Daarmee bedoelen ze dat ze ook de mod zullen blijven ondersteunen en online laten zodat deze ook gespeeld kan blijven worden zodra de volledige game uit is. Sja, dat kan nog wel even duren ja.
Ik heb wel gehoord dat de ARMA controls een hel zijn. In hoeverre moet je dat allemaal onder de knie hebben voor je dit een beetje kan spelen?
Toen ik het spel voor het eerst speelde ben ik hierom meteen afgehaakt. Server zoeken is een hele hel en dan de controls, damn die stammen uit het jaar 0.
Dat valt beide REUZE mee, je hebt wel een paar trainingen voor de controls + de helft ervan hoef je niet eens te gebruiken, de servers dat zijn soms wel een beetje crappy. maar het is ook nog maar een alpha mod hè. en je hebt hopelijk ook wel een beetje naar ArmA gekeken qua wat voor spel het zelf is?? want dan snap je ook wel wrm de controls "uit het jaar nul stammen"
De controls zijn echt verschrikkelijk bout dus, ik zou eerst ff Arma II FREE downloaden en checken of je met de ranzige bitch van een interface om kunt gaan. Sowieso komt binnenkort Arma 3 uit (Zomer 2012), hopelijk met wat beter doordachte controls.
Moah, overdrijven is ook een vak. Ze zijn niet geweldig, maar om nou gelijk bout en hels te roepen... Dan ligt het denk ik meer aan hoe snel en hoe gemakkelijk je met andere controls kan omgaan als ze afwijken van wat je gewend bent.
Ik vond controls reuze meevallen. DayZ was mijn eerste aanraking met ARMA controls en interface, maar na 30 minuten ofzo heb je t wel door imo.
spel lijkt me echt super, helemaal na het lezen van dit stuk http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-21-dayzs-dean-hall-rocket-man-rising echter ik kan beter wachten op de standalone als ik de replies hierboven zo lees. Wat zijn de specs die mijn pc minimaal nodig heeft?
Oh vet, komen honden ingame. http://www.rockpapershotgun.com/2012/08/17/day-z-standalone/ RPS: So just to be clear, you are putting dogs in the mod as well as the standalone game? Hall: Oh, yes, that’s the mod running out there. RPS: How do dogs work? In the game, I mean… Hall: Well, you find a dog then you can give it meat – yes! remind your Minecraft at all? – and then the dog will follow you around. The longer the dog follows you around, the better it gets at doing stuff. You can tell it to stay, and depending on how long it’s been with you, it’ll stay for longer periods of time, before it says “where are you?” and comes to find you. You can use dogs for tracking, too, both with people and animals, and you can have it warn you of danger, growling when people are nearby and so on.
Heb een goeie dag gehad veel nieuwe loot ! 2x een Helicopter Crash Site gevonden ! Ghillie Suit , FN FAL AN/PVS-4 , Night Vision Goggles FN FAL AN/PVS-4 M4A1 CCO Rest van me gear
Ik ga voortaan op lege server beetje alles looten en dan met meerdere mensen spelen. Is echt kut als je geen loot vind heletijd, loop je daar beetje zonder gun en word je deudgescheuten leuk
Zijn er mensen die dit nog spelen? Ik ben net begonnen en snap er echt helemaal niets van. Misschien dat iemand me zou kunnen helpen?