1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DBZ: Burst Limit ONLINE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DraiMeister, 1 jun 2008.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je toegevoegd. Vanmiddag een potje?

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    ik heb hem ook vandaag binnen dus mensen die vanavond willen spelen (als ik even story gedaan heb) voeg me maar toe :)

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Voeg maar toe! Heb gisteren zoveel coole gevechten gevoerd en oefenen op multiplayer is echt goed zodat je de story mode veel makkelijker kan spelen. Eerst even tutorial end an wat online games en de Story mode loopt echt goed.

Wat ik ook wel cool vind is dat SSJ echt voordelen heeft (meer kracht en snelheid maar je defense is echt duidelijk minder) waardoor het prima mogelijk blijft voor andere om je in elkaar te schoppen met bijvoorbeeld Krillen (als ze goed genoeg zouden zijn :D)

Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    staat erbij!:thumbs:

5. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    wat is de advies prijs van dit spel wil hem wel graag hebben heb die demo ook wel te vaak gespeeld

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    60 euro geloof ik? ik had hem voor 59.95 gehaald bij de dimension plus. Voor de single player alleen moet je hem niet kopen (hij is cool maar dan kan je nog beter dragonball z budokai tenkaichi 2 spelen als je alleen single player doet)

7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sta nu 4de in de leaderboards. Ben de enige online die met Tien speelt

8. Barzi

Barzi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is toch nog niet uit? Hoezo dan mensen met lag?

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    hij word al wel verkocht in winkels en bij een aantal webshops:)

10. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben deze site tegen gekomen http://z15.invisionfree.com/LunarHyuuga/index.php?act=idx

En nu vraag ik mij af hoe zo'n toernooi gaat werken. Naar mijn weten kan niemand een gevecht spectaten, hoe wordt dan de eerlijke winnaar bepaald? Je kan toch maar met ze tweeen in een lobbey????

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Online heb ik nog niet zoveel last van die beam spammers zoals jullie zeggen. Voeg me maar toe op xbox live, hopelijk dan eens een match zonder lag.
    Gamertag: Maluku AK

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz niet iedereen is het ook gelijk. Soms als je aan het winnen bent en ze merken oppeens dat je twee maal word geraakt door zo'n laffe kamehameha dan krijg je er daar drie van te verduren. Trapte gisteren ook steeds makkelijker een Fransman in elkaar. Pakt hij oppeen Picollo en begint steeds die grote blasten te gooien. Die is echt snel ds ik was nog niet opgestaan en voila. Toen speeld ik ook niet meer met hem. beetje triest. je kan best af en toe zo'n move gebruiken daarvoor zijnz e. maar constant..

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het ook de kunst het gevecht fysiek en dichtbij te houden. Dmv van cancel en juggle combo's houd je je opponent dicht bij je en heb je geen last van beam spam.

lol, is best moeilijk hoor.

Laatst bewerkt: 4 jun 2008
  14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, het is en blijft een bruut spel. Net wat bekende gevechten gereconstrueert. Die cut-scenes tussendoor waren écht toepasselijk!

Gohan Versus Cell "Pathetic"
    en Tien Versus Yamcha "This is pointless" "Great, now I am losing against Tien"

Haha, meesterlijk! Deze game ademt de Dragonball-sfeer écht uit!

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voeg mij ook maar toe mensen, zal binnenkort zeker wel wat online potjes spelen:)

16. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Flix, je staat erbij!

Mensen,
    Misschien tijd voor een toernooitje???

17. Godd1e

Godd1e Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn gamertag --> G0Dl1K3ZdG

woei.. ben over de 100k punten o/
    stuur maar msg ofzo als je ff wilt sparren! Geen ultimate special spam plz :x
    Kan beetje gek worden van vegeta met zijn easy spam. Moet je altijd extra scherp spelen.. ookal is het tegen een noob :mad:. maakt het natuurlijk wel weer spannend :p

18. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom!
    Wordt trouwens wel een beetje stil hier. Spelen jullie niet online of zo? :p

19. Godd1e

Godd1e Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    danku danku..

ja mvg het officiele topic van het spel zitten hier niet echt veel mensen te kijken!

Ik ga zo maar weer eens een aantal potjes spelen denk ik. Hebben jullie de cancels al een beetje door? Offline lukt het een beetje maar online is het vaak te lastig door lagg.. iig de timing is anders.

20. Godd1e

Godd1e Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om wat te spelen/testen etc ? :)

Deel Deze Pagina