1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] DC Universe Online

Discussie in 'Games' gestart door MAD 1976, 3 nov 2011.

  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt volgens mij het beste dat Ultimate DLC pakket kopen met 4 DLCs en 2 extra PvP chars voor de prijs van 3 DLCs:
    • LIGHT FOR THE LIGHT
    • LIGHTNING STRIKES
    • THE BATTLE FOR EARTH
    • THE LAST LAUGH
    Sons of Trigon (Celestial power) zat daar niet bij dus heb die al apart gekocht. Wat is een tientje nou eigenlijk als je kijkt hoeveel je al met de game kan voor gratisch.

    Ook kun je een maandelijkse fee betalen (12 euro ofzo) waar je dan ook alle DLC hebt, elke maand de speciale currency, keys en andere stuff krijgt.
    Denk dat ik dit zelf ga doen, maar voordat ik dat doe wil ik eerst zeker weten dat ik wel lang de end-game ga spelen, tot nu toe lijkt het daar wel op :+ Zeker omdat er voorlopig weinig RPGerigs uitkomt.

    Zodra je wat geld uitgeeft word je trouwens Premium member en krijg je meteen meer bank/char/inv slots, meer geld en kun je op de Auction house. Meer info hierover: https://www.dcuniverseonline.com/free/

    Toevallig komt er vandaag ook een Nieuwe Uitbereiding! (En een 4 uur lange downtime terwijl ze de servers updaten :mad:)

    War Of The Light!

    Het is wel zo dat het begin verschikkelijk saai is, begin me meestal pas een beetje te vermaken vanaf level 10, en dan heb je eigenlijk nog bijna geen skills of stats die je goed genoeg ondersteunen, dat begint pas echt allemaal bij level 30.
    Gelukkig ben je daar best snel, in twee middagjes spelen zat m'n Ice Tank al op 16 in iedergeval, m'n Celestial Healert is nu al 11 en daar vannacht mee begonnen. Scheelt wel dat ik al iets van 4 keer een level 5-10 mannetjes heb verwijderd voordat ik die extra slots kreeg :+

    Op welke side zit je?

    (De echte mannen zitten op PvE Heros btw)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is de PS4 versie nou mooier dan de PS3 versie?

    misschien dat ik hem dan oom nog wel eens wil downloaden om te kijken wat er allemaal verbeterd is

    en als ik bijv die Flash DLC download kan ik ook echt als Flash spelen?
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je kunt nooit als Flash zelf spelen, maar je kunt je character wel maken alsof het een nieuwe Flash is.:thumbs:


    Ik speel zowieso Heroes.....doe ik altijd als ik kan kiezen. Ik ben zo'n brave goedzak.:+

    EDIT: vind het wel jammer dat er niet echt meer variatie met magic is....of ik zie het niet.


    Vraagje; stel ik kies Green Lantern. Die horen al te kunnen vliegen dankzij de ring.
    Zou ik dan daarvoor een andere power kunnen kiezen, en dus eigenlijk 2 voor de prijs van 1 krijgen?
    Of kun je als Ringslinger niet automatisch ook vliegen?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen idee nooit de PS3 versie gespeeld :+ Heb iig geen last (meer) van framedrops en alles ziet er scherp uit. Ik zou gewoon ff de game downloaden en tot een leveltje of 10 spelen :)!

    Je kunt je Hero helemaal zelf in elkaar zetten en dmv je Powers, Wapens en Movement te combineren kun je bijna wel elke Hero/Villain spelen. Veel "signature moves" kun je unlocken naast de power/movement keuze. Op cosmetisch gebied kun je ook helemaal los gaan, er zijn zo bizar veel verschillende items dat je alles wel zo'n beetje na kunt maken :+

    Dus om antwoord te geven op je vraag, ja :+ En je hoeft trouwens geen DLC te kopen om te spelen, de DLCs unlocken enkel extra missies/instances/items/Power.

