1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dD.dirtyDutchz [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuSionZ, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat jullie zoveel(2):9 members zijn kwijt geraak. Maar gaan jullie nu uit elkaar of verder of andere dingen??
     
  2. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    FocuSs Speelde met HLH mee.. is dit definitief ? zou betekenen dat FocuSs btje overdreven deed over InteraXz..
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel dD heeft dan overdreven gedaan Dennis ;). Maargoed, laat hun het nieuws maar vertellen. Ik ben per slot van rekening lid van een andere vereniging :D
     
  4. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ok hier focuss nog iemand die het zei dat je met hlh mee deed enz. .. en dan tegen mij zeggen van dat het niet zo is ... maar ik ga verder met dD hoor ! FUCK al die fake ass members !
     
  5. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist Nega. Maar ik hoor dat FuRaXx terug wou komen?
     
  6. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Zou Nice zijn man.. ;-) voor dD.. HOU T VOLL !!
     
  7. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    oh dan ben je de enigste die dat gehoord heb... maar ja ook al wilt tie terug komen ... dan komt tie er niet meer in (iedergeval niet zomaar..als dD nog bestaat) .. want hij wou toch uit dD .. reden weet ik nog niet precies .. maar hij ging op zoek naar een betere clan omdat hij beter verdient:confused:
     
  8. RL Battleking

    RL Battleking Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    haha oke heb ik ook alleeen maar gehoord hier en daar hoor
     
  9. FuraXz

    FuraXz Guest

    dat was de reden niet nega.. toen InteraXz eruit ging, wist ik het al meteen dat dD niet veel meer zou geaan worden.. en dus dacht ik van ja fok deze shit.. dit is al de 10000x dat de clan stopt als ik erin kom.. niks tegen de members want ik weet zeker dat dit de gezelligste CoD4 clan is. Maar ik hoop dat je me snapt nega
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat 1 lid weggaat, ga jij ook maar weg? Beetje vreemde redenatie... Dan kan InteraXz nog zo goed zijn, je gaat toch niet uit de clan omdat één iemand naar qG verhuisd.
    Natuurlijk weet ik het allemaal niet geweldig, en zullen er wel meer redenen achter zitten, maarja ik vind het heel jammer!
     
  11. PheniX

    PheniX Guest

    Wat een gezeik zeg omdat 1 iemand leaved.. accepteer het nou maar want hy komt echt niet meer terug naar dD.. na zo'n aanbod vn qG!
     
  12. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk 1 ding ik ga verder met dD !!!! met wie maak niet uit .. Coen als je terug wilt komen moet je wel beloven dat je je echt inzet voor dD en niet dat je opeens als je aanbod krijgt van een andere clan volgende week dat je weer leaved :confused: .. als je gewoon weer actief ben voor dD zonder gezeur enssjow vind ik het goed
     
  13. FuraXz

    FuraXz Guest

    Nouja het is maar wat jij ervan vind, maar denk je nou echt dat ik er uit was gegaan als InteraXz en ik elkaar niet goed kenden? ik ken InteraXz heel goed en btw.. lees mijn vorige post.. daar staat duidelijk dat ik het al mis zag gaan bij dD.. ik zeg niet dat ik het beter kan. maar zo is het bij elke clan die ik join, dus ik ben eruit gegaan om eens een clan te zokeen die niet zomaar uit elkaar valt. en nogmaals: NIKS tegen dD.. ik vond het een top clan
     
  14. FuraXz

    FuraXz Guest

    Dat weeet ik dus nog neit.. ik stuur binnenkort wat claninvites naar een paar clans.. en nega je weet.. we blijve gamen toch?:D
     
  15. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dat je binnenkort wat try-outs gaat doen...of begrijp ik het nou verkeerd\o/
     
  16. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja we blijven gamen ...

    @ Justice hij bedoelt ... hij stuurt wat clans een bericht voor een try-out denk k
     
  17. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het team van dD dan nu nog? Welke members blijven, welke vertrekken?
     
  18. negat1ve

    negat1ve ω є η ι g !

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    nu die zker nog blijven is :

    dD NeGatiV
    dD Gamble

    En dD FocuSs .. Ninto NL en dD Armada .. twijfelen nog :confused:
     
  19. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    ArmaDa en Ninto moeten gwn blijven VIND Ik.. die FocuSs wilt toch naar HLH.. en dan gwn Recruiten.. Genoeg mensen die wel naar dD willen lijkt mij
     
  20. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Spannend :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina