1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dD_dirtyDutchz

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FuraXz, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    neej slim dat was de ownage map;) het was best of 5


    dus 1e op consolegaming!!!!!!!!!!!!!!! eerste echte match, teamwork ging uiteindelijk chill en teamkills stond aan;)
     
  2. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben gejoined:D

    Dus update ff de beginpost
     
  3. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    En ik zit er al een paar dagen in... dus update de beginpost :9 Slettebak...
     
  4. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach komt wel goed denk ik:D

    Waarschijnlijk toch binnekort een 2de deel over dD want we zitten al op de 33 pagina's!
     
  5. FuraXz

    FuraXz Guest

    Mastat, please, zal ik het je uitleggen? SmartieZ vertelde dat toen hij in een lobby kwam, er mensen waren die dat zo hadden staan. nou vergeleek deadbringr zijn eigen clan met die clan. Waardoor je een humoristische grap krijg, kan ik het nog droger uitleggen? want veel droger kan het niet.
     
  6. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    ja klopt ik ga die maken en hij wordt vet! Alleen wil ik de site erin betrekke dus nog effe wachten.....

    En ik wil nogmaals Ninto nl en ReFleX welkom heten in de clan.

    En we hebbe 1e officiele overwinning geboekt op Consolegaming tegen een redelijk hechte clan die al veel aan teamwork had gedaan;)
     
  7. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog steeds geil van m'n actie. In mijn eentje tegen 4 man en toch nog winnen :D
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeffrey, met alle respect. Maar dit is wel de meest kutste manier om een samenwerking te beƫindigen.
    Dat je naar dD zou gaan, was al eerder naar de orde. Maar jij zei VOLMONIDG: nee!. Daarom zijn we xG begonnen... Maar wat doet meneer, even snel via msn zeggen dat hij een hoger doel nastreeft, en dat xG niets is... Kom op! We kennen elkaar nu al enkele maanden, zoiets los je toch niet ZO op! Je overlegt even met mij, zegt dat je een aanbod hebt gehad, en dat je het echt niet kunt weigeren.
    Vind het heel jammer dat je zoiets op deze manier eindigd.

    Ik wens dD veel succes verder op ConsoleGaming en aankomende LAN's.

    Mvg Stalin(grad)
     
  9. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    thx jonge, we kijken uit naar een clanmatch. Goodluck en ik hoop dat je een mooi team kan samenstellen;)
     
  10. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat je tegen xG een clanmatch voor CoD4 gaat spelen is 0,00001%...
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    I rest my case? Man ga aub iemand anders vervelen met je moraal-drijvende opmerkingen. Ik hoef geen reclame te maken voor mijn clan, en al helemaal niet op een XboxWorld Forum. Een grap is een grap, hij kan misplaatst zijn of volledig ongepast, maar het blijft een grap. Don't over-do it.

    Daarbij, het was niemand van qG die het in z'n tag had staan maar een qG Member die de grap post. Lekker boeiend, maargoed ga door het is wel vermakelijk ..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2007
  12. FuraXz

    FuraXz Guest

    Alpha, begrijp het niet verkeerd, met alle respect, maar het geld niet alleen voor jou. Zullen we het voort on topic houden? dus neit over vriendenproblemen of iemand die het daar weer neit over eens is of zegt dat hij reclame maakt enz. dat is OFF-Topic. dus niet ON-Topic, wat ik liever zie :p
     
  13. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    *Agrees*, ga erom huilen ofzo, wtf.

    Rustig maar, we komen eraan ;).
     
  14. InteraXz

    InteraXz Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Jongens gezellig hier ik ben het meest trots op de 500 tegen 85 HQ,Crash! Prachtige communicatie! Hoop dat de site er snel is!
     
  15. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    InteraXz, mijn gedeelte gaat deels over dD... dus zo offtopic is het niet \o/
     
  16. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Waar heb je dan last van? Je hebt toch een speler uit z'n clan gerecruit en de leader komt z'n verhaal vertellen. Niks mis mee.

    Zowieso, dD ReFLeX :confused:
     
  17. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    XboxWorld verzoekt je om een nieuw deel aan te maken als je tussen de 750-1000 posts hebt in je topic, simpelweg om de servers niet te overbelasten. Jullie zitten op de 500 dus nothing to worry about ;)
     
  18. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam word ook niet dD ReFleX moet nog ff een naam verzinnen! Dus over 2 dagen ofzo heb ik mijn naam veranderd!
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk dat hij het anders bedoelde :)
     
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow zo:D

    Ach ik hoef smartiez goedkeuring niet te hebben voor dD dus dan hoeft hij mij niet goed te vinden hij heeft me 1x zien spelen op shipment en toen werd hij helemaal pissig omdat hij negatief stond en ik campde:D maar hij mag zijn mening hebben!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina