1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dD.dirtyDutchz [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuSionZ, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuraXz

    FuraXz Guest

    uhuummm.. je vergeet mij adje:p
     
  2. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    LOL.. D o P e DaMaG3r HAHA.. OeehHH enge Shit. Sektor is goed Ninto en ArmaDa ook en dan heb je FoCuSs.. apart geval..
     
  3. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar skills kijk, wat ik nu ff doe!

    Jij zegt: Focuss apart geval, maar ik heb een hogere ratio dan bijna heel NF1, wat zijn jullie dan? Mongooltjes ofzo:)

    Kijk als je zelf niet goed bent, oke maar gaan dan geen domme dingen plaatsen!:D

    Want ik weet dat ik beter ben want bijna heel NF1 wou een try out voor dD waaronder jij Boogschuttertje, en ik werd gekozen!

    Maar zorg eerst maar dat NF1 8 wins heeft op CG, jullie zeggen altijd als we clanmatch willen: We hebben niet de goeie mensen online, zijn er slechte members in NF1 dan??

    Of zoek je die nog want de enige kwaliteit in NF1 is toch wel Reaperis en ik vind die Suspenzz ook niet slecht, maar de rest tja...

    En hoezo HAHAHA, Damager heeft de dubbele ratio van jou:D En Dope is zeker een goede speler!

    En gebruik niet die NOOBsmoes van: Ratio zegt helemaal niks!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31


    Auw! NF1 Marksman
     
  5. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, gekickt uit EnVy om plaats te maken voor dD!

    Ik heb alleen maar ongeluk wat clans betreft. Ik wil eens een tijdje in een clan blijven!
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443

    OMG n00b ratio zegt ook helemaal niks.

    Als iets toch een triese opmerking is dan is het wel ' mijn ratio is lekker hoger dan die van jou', grow up gast|:-
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Boeien fok ratio, het gaat volgens mij meer hierom :+
     
  8. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach door die reactie laat wel zien dat je een NOOB bent;)

    Net als:

    De lengte van de pik maakt niet uit, je moet kijken wat je ermee kan!
    Zei de man met de kleine pik;)
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, t ligt er gewoon aan wat voor je game mode je doet. met TDM kan iedereen wel een ratio van boven de 2.00 hale, als je egt je best doet met domination en search en destroy om echt die shit te doen loop je veel meer kans om gekilled te worde en zie je vaak over mindere ratio's.

    die laatste zin van jou slaat dan al helemaal nergens op, je bent niet de slimste neem ik aan? :p
     
  10. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    LoooL.. Ik heb nooit een Try out bij dD gewilt.. hoe kom je daar nou weer bij haha.. en DaMaG3R is Sniper dus GEK he dat ie hoge Ratio heeft.. Camping FTW.. Ik begon op een 0.73 Ratio doordat een vriend mn account geleent had en ik niet op me XboX mocht en zijn Live op was.. daardoor kwam die Ratio.. zit nu op 1.58 en hij gaat gewoon nog steeds omhoog.. NF1 Heeft Zat Kwaliteit.. en met Apart geval kijk ik niet alleen naar je skills ook of je je een beetje normaal gedraagd en alles. NF1 team Red.. Gaat waarschijnlijk een zwaardere concurrent van qG worden dan jullie.. Jullie mogen in de SubTop van EU meedraaien.. net als wij.. wij zijn niks minder als jullie en jullie niks minder als ons.. die Match was onze eerste Tacticloos en alles.. We zijn NOG steeds aan het bouwen aan de tactics.. En nu jij weer.. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2007
  11. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik ben de Einstijn op Live, ik word alleen niet goed begrepen omdat mijn niveau te hoog is, houd het daar maar op;)
     
  12. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    @ Chaos.. EnVy geeft niks om hun members.. de members worden gezien als voorwerpen.. niet als mensen ;)
     
  13. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    En marksman, heb je ons wel zien spelen?

    En dat EU team is niet zo goed als je denkt hoor;) qG concurent, whaha!

    Om toen je nog miishiona heten (ofzo) wilde je echt een Try - out maar ontken maar lekker:)

    Maar wij worden gewoon Nummer 1 op CG en we spelen wat toernooien, maar NF1 NL is een Subtop? Ze hebben geen enkele rankmatch gedaan, hoe kan je dan zeggen dat ze SUB zijn?

    qG, EnVy, HLH, OBK, Apple, zijn al beter dan NF1

    En ik zie al dat 1 van onze CoD 4 teams mss tegen jullie moeten, maar we moeten tegen Reason Gaming, en die zijn zeker wel goed
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dus dat betekent dat f p ook beter is als NF1?
     
  15. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hun nooit zien spelen, maar het zal best! Zal weinig voor nodig zijn:)
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie mensen niet al clanleden, ik zie ze al n00bs. -MaijnGoku. (echt goed verzonnen :+)

    Tijd voor een slotje?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  17. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    WENIG! HLH EnVy F P lijkt me Sub Top.. Apple en OBK zijn slechter dan ons..
     
  18. PheniX

    PheniX Guest

    Jonge kom clanmatch dan
    ik
    marksman
    reaper
    SusPenZz

    4vs4 voor quad ladder zullen we zien
    wie bovenaanstaat!
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Die is wel goed, die is niet goed. Jij bent slecht. Ik own die en die.

    "Zucht"
     
  20. Titan

    Titan New Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, deze heeft nou gelijk! Hou nou eens op met bekvechten, en wees aardig! Heal the world, make it a better place!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina