dat je geen xbox mag kopen bij v&d vind ik nog stommer
Ow ja, dat kan! Nee joh, boeit me niet is leuk net een avond vantevoren. Kan ik ff lekker gamen bitches!!!
Ik heb de XBOX 1 dag voor de officiele release dag gehad (was dat niet 14 maart ofzo ???) maar goed , de avond voor de release om 22.30 hehehe Nu vraag je je natuurlijk af hoe dat kan ... nou , was een presentje van mijn baas , soort bonusje hij kwam hem 's avonds ff afdroppen bioj mij thuis. Natuurlijk geen bonnetje ofzo gehad maar toch. Vandaag ff naar de winkel gegaan (had lekker een vrije dag) en zelf ff een bonnetje uitgeprint voor een XBOX @ 479.00 jippieeeee, nu dus toch gewoon lekker mee doen aan de actie .. pom pom pom [edit] Mensen zonder bon of met een 299.00 bon ; 479.00 bon KOPEN ??? [/edit]
lol, ik ga em vandaag kope (25) het relaxte is ik betaal 100 piek en me bro 305 (+1game en een controller, hij wil em ook erg graag, anders moet ie te lang wachte ) en dan als het goed is nog 1 controller en 2 games
6 april 14:26 488,90 Euro (Xbox, Halo en DVD kit) Ik heb net de envelop met alles erin op de post gedaan. Snel hè!
Jij bof kont!! gefeli Ik heb me boxy op 14 maart gehaald. Tijd 9:30 (toen ging de winkel pas open ) Games&zo in utrecht. met halo en xtra controller
Thnx .. Ik ga me ook niet inschrijven voor de actie om een poging te doen om die 2 games en controller te krijgen... 1. Ik maak denk ik geen kans... 2. Uit respect voor de mensen die er 479 voor hebben betaald.
Je maakt toch wel een grap zeker?! even 180 euro op straat laten liggen! dacht het niet! Iedereen maakt kans. Respect? Daar heb je in dit geval niet veel aan. Bewaar dat voor een andere keer.