Verkoop je Bioshock 2 ook los want ik heb wel interesse in die game. Zie je hier wat tussen? http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=161276
Ja, Portal 2 maar jammer dat die al weg is. Ik verkoop hem ook los, dit is wat je krijgt: Doe een goed bod! Overigens heb ik ook Mirror's Edge voor je, alleen de cd though. Hoesje kan ik erbij doen.
Hmm koop nu liever even niks omdat ik werkzoekend ben, en dus probeer ik zo weinig mogelijk geld uit te geven snap je. En daarom heeft ruilen mijn voorkeur. Jammer dat je voor de rest niets ziet want had echt interesse in Bioshock 2. En Mirrors Edge is dan alleen zonder boekje ofzo?
Ah, heb je niets anders te ruil? En Mirror's Edge is zonder boekje, doosje/print etc. Alleen de originele CD. Prima, moet hem wel even terug halen. Ik had hem uitgeleend aan een user hier op het forum, die komt uit Belgiƫ. Dus dan moet je eventjes wachten nog voordat ik hem kan opsturen.
Zal ik doen! Zal er gelijk werk van maken. Heb je wellicht nog interesse in een andere titel erbij? Dan kunnen we misschien een pakketje samenstellen. Tevens; kick!