ik heb opzich niets tegen nintendo maar flikker wel ff op met die gamecube en gba shit dit is niet voor niets een xbox site ga lekker hier heen: niet xbox hok
Je hebt gelijk maar dit kun je ook normaal brengen Is het een idee om hetzelfde soort topic te maken in de non-xbox hokken??
ik heb m'n starterkit vanbij solmedia.nl Weet niet of ze daar nog zijn maar hij koste €54,- Je hoeft bij solmedia geen verzendkosten te betalen.
Vandaag zag ik hem bij www.igshop.nl op de voorpagina staan voor 49,95. Normaal dacht ik 59,95 toch? In ieder geval ik heb er ooit 58,95 voor betaald ofzo, dus die 49,95 klinkt mij wel leuk in de oren op zich, alleen heb ik er niks meer aan :/ Misschien dat iemand hier er nog wat aan heeft. conf >out<
Bij de replay videogames winkel in Den-Boch kosten The sims,MGS Capcom vs snk 2 EO en nog een paar andere titels tijdelijk (lees tot 15 mei ongeveer) maar 29,99 Euro !!!!! het is dat ik Moto GP net had gekocht anders had ik ff MGS gehaald
Je hebt pas 95 posts en nu al een grote mond.. FF dimmen mafkees! (ja ja, kom maar met die waarschuwing)
Bij Lik-Sang.com $16,90 + $5,00 verzenkosten (8MB, 3rd party) Met de huidige koers is dat dus zo'n €19,50
http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/gamesale-xbox.html dit is ook niet zo duur Halo staat daar tussen voor 35 euro.
di is uit Australie, dus dat kost wel wat verzendkosten... maar mgs2 kan je elders goedkoper krijgen, weet alleen niet meer waar..
Ik heb daar al een paar spellen besteld en die verzend kosten stelt geen ruk voor (echt maar een paar euro). Lekker goed koop, je moet er alleen ff'tjes op wachten. That's all. Wat wel erg relaxed is dat die gasten op je pakketje aanvinken: gift. Dit is dus ivm douane, anders moet je namelijk alsnog onze hoge 19% btw erover dokken. En dat willen we dus niet.