De Aarde/Nederland gaat verrot!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gryphon, 21 apr 2005.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    en als het zo doorgaat maak ik dat nog mee :mad:

    Een paar punten:
    -De bevolking groeit veel te snel
    -Het milieu gaat snel kapot door de vervuiling
    -Nederland te rascistisch
    etcetera

    Hoe denken jullie daarover? :D


    Edit: racistisch i.p.v. rascistisch |:- ....ja ok is toch wel dom van me.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  2. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft racisme iets te maken met de vernieteging van de aarde ?
     
  3. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    nou over dat laatste punt van jou kan me niet veel schelen en werkt nog wel het minst mee aan vernietiging van de aarde.

    over de andere punten, ja dat klopt. de mensheid probeert elkaar aftemaken voor een beetje land en is egoistisch. iemand heeft ander geloof en word gelijk af geschoten (of zoals in nederland veel gebeurt 'afgezeken'.

    het milieu gaat altijd kapot daar kan je nix aan doen. als wij het niet doen gaat het wel op een andere manier wel kapot enige verschil is dat wij het een beetje te fucking versnellen.
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    De aarde is al verrot, en ja, wij zijn de boosdoeners.
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmz, even over nederland:
    - de bevolgingsgroei neemt alleen maar af de komende jaren
    - het mileu gaat idd kapot, maar vergeet niet dat er ook druk gebouwd wordt aan nieuwe natuurgebieden.
    - NL te racistisch, misschien wel maar tsja ik vind het ook een beetje vreemd dat meer dan 1 op de 16 nederlanders van origine uit een ander land komt. (hebben we dan zelf ook gedeeltelijk aan meegewerkt)

    Ik vind vooral dat de politiek nederland afbreekt met al die regeltjes van ze m.b.t. het zo dreigende "terrorisme", en al dat gemekker over normen en waarden wordt ik ook niet echt vrolijk van. Volgens mij leer je dit soort dingen vanzelf van mensen uit je omgeving, hebben ze daar in Dan Haag naar mijn mening niet veel mee te maken.

    En over de wereld gezien verpest amerika het voor mij het meest, ze denken te veel dat ze kunnen controleren terwijl ze zelf ook niet echt braaf bezig zijn.
     
  6. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja de mensheid is een parasiet hé... :{
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    No iets dat nederland kan kapotmaken: in 2029 is er een grote kans dat er een grote metoriet op aarde in zal slaan.
     
  8. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    nouja laten we hopen dat het echt gebeurt, heb liever dat het zo gebeurt dan wanneer we allemaal aan een erge oorlog moeten mee vechten en een aantal jaren lopen weg te rotten.
     
  9. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je racistisch fout schrijft en moet weten waarover je spreekt.

    Nederland is ondertussen wel al aardig naar de kloten aan het gaan, maar jij weet duidelijk niet waarover je spreekt:

    -De bevolking groeit veel te snel

    Fout: de bevoelking groeit te traag, mensen leven steeds langer en krijgen modaal slechts 1 of 2 kinderen. Enkel in landen als pakweg China of de Dem. Rep. Kongo zijn er steeds hogere geboortecijfers.

    -Het milieu gaat snel kapot door de vervuiling

    Fout: het milieu ís al kapot door vervuiling. Momenteel wordt er zoveel mogelijk aan gedaan om te verhinderen dat het nog erger wordt. Natuurlijk is het niet eenvoudig om van dag 1 te zorgen dat er op dag 2 nergens meer auto's met te veel CO2 uitstoot meer rondrijden.

    -Nederland te rascistisch

    Met mensen die het begrip niet eens weten te spellen (n/o) discuteer ik hier nog geeneens over.
     
  10. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dat "the war of our time has yet to come"

    Als je het dan overleeft heb je wat te vertellen aan je kleinkinderen :cool:
    EDIT; nouja niet aan je kleinkinderen want de wereld is dan natuurlijk kapot.
    Maargoed, oorlog dus O-)

    Dus als de aarde kapot gaat dan doe maar niet door een meteoriet, das to niks aan }:] :+
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor dat ik racistisch wat te snel geschreven heb.
     