    Als je aan het begin Green Latern kiest is dat enkel cosmetisch, het is zeg maar inspiratie om je op weg te helpen of voor mensen die nog geen zin hebben om zelf een thema te bedenken. Je kunt iig niet automatisch vliegen, je moet die movement skill echt selecteren :+

    Verder geen idee wie Green Latern is en wat hij met z'n ringetjes doet, ik ken Superman en Batman maar dan houd het ook wel een beetje op :+
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik zal de download wel weer eens aan zetten , framedrops hadden we op de ps3 idd best last van , maar ik heb alleen de beta gespeeld dat kan er ook mee te maken hebben :+
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zolang je maar Heroes gaat dan :+

    Nog een screenie van de laatste paar seconden voor de server update:

    [​IMG]

    Had eigenlijk het stukje erbij moeten zetten dat er twee aan het begin van de instance zeiden dat we lekker rustig aan konden doen omdat er tijd zat was :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Uiteraard Heroes! :+ hij is nu aan t downloaden, van t weekend weer s proberen
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm....zat te kijken, stel dat de game echt goed bevalt, dan is het goedkoper volgens mij om gewoon steeds de DLC los te kopen dan een abo te nemen....of krijg je als abonnee zoveel nuttige extra's?
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ligt eraan, als je de game maar 3 maanden gaat spelen dan is een abbonement een stuk voordeliger. Je krijgt dan alle content en geen limieten, ook krijg je ingame currency, replaytokens en wat andere shit...

    Er is momenteel ook een deal gaande dat je 3 maanden voor 29 euro kan scoren ofzo. Normaal betaal je enkel zo weinig met een jaar abbo.
     
  10. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb deze game ook een aantal uurtjes gespeeld. Leuke game voor als je niks anders hebt, maar momenteel heb ik nog genoeg te spelen. Helpt ook niet dat ik een karakter gekozen heb met pistolen, die dingen zijn echt heel lame.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, maar volgens mij las ik dat als je je abo stopzet, en dus free to play verder gaat, je die DLC ook niet meer aankunt...

    Dus lijkt het mij voordeliger/beter om ze los te kopen.
    Een abo is ongeveer een 10tje p/maand. DLC kost ook een 10tje, maar er komt niet elke maand DLC uit...dus de maanden dat er geen nieuwe DLC is scheelt het je een 10tje....
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Heb een villain maar ga denk ik opnieuw beginnen met een Hero. Kunnen we niet een XBW-guild aanmaken?
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zat hier net aan te denken, kunnen we niet gewoon iets aanmaken en de game in ieder geval hier levend houden op XBW.

    Met chat? als het mogelijk is? voor Dulle uiteraard niet.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Om een League (clan/guild) te starten moet je een abbo hebben dus dat zou iemand met een abbo moeten doen. Sowieso de ervaring met andere XBW guilds is dat er altijd 2-3 die hard zijn en de rest er maar een beetje offline bijhangt :+

    Iig voeg me maar toe aan je friend list op Hero side:

    "Xyzy" - Celestial Healer
    "Yhra" - Ice Tank

    Boog proberen dus :) of anders dual wield.
    Je kunt later ook andere wapens erbij pakken trouwens, feat (in-game achievement) points zijn er zoveel te halen dat je genoeg keus hebt.

    Ja daar heb je ook wel weer gelijk in maar dat abbo brengt zoveel meer dan alleen maar toegang tot de DLC :)


    Ik ben er iig zelf nog niet uit, ga eerst gewoon met deze DLC spelen en kijken hoe ver ik kom en hoe intressant end-game is.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zag dat je de game 1 ster waardering hebt gegeven...had toch het idee dat je er meer plezier in had dan dat?:+
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Is dat zo? Wist niet eens dat je dat kon zien :+ Waarschijnlijk na de eerste keer spelen, die tutorial is die ster niet eens waard zo kut dat ie is :lol:

    4/5 nu dus
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heeeyyy...waarom krijg jij wel trophies? :confused: Heb je een abo, en krijg je ze alleen daarbij?


    Ik heb de Ultimate Pack gekocht (30 euro) met daarin 4 DLC packs.
    Helaas kun je die packs pas doen als je de main story klaar hebt, maar goed, weet je dat je nog niet klaar bent als je het hoofdverhaal gehad hebt.

    Helaas geen pic van mijn character (geen twitter en met facebook wil ik niks doen) maar mijn Shadowflame II heeft vandaag weer wat stapjes gezet in Gotham deze keer (vorige keer had ik Wonder Woman, maar Batman lijkt me leuker ivm de bekendere namen voor mij).

    Was effe worstelen tegen Scarecrow, maar uiteindelijk toch verslagen.

    Ben dus ook niet echt tevreden over de powers van mijn character...ligt natuurlijk ook aan het lage level (ben net level 7) dus wacht het nog even af, maar wordt hopelijk wel snel beter....anders ga ik toch nog wat veranderen (kan vanaf level 10 toch?).

    Voor de rest speelde het wel lekker weg, al is het soms onduidelijk waar je naar toe moet....vergeet steeds dat je de missie elke keer moet aanvinken....net als dat je een missie klaar hebt, moet je hem ook nóg een keer aanvinken om de XP te krijgen....weird.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Van 1 tot 30 levellen stelt ook echt helemaal niks voor, veel meer dan een lange tutorial in de vorm van een verhaal en heel veel killen is het sowieso niet. Op 30 begint het spel pas en dan nog kan het wel even duren qua opbouw.
    Ben nu een paar dagen 30 en er gaat echt een wereld voor je open, er is gewoon zo gigantisch veel te doen dat je niet eens weet waar je beginnen moet.

    Zit nu in een redelijk gevorderde guild en zit alweer tegen de T3 content aan te schurken. 1 raid gedaan (doorheen gedragen :+) en een shitload aan Duo en Party instances. PvP nog niet aangeraakt maar kijk er wel erg naar uit.

    De combat blijf ik ook intressant genoeg vinden, ik speel Celestial healer maar toch ben ik constant bezig met proberen damage te doen omdat je door grote combos meer power (mana) krijgt om verder te healen en je ook de supercharge oplaad voor je ultimate skill.
    Al heb ik nog niet echt harde content gezien durf ik wel al te zeggen dat het dusver een van de leukste MMO games die ik de afgelopen 10 jaar gespeeld hebt qua healing en group interactiviteit.

    Blijf me verbazen over de ongekend veel verschillende armor en wapen items die ze in de game hebben gepropt... niet normaal meer gewoon. Dacht dat ik het tijdens het levellen wel een beetje gezien had maar dat viel ff tegen :lol: Al die dungeons droppen ook nog verschillende sets en dan nog met tokens of dailies enzo.
    Verbaast mij eigenlijk nog meer dat een pixel-hoertje als Dulle niet all over deze game zit :+

    De endgame dungeons en raids zijn best vet gedaan en heeft veel van de WoW instances weg qua opbouw en gevechten. Loot en Tier systeem werkt prettig en je krijgt regelmatig veel upgrades of anders leuke nieuwe items om je Home of karakter mee op te leuken :+

    Craften en enchanten is ook zo gedaan, geen saai geneuzel met 7821423 items craften voordat je iets boeiends in elkaar kan prakken.


    Nooit gedacht dat ik zo een volledige MMO op een console kon spelen...


    Jep heb 3 maanden voor 24 eutjes genomen, is een tijdelijke actie :thumbs: Bij het abbo komen nog veel meer voordelen dan enkel content (zie post hierboven) dus dat was het alleen al waard. En dan ben ik daardoor ook nog's niet weg gegaan het hele weekeind wat me dat minimaal al 3 keer heeft bespaard :+

    Waar je heen moet is toch vrij duidelijk? Grote gele pijl op je minimap volgen :)! Er zijn in de Watchtower (hoofdstad) verschillende portals trouwens als je naar Metro/Gotham moet wat niet aangegeven staat. Dan moet je dus even de grote map openen en kijken waar de dichstbijzijnde portal daarnaartoe is, na een paar keer snap je die stad ook en vlieg/ren je er zo naartoe.

    En dat je missies handmatig moet completen is wel nice omdat je vaak items krijgt die je anders zou droppen als je inv vol zit, sowieso moet je toch een nieuwe missie aanklikken dus dan ben je er alvast :+


    Als wat speel je nu dan? Green Latern dinges?


    Je weet me te vinden als je vast zit in een instance ofzo!
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Uhm, nee zou niet weten hoe ik je moet vinden.:9
    Dit is mijn eerste MMO, tis voor mij allemaal nieuw.

    En ja, heb een Green Lantern ring.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    DPAD Links, PSN Friend List, dit forum? *)
     

Deel Deze Pagina