dD_dirtyDutchz

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuraXz, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. g0dLikE

g0dLikE Guest

patser xD

2. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @PheniX: Heb jij me toegevoegd op msn?

Hij kan temminste patsen xD.

3. PheniX

PheniX Guest

4. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Chill :)

5. FuraXz

FuraXz Guest

hehe.. eindelijk onze eerste skirmish :D.. 4-0

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Tegen wie?

7. FuraXz

FuraXz Guest

vK.. maar het was maar voor de lol

8. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie 2de scrim vs qG verloren8) ACh was gewoon voor de lol en een leuke oefening

9. FuSionZ

FuSionZ Guest

Wij hebben ook rondes en een match gepakt kweet nie

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2007
  10. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    He wanneer was dat dan??? We hebben 3 gamesgespeeld en die hebben we allemaal gewonnen, de laatste game ging helemaal verkeerd doordat iedereen bij het verkeerde team ging en we liepen te kutten. Daarna zijn we gestopt...maar zoals ik alzei was het gewoon een scrim en we hebben het spel pas 3 dagen dus het maakt allemaal nog niks uit.

11. FuSionZ

FuSionZ Guest

Justice waarom doe je zo? Ik kan bewijzen dat match hebbe gewonnen

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2007
  12. negat1ve

negat1ve ω є η ι g !

Leuk Bevonden:
    0
    hahah ja man we hadden wel 2 of 3 verloren.. maar we hadden ook 1 gewonnen

maar ja goeie oefening

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Welke match hebben we dan verloren? Ik herinner me wel een ronde waardat GambLe de instellingen verkeerd had gezet zodat wij alleen maar de aanvallende kant waren op SnD en we 4-2 verloren, voor de rest hebben we 4-3 4-2 750 - 330 1-0 gewonnen en dan die 4-2 op de verkeerde Search n Destroy.

Maargoed ik zie al wel hoe het nu al gaat, toch maar weer eens tijd dat ik mijn CaptureCard begin te gebruiken voor matches.

14. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Armada had fotos fzo maar jonges SHIITTT maak je nou eens niet druk! Het is een SKRIMM! Daar hoor je van te leren niet om te janke!

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Dat maakt niks uit of je foto's hebt ofniet je weet zelf toch nog wel wat er gebeurd is? We wonnen een paar SnD matches 4-3 4-2 en 4-1 en toen speelde we een TDM die wonnen we 750-310 en toen speelde we nog een SnD en die verloren we 4-1 omdat GambLe per ongeluk de instellingen verkeerd had gezet en wij dus alleen maar aanvallend waren. Toen speelde we nog een TDM die wonnen we 750-400 en toen wilde jullie niet meer.

Niet dat het iets uitmaakt, ik speelde op een nieuwe account omdat al het andere gebanned was (lol?) en had niet eens een wapen/scope unlocked en liep de helft van de tijd met bazooka's te kloten (om maar even aan te geven hoe de match er aan toeging).

Maargoed we spelen morgen of overmorgen wel een match voor ConsoleGaming / GameBattles. En dan niet zeuren van 'we hebben nog niet genoeg gespeeld' want dat heeft niemand. En ja, je wordt er alleen maar beter van om te matchen.

16. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kind waarom moet je altijd meteen zo moeilijk doen! Ik leg m int midden en zeg swa weet je waar gaat dit over dit 'gezeik' en jij moet meteen weer komen yo weet zelf wat er is gebeurd en we spele morge wel voor CG! Echt jonge ik vind dat gewoon echt raar! Marja we laten t hier maar bij! Ik wil effe rust :lol: T spel is ook al weer 2 dagen uit en weeeer zijn er mensen die moeilijk gaan doen ook uit dD! What ever laat het hierbij! Spreek je er morge wel over!*)

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Prcies it's just a game.

LoL net echt het toppunt gezien van kansloosheid. Kreeg een bericht van een engelsman die vroeg of ik zijn room wilde joinen en dan gewoon op de spawn voor hem wilden blijven staan zodat hij super hoge killstreak kon halen8)

Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die alleen maar liggen te campen om alleen maar kills te halen en niet dood te gaan, want stel je eens voor dat hun ratio omlaag gaat.

Focking party's en de helft speelt alsof het clanmatch is. Is er geen mode waarbij geen XP te halen valt?

18. InteraXz

InteraXz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Private match:p hahah Daaar telle ze niet (A) ! Dus daar ken je lekker aanklote :D!:)

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooi, ga ik die voortaan doen:+

20. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi mooi, morgen onze eerste match!!! Uhm zou deze svp s' avonds kunnen plaatsnemen, ben pas om half 6 thuis dus kan niet eerder.

Oh en btw Raulio ook jij hebt in clans gezeten en weethoe de concurrentie kan zijn...ik weet dat je het allemaal niet te serieus moet nemen en dat het maar een spel is,maarja concurrentie zal altijd een grote rol spelen in de clanwereld.

P'ce out....\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina