1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dD.dirtyDutchz [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuSionZ, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    jij mag qG egt nie he :mad::confused::'-(:eek: terwijl ik zooooo veel van je hou :'-(:'-(
     
  2. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    nee drom ik stop ook iedergeval niet met dD

    @ focuss .. mattie hou je kop erbij mayne ! ga rotzooi lopen roepen (ook al heb je bij veel punten gelijk) zo krijgt dD nog slecht reputatie
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, toevallig, binnen XBW ben jij juist degene die ik nog mee vind vallen :+ Maar inderdaad, over het algemeen vind ik qG niks.
     
  4. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een OW?
    soeey goiz maar ik weet niet wat dat is !? EN ik heb me na ja waarschuwing keurig gedragen! Marja ben benieuwd wat er nou gaat gebeuren! Ik heb effe lekker 2 uurtjes gesport hoofd gecleared en ik denk er nogsteeds t zelfde over! Ik mag dD EN iedereeen daarin! Ook FoCuSs na zijn apparte manier van afscheid nemen! En hoop verder nog normaal contact te hebben met de members!!
    Bedankt voor de mooie maanden!
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, het is jammer dat je weggaat. Maar je kust lekker dus dat maakt een hoop goed... xD
     
  6. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    kust lekker ??? hebben jullie 2 de naam dirtyDutchz eer aan gedaan ?:confused:

    RARE GASTEN
     
  7. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de vraag is: Gaat furaxz nog door met dD?
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, misschien word onze relatie nog wat :D*)











    ps: wie weet wat, wat een paar biertjes met deze man doen :9
     
  9. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Deadbringr, kun jij ook ooit ON-topic posten?
     
  10. FuraXz

    FuraXz Guest

    zeg wat zou jij doen? als je een goede speler ziet spelen en die kunt krijgen voor je clan? dan kun je wel zeggen dat qG alleen aan zichzelf denkt enzo, maar wat moet je anders? anders redt je het niet hoor. Maar jongens, ik ben idd nog aan het twijfelen. niet omdat dD niks meer is maar ik heb er geen fijn gevoel bij. ik speel nu al anderhalf jaar en nog steeds zit ik (behalve dD dan) in clans die uitelkaar vallen. Ik zoek op een kans net zoals jules nu krijgt ,want, misschien klinkt het ego, maar ik vind mezelf echt geen noob en vind zeker dat ik een plekje hogerop verdien, dat vind ik trouwens bij alle dD members. :).. hopelijk snappen mensen van dD mijn probleem;) EN BTW... WIE GAAT ER NOU NOG NAAR GAMEPLAY MORGEN? ZONDAG DUS.. WANT IK STA NOG GEWOON OM 10 UUR BIJ DE BURGERKING ZONDAG.. OP JULLIE TE WACHTEN WANT HET GAAT FOKKING CHILL WORDEN GELOOF ME.. laat het me ff weten dan weet ik op wie ik moet wachten..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2007
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Coen waarom heb jij dezelfde gedachte als mij? 1e bericht vooral dan
     
  12. FuraXz

    FuraXz Guest

    maar veel zullen jullie me niet missen in dD hahahah:p
     
  13. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha... was dat een stille hint dat je niet met FuraXz moet fokken :9 Nou kom maar op Coen! Ik zit op kickboksen xD

    Nee maar ff serieus. Ik snap dat je vind dat je een plekje hogerop verdiend. Maar das bullshit. Wat wil je precies?? Een miljoenendeal om games te spelen? Dat gaat niet gebeuren. En als je een beetje logisch nadenkt weet je dat zelf ook. En als je twijfelt moet je gewoon weggaan, want we hebben niets aan mensen die niet vol achter hun clan staan vind ik. Dus beslis snel gast, dan weten wij tenminste ook waar we aan toe zijn.

    P.S.: kom morgen op MSN ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sigh....

    20ste ip die we van je bannen. Op naar de 25! \o/
     
  15. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    is mijn waarschuwing ingenomen????? Door valse beschuldiging?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Doei FuSionZ.
     
  17. PheniX

    PheniX Guest

    Joo Goiz ff niks tegen jou hea;) JwZ!
    maar waarom heb je Fusionz gekickt:eek: Hy werd door iets beschuldigd.. door wat iemand anders heeft gedaan:eek: wel beetje kut voor hem man,, kun je het niet gewoon bij nog een waarschuwing laten? want hy heeft niks gedaan snapte..
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik stuur je zo een PM met een screenshot van de verwijderde posts. Ontopic hier aub.
     
  19. PheniX

    PheniX Guest

    oke man ik zal het zo zien..
     
  20. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer wat gebeurd hoor :eek:

    MAAAAAAAAAR Iemand al naar de GamePlay geweest?

    Ik wel en was gezellig maar echt druk jonge. Ik was langs de Xbw stand gelopen maar vond jammer dat ze daar alleen AC speelde want die heb ik thuis al.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina