1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dD_dirtyDutchz

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuraXz, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Levenloos :):
     
  2. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    lol zie je niet dat et een grapje was ^^ haha :9
     
  3. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nee, zeg gerust huiswerk. Doeliee, speelde jij misschien Rainbow six: BA?
     
  4. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratz.
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Vertel me de clue maar even dan van die grap :b:

    Maar goed, I rest my case.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is die doelie.
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, jij zit zeker in een streng gelovige familie. Zat net Comedy Central News te kijken een daar hadden ze het over een Joods-nazi voetbal team. nav een groep homo-moslims.

    Lol, M&O is gay. Maar reclame is wel nodig. VB: Als jij heel veel bezoekers krijgt op je site is het makkelijk om mensen te vinden die je willen sponsoren/ ads op site willen plaatsen.

    En sommige willen ook aan gaming verdienen. Winst dus.

    En Pure is op zijn PC aan het gamen dacht ik. Hij heeft zijn 360 verkocht + live account.
     
  8. Towel

    Towel Guest

    Hmm ik wil me er niet teveel mee bemoeien, maar ben het eens met Mastat. Het is niet nodig om 40 jaar na de oorlog nog met zon tagjes rond te lopen. Vaak wordt dit nog wel gedaan door kinderen die het nog erg stoer en spannend vinden. Kende vroeger ook nog wel jongetjes die voor de lol gingen marcheren met gestrekte arm en hadde gefilmd... In de periode van COD1 was dat. Achja het zit in de leeftijd denk ik, had geleze dat de leeftijd bij jullie toch nie zo erg hoog ligt. Daar is niks mis mee hoor, wel met het gedrag dat er ermee vertoond....

    PS. heb het einde van de pagina nie gelezen waarin je vertelde dat het puur voor de grap. Oke goed, ieder zn eigen humor he. South Park heeft jammergenoeg ook nog een hoop nazi-joden grappen inzich, maar heeft verder wel erg grappige humor. Aflevering dat Mr manky sexuele voorlichting moet geven :d te vet!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2007
  9. Gimbly

    Gimbly Guest



    okej en zo jong zijn de meeste ook alweer niet hoor. Maar je hebt wel gelijk
    denk ik
    mischien
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    :lol:
    Dit heeft ten eerste niet met gelovig of niet te maken, maar met respect. Leg mij die grap maar uit. Juist, dat kan je dus niet, omdat er niks grappigs aan is en het zelfs niet eens een grap is.
    In programma's van comedy central kan ik wel de humor van inzien, daar zit namelijk een clue in en de grap wordt dusdanig gebracht dat de grap zonder twijfel als grap wordt gezien. Daar zit dus het verschil in.
    Die tekst moet qG ook voor de gein op hun shirts laten drukken als ze een match hebben ergens. Kijken of ik de enige dan ben die de grap niet snapt.

    Maak de grap af:
    Sieg heil Hitler is grappig, omdat........... (Succes gozer, vertel me wat er grappig aan is).

    Zo moest toch nog ff reageren, ik laat het hierbij en reageer er niet meer op, heeft toch geen nut.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit weer allemaal, een paar mensen doen voor de grap even iets met het woord hitler in hun tag en gelijk gaan er allemaal mensen moeilijk doen. Lekker boeiend.
     
  12. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Aldo ken ik nog wel, altijd wel mee gelachen maar wie ben jij dan 8) Aldo jij zat toch in de grassprietjes met Gijs en MSH ook nog ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  13. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    DSF x Inferno x/DSF Carnage enzo.. DSF leader :9
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    ..... Ik bedoel te zeggen dat je het allemaal niet zo serius moet opvatten. En ik gebuikte CCN als voorbeeld dat niet alleen kleine kinderen zulke grappen maken. Waar mag je volgens jou dan nog wel grappen over maken? Tegenwoordig discrimineer je al iemand als je Mohammend en WTC in 1 zin gebruikt.

    Dus kijk er niet zo zwart-wit naar. Het is 9/10 keer als grap bedoeld.
     
  15. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    yeahhhh 1e op consolegaming!!!!!!!!!!

    goed gespeeld boys.. Die 500-85 was ownage;)
     
  16. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Ook als je Jordi en WTC in 1 zin zet hoor :eek:
     
  17. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, met 1 win.
     
  18. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    moet toch een keer iemand gaan spelen hea
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ik bij jullie in lobby kom verander ik het wel in ArmA;)
     
  20. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    NICE;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina