1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Days Gone

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    miss dat ik deze toch day one meepak leuke afwisseling met the division 2 denk ;)
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Reviews for Days Gone will start circulating the internet from April 25, confirmed Sony in an email. According to the email, the review embargo lifts April 25, 5:31 pm IST. This includes both written and video reviews.
     
  3. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    En vanaf vandaag mag je bevestigen dat je de game hebt. Dus bij deze: ik heb de game. Nu bijna twee weken m'n mond houden over de bevindingen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben bang dat de game erg gaat tegenvallen als ik zo naar het review-embargo kijk. Als ze vertrouwen zouden hebben, zouden ze het embargo toch niet zo vlak voor de release laten verlopen, maar al veel eerder? Bang dat mensen hun preorder cancelen? Of zie ik dit helemaal verkeerd, want het lijkt mij echt wel een dikke game te worden.
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dit is al zat vaak het geval geweest ja, maar ook zat vaak dat het een prima game was ondanks het late embargo.
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik verwacht gewoon een prima game 8/10.
    Maar absoluut geen God of War of Last of Us oid.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij waren de Bloodborne reviews ook een dag eerder, zegt niets.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Las nog een preview, waar men 3 uur speelsessie had, en diegene was toch enthousiast. Ik hoop ook echt dat het die richting op gaat. Sinds de aankondiging op de E3 ben ik toch erg enthousiast geraakt door deze game en vooral die hordes aan freakers. Nog even wachten en we weten het :).

    Ik wacht wel op de eerste reviews. Nog genoeg games te spelen, dus haast heb ik niet.
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb ook die speelsessie van 3 uur gehad, ik kan je verzekeren dat de game niet tegenvalt. De game is natuurlijk (nog) niet zo groot als een God of War / Last of Us omdat deze nog geen installed fan-base heeft.
    Game ziet er puik uit en heeft prima controles. Ik ben niet gematigd enthousiast, ik ben heel enthousiast. Als je al niks met freakers/zombies op hebt, dan val je waarschijnlijk buiten de doelgroep.
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Kijk! Dat klinkt goed :)! Ja ik heb zeker wel wat met die snelle zombies, dus heel benieuwd. Zat er wel genoeg afwisseling in de game en omgeving?
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Hoe ziet het eruit? Heb uiteraard wel screenshots en wat filmpjes gezien, maar vond het steeds wel erg grijs/donker, en karig gesteld met het kleurgebruik.

    Ik begrijp ook wel dat het een beetje bij het zombie-genre hoort (tenzij je Capcom's Dead Rising doet, in een fucking mall met cosplay kostuums en teddybeer-chainsaws of whatever, maar ik vind dat altijd zo jammer: Dan heb je een console die 50 miljard kleurtjes op je beeld kan toveren, en dan komen ze met een grauwe game.

    Ik zou juist dat contrast tussen de verschrikkingen van een zombie-apocalypse, en de absolute pure schoonheid van de natuur, zo groot mogelijk maken. Dus zonnestralen, groen, bloemen, regenbogen, watervallen, diertjes, etc etc. Maar dan wellicht dat zombie-thema op een gegeven moment wel terug laten komen weer in die dieren. Dus zombie-herten, zombie-bunnies, zombie-kauwen, etc etc.
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Far Cry: New Dawn dus? :+
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Lijkt me grafisch in ieder geval een prima game. Heb er verder weinig mee, want ik heb FC5 nog niet uitgespeeld, maar was in ieder geval blij met de natuurlijke omgeving in die game en de vrijheid die je daarin kreeg.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Aanrader New Dawn. Doet sommige dingen beter dan FC 5.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Wellicht een keertje als hij 10 euro ofzo kost en ik echt zin heb in een nieuwe Far Cry, maar momenteel gewoon echt een gigantische backlog, inclusief dus FC5 (op de helft).

    Gewoon veels te veel games, en eigenlijk nu wel weer genoeg tijd, maar uiteindelijk speel ik dan alsnog te weinig...
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    far cry 5 lekker bewaren om co-op te spelen, new dawn idem dito. Dan zijn deze games imo het geld dubbel en dwars waard. :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Koop jij dan maar Borderlands GOTY. Gruwelijk vet en erg veel verbeteringen. 30 euro op Xbox Live. Minder na goed zoeken. Remastered of the year imo.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280



    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2019
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Rennende zombies?

    [​IMG]

    Dat vind ik heeeelemaal niks, word ik helemaal nerveus van!
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Iemand hem al in shops gespot?
     

Deel Deze Pagina