1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de afprijzingen thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Borix, 4 aug 2002.

1. Z3R0

Z3R0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verzendkosten stellen idd niet echt veel voor, bij normaal verzenden ben je per dvd/cd ong 2 euro kwijt en als je er meer dan een aantal hebt (8 geloof ik) dan zijn ze 1,50. De prijzen die op de site staan moet je 9% BTW afhalen (de BTW in Australië) en omdat het als gift verzonden wordt hoef je geen nederlandse BTW te betalen. Dan tel je er 2 euro bij op en zoveel kost ie om hier te komen :)
    Enigste nadeel is dat je even moet wachten (ik moest zelfs een keer 30 dagen wachten 8) ) maar toen kreeg ik er gratis Animal Crossing voor de Cube bij. Dus dat was het wachten wel waard :)

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hmm 95 posts maar ik ben wel al 7 maand aangemeld, en daarvoor kwam ik hier ook al een jaar dus dat betekend gewoon dat ik weinig onzin posts post

smart-ass

3. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is goed met je, je moet alleen niet zo dom doen als je net om de hoek komt kijken.. misschien dat je hier al een jaar en 7 maanden komt, maar daar heb ik geen moer van gemerkt en anderen waarschijnlijk ook niet en ook als dat wel zo is dan nog hoef je niet zo dom te reageren.. Back 2 topic bitte, en als je nog wat te zeiken hebt stuur je maar een pm! :9

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dames dames rustig rustig.... Ruzie maken doe je maar op het ruzie maak forum...

we gaan weer back ontopic

mijn lijst moet/ga ik binnekort weer updaten...

5. Animus-X

Animus-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien bij de MediaMarkt in Den Haag:
    • Halo
    • DOA3
    • Quantum Redshift

Dit hele pakketje voor 59.95 euro!!!

6. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de standaard in Australie ook gewoon PAL?

7. Ja in Australië hebben ze ook PAL als standaard.

8. Als je bij de DVDCrave besteld kan je beter bij Http://www.play.com bestellen. Hier zijn de games meestal eerder uit en zijn ze meestal nog goedkoper.

9. Ik weet niet of hij al een keer genoemd is maar bij de Nedgame is Steel Batallion €139,99 is voor mij nog te veel maar misschien denk iemand nu wel die ga ik kopen.

10. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah 2e hands en ze hebben die niet eens liggen. Hij kost daar ook gewoon 190,- nieuw.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    maar nu is Burnout 2 51,50 bij gcshop, ook niet echt duur lijkt me? En bij Bol.com is Quantum Redshift maar 20 euro!

12. Nee hoor ik kan hem nieuw voor €139,99 krijgen en hij ligt gewoon in de winkel hierzo.

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Waar ligt ie voor 139,99?

14. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja als je op inet kijkt, staat ie bij 2hands voor 139,99. En het icoontje is rood, dus hebben ze het niet. Maar als jij zegt dat ie voor die prijs in de winkel zelf ligt zou dat best wel eens kunnen. Maja is wel errug cheap.

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    dat bedoel ik!!!

2de hands en niet op voorraad!!!

maar die dude boven mij zegt dat hij ze in de winkel heeft gezien!! nieuw!!!

ben dus wel benieuwd waar hij ze heeft gezien

16. Apeldoorn ligt hij in ieder geval in de winkel en volgens mij voor €139,99.

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    heeft die winkel een site?

of op zijn minst een naam!!!

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nedgame zit toch in Appeldoorn? of een andere advertensie zaak uit de PowerU. zit er zeker...

19. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    @ Eastmaster: als je ff verder kijkt dan je neus lang is dan had je gezien dat ie het over Nedgame heeft..

Eerst zegt ie bovenstaande.. en 2 posts later zegt ie dat ie 'm nieuw voor 139,99 kan krijgen.. dan vraag jij waar en vervolgens zegt ie in apeldoorn..

Conclusie: Nedgame in apeldoorn..

/Mod Jij moet ff verder kijken dan je neus lang is!! Op die site staat heel wat anders van nedgame

edit by Eastmaster

20. Eastmaster als je een paar posts terug had gelezen had je al kunnen zien dat het hier over de Nedgame in Apeldoorn gaat waar ik Steel Battalion heb zien liggen en die daar naar mijn weten €139,99 is. Of hij in andere filialen van Nedgame ook te koop is weet ik niet.

-|>341# /\/\341

Deel Deze Pagina