  12. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, zou best wel grappig zijn, een soort Halo oorlog. :p
     
  13. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    man wat moet het nou of hij kan spellen of niet. (ik ben er ook niet echt goed in)
    de rest vind ik trouwens wel belangrijk.
    volgens mij kan de mensheid nog zo veel dingen proberen om de natuur te redden maar of het echt gaat lukken........
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    De aarde gaat door de CIk's of zo iets `:confused: hebben we net gehad bij aarrijkskunde:+
     
  15. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ nee , dat is lekker..
    in spelletjes is t nog wel leuk..
    maar oorlog irl, is dat leuk?
    mensen die WOII ingingen dachten ook dat t leuk zou worden..
    mensen die vietnam ingingen dachten ook dat ze die anderen "eventjes" zouden inmaken
    veel van die mensen hebben nu nog trauma's..
    damn.. denk eens na voordat je iets zegt.. |:-

    ik ben eerder voor het pacifisme, dan voor oorlog.. enige waar t goed voor is, is de economie. En de wereldbevolking krimpt weer eens wat in..

    maar oorlog voor de lol? oorlog "grappig"?

    ga eens naar school..

    /EDIT:
    Het broeikaseffect wordt behoorlijk versterkt door CFK's: Chloor fluor en koolwaterstoffen, da's niet erg prettig spul wat ervoor zorgt dat het hier warm wordt.
    ..net gehad bij ak? dan onthoud je dat toch? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  16. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm..er zijn zoveel wetenschappers die voorspellen wanneer we eraan gaan. In 2004 zou er ook al een meteoriet op de aarde inslaan, dus ik maak me geen zorgen :)
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    CFK's hebben betrekking op het Ozongat, niet op het broeikaseffect. Het is wel een broeikasgas. Qua milieu gaat de aarde op dit moment aardig naar de *****, en als landen als China en India daar ook nog is bijkomen, hebben we helemaal een probleem.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Wauw ben je daar NU al achter. Dat is al ruim 40 jaar zo!|:-
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup. Zullen we ook altijd blijven.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wederom Fout: Milieu is kapot ja, en er zijn een hoop landen die er wat aan doen. Maar Amerika's, die voor 70% verantwoordelijk voor de CO2-uitstoot, heeft een eigen oplossing voor het energietekort: Meer verbranden. Meer olie pompen, meer zus, meer zo. Bovendien zijn veel Aziatische landen snel aan het industrialiseren. Maar China heeft iets van 1,2 miljard inwoners. Stel nou dat al die Chinezen dezelfde welvaart genieten als wij? Dat 1,2 miljard Chinezen ineens evenveel energie als wij gaan gebruiken. Dat steden uit grond springen als onkruid, ten koste van natuur. En ga zo maar door. En dat is dan alleen al voor China.


    De mentaliteit van Nederlanders gaat inderdaad hard achteruit. En racisme steekt overal de kop op. De paus roept allerlei dingen die in onze ogen niet kunnen, maar dat vinden we niet erg. Als een immaan roept dat hij homo's haat, dan breekt de hel los hier. Dan ontstaat dé discussie weer, wat weer leidt tot meer verdeeldheid (mensen voelen zich meer betrokken bij de partij waar zij zichzelf toe rekenen). En dan krijg je die spanning weer, gepaard met racisme.


    Ik denk eigenlijk dat aan het eind van deze eeuw de wereld helemaal naar de klote is, om het grof weg zo te noemen. Of in ieder geval dat de mensheid zich in een benauwde positie heeft gebracht.
    We kunnen die fossiele brandstoffen wel mooi vervangen door het milieuvriendelijke waterstof, maar we moeten weer energie hebben om dat te verkrijgen. |:- Als wij geen alternatief vinden, dan hebben we een probleem.
    En de internationale spanningen, vooral tussen Amerika en de moslim-gemeenschap. Ja, wat daarvan gaat komen weet nog niemand...Hopelijk gaat dat wel goed.
     

Deel Deze Pagina