Hmm DragonBall is alweer opnieuw bezig hoor. Nadat DragonBall GT gestopt was zijn ze in 2001 weer begonnen met een nieuwe serie genaamd DragonBall AF. Zo ver ik weet zijn er nog geen episodes uit in Japan.
Dragonball AF is een gerucht die verspreid is door fans... zoek maar op internet naar sites... je komt er vanzelf achter dat het onzin is....
Dragonball AF is al een heel OUD gerucht!!!!! er is wel een strip van..maar deze is gemaakt (in japan) door fans van DBZ!!!!!!!!!! oja nog even iets! Dragonball Gt is niet het vervolg op dragonball Z,de gouden aap,en ssj 4 transformatie zijn (eigenlijk) nep!. want deze transformatie`szijn niet bedacht door de maker van dragonball Z maar de gemiddelde DBZ fan wist dit natuurlijk al en al moest ik kiezen van een van de drie vind ik DBZ de beste!
db af is vette onzin, dat weet iedere mongool en db gt is niet van de maker van db en dbz, meer een laatste geldschieter(uitmelken), het heeft ook niet de kwaliteit van de andere
Dat zie ook meteen aan de tekeningen. Verder is het niet nep maar meer een tevergeefse poging nog wat geld te scoren op het voorgaande succes. Maar GT heeft wel veel meer gevechten. Maar de formule bleek niet meer te werken en is daarom op ca. 60 afleveringen blijven steken. DBZ is verre weg het leukste.
Ik zal straks eens kijken of ik de link kan vinden van de upcomming dragonballZ (game) .... helaas niet voor de xbox ... maar voor PS2
Weer zo trest vanaf het begin daar wordt ik echt ziek van. Die spellen zijn altijd out dated. Op het moment dat ze het spel uitbrengen. Is de anime 2 jaar verder.
Lacht wat had je dan van graphics verwacht .. het is maar een PS2 hoor ... oja hier is het http://data.ruliweb.com/data/dbz.mpg filmpje ... en dit was dan de laatste keer dat ik wat poste voor een PS2 :r ... ik ga gelijk mijn mond wassen met zeep ... en daarna een Guinnessje drinken
DBZ komt op alle consoles..... nou ja iedergeval op de PS2 en de XBOX misschien doen ze DBZ niet op de gamecube,veels te geweldadig!!!..ik dacht dat ze er een soort mario DBZ vangingen maken!..stamp op raditz zijn kop en er komt een senzubean uit zijn reet!....enz enz