1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Days Gone

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Die indruk had ik al. Ik doe nu nog weinig met focus en health heeft in het begin weinig nut wanneer de meeste tegenstanders je in twee klappen tegen de grond slaan. :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2020
  2. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Focus begint pas handig te worden bij hordes, dan kan je meer maaien. Dus in het begin vooral Stamina (beetje health misschien als je zo snel dood gaat) En zodra je kan exploren opzoek naar die naalden.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Focus is inderdaad nuttig voor hordes. Oftewel lekker bewaren tot rest op max zit.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Afgelopen weekend uitgespeeld. Mooie game hoor. Ik vond vooral de wereld goed in elkaar steken. Als een plek waar ooit mensen hebben geleefd. Veel afwisseling in de landschappen (van bossen tot savanne tot berggebieden). Karakters zijn menselijk beschreven, allemaal met hun eigen valkuilen. Missies zijn niet-sequentieel, als in dat je soms moet wachten op een vervolg. Bijvoorbeeld: je repareert de stroom bij een dam en pas later in het spel repareer je de stroompalen naast de weg. Dit geeft mij meer het gevoel dat degene die jou een quest geven ook hun eigen leven hebben. Je kunt niet alles gelijk doen, soms moet je even wachten. Sommige quests zijn niets meer dan een enkel dialoog (karakter progressie), maar dat stoorde mij eigenlijk niet. Niet elke quest hoeft tot geweld of een nieuwe gun als beloning te leiden. Craften is niet te overdadig en vooral gericht op overlevingsmiddelen (healing bandage, molotov cocktails etc). Het verbeteren van je bike is leuk gedaan en tegen het einde van het spel cross je als een mallemoer over de heuvels. Zombie hordes zijn natuurlijk ook vet, al waren de meesten niet eens zo groot. Dat mag van mij nog wel groter in deel 2. Voor het neermaaien van hordes gebruikte ik de "chopper" gun. Samengevat een erg goede, degelijke game. Als debuut voor Bend vind ik het een indrukwekkende prestatie. Me prima met deze titel vermaakt. :thumbs:

    Al een voorzichtige start gemaakt met Final Fantasy 7 Remake. Ben benieuwd! De opening sequence is in ieder geval strak gedaan.
     
    Niels_x360 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Nice hoor. Prima game en nu enhanced op de PS5. 60 FPS, snellere laadtijden en streaming van textures. Ik vond dit één van de betere open world games van de afgelopen jaren. Een slow burner, dat wel. Maar verrassend effectief doordat er meer nadruk wordt gelegd op karakter ontwikkeling via monologen en dialogen. Daardoor zijn de karakters niet compleet cookie cutter, zoals je vaak ziet in dit soort games. Horde feature is stoer gedaan in Days Gone; i.p.v. steeds een handje vol zombies te bevechten, krijg je rondom nesten te maken met een heuse golf aan levenloze infected die over elkaar heen duikelen om jou te bereiken. Dat maakt de actie een stuk spannender! Mocht er een deel 2 komen, dan hoop ik dat we deze feature weer gaan zien!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2021
  6. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.612
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Eerste keer een horde zien (treinstation) was zeker wel een dingetje ja. Vooral heel hard terug gerend naar m’n motor.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Game heeft me nooit aangesproken, mede omdat de hoofdpersoon en de setting me gewoon niet boeien, maar de game heeft wel veel fans, en mooi dat het nu een PS5 update heeft gekregen.

    Mocht er een sequel komen dan hoop ik wel op een andere lokatie en main character (of een character creator).
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    What about PlayStation games on PC? A whole slate of them is on the way starting with Days Gone this spring.

    Uit Jim Ryan interview.

    https://www.gq-magazine.co.uk/culture/article/playstation-vr-jim-ryan-interview-2021

    Steam page:
    https://store.steampowered.com/agecheck/app/1259420/


    SYSTEM REQUIREMENTS
    • MINIMUM:
      • Requires a 64-bit processor and operating system
      • OS: Windows 10 64-bits
      • Processor: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
      • Memory: 8 GB RAM
      • Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4 GB)
      • DirectX: Version 11
      • Storage: 70 GB available space
      • Additional Notes: SSD for storage and 16 GB of memory is recommended
    • RECOMMENDED:
      • Requires a 64-bit processor and operating system
      • OS: Windows 10 64-bits
      • Processor: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
      • Memory: 16 GB RAM
      • Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8 GB)
      • DirectX: Version 11
      • Storage: 70 GB available space
      • Additional Notes: SSD for storage is recommended
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2021
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Days Gone PS5 Let's Play. Leuke game! :thumbs:
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    We are very excited to share our first look of Days Gone on PC with our features trailer. Catch a glimpse on what PC features you can expect to see when booting up Days Gone for the first time on May 18, 2021. Days Gone is available now for Pre-Purchase from a range of digital retailers, including Steam and Epic Games Store.

    Take on the relentless Old Sawmill horde with 21:9 ultra-wide monitor support. Come across various enemies in this harsh open world including humans, wildlife and feral creatures known as Freakers, with unlocked framerate. Fighting hordes that range up to 500 Freakers at one time has never felt so real.

    Traverse the vast Farewell Wilderness with our new display customization options that include increased level of detail, foliage draw distances and graphical customization. Play Days Gone the way you want to play. Use 1st and 3rd party controllers, or ride the Broken Road with input support for mouse and keyboard.

     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702

    Zeikerd. :+
     
  12. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha het is bij jou ook maar net als het in je straatje past.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Valt wel mee hoor. Alleen valt het me bij Mack gewoon meer op de laatste tijd. Hij is snel zuur, anders dan vroeger. Het kan ook niet allemaal Kingdom Come Deliverence zijn waar hij helemaal leip op ging. :)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Niet overdreven nog steeds één van de betere open world games out there. Verrassend volwassen verhaal, goede combat inclusief hordes, voldoende afwisseling in de wereld zonder dat deze te groot is. Speelt fantastisch op de PC en enhanced op de PS5. Aanbevolen op een hogere moeilijkheidsgraad, voor dat echte survival gevoel. Als ik er de tijd voor had zou ik deze titel met gemak nog een keer uit kunnen spelen, ditmaal op de PC. Dat zeg ik zelden over een game.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2022
    Zumpelvelder, Nol en fredfenster vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Alleen de besturing nog wat stroef. Of dat moet aangepast zijn in de enhanched edition. Wil graag verder spelen, maar na het tankstation een beetje afgehaakt. De besturing viel me heel zwaar.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Och arme
     
    Jorrie, Servantes, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    viel t je zwaar..mannetje toch

    knufknuf
     
    Servantes en Yerewn vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Wordt het niet eens tijd om die zere kies van je te trekken, Geel?

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2022
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Heb er nog maar 2. =(
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    :confused:
     
    fredfenster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina