verzendkosten stellen idd niet echt veel voor, bij normaal verzenden ben je per dvd/cd ong 2 euro kwijt en als je er meer dan een aantal hebt (8 geloof ik) dan zijn ze 1,50. De prijzen die op de site staan moet je 9% BTW afhalen (de BTW in Australië) en omdat het als gift verzonden wordt hoef je geen nederlandse BTW te betalen. Dan tel je er 2 euro bij op en zoveel kost ie om hier te komen Enigste nadeel is dat je even moet wachten (ik moest zelfs een keer 30 dagen wachten ) maar toen kreeg ik er gratis Animal Crossing voor de Cube bij. Dus dat was het wachten wel waard
hmm 95 posts maar ik ben wel al 7 maand aangemeld, en daarvoor kwam ik hier ook al een jaar dus dat betekend gewoon dat ik weinig onzin posts post smart-ass
Ja, het is goed met je, je moet alleen niet zo dom doen als je net om de hoek komt kijken.. misschien dat je hier al een jaar en 7 maanden komt, maar daar heb ik geen moer van gemerkt en anderen waarschijnlijk ook niet en ook als dat wel zo is dan nog hoef je niet zo dom te reageren.. Back 2 topic bitte, en als je nog wat te zeiken hebt stuur je maar een pm!
Dames dames rustig rustig.... Ruzie maken doe je maar op het ruzie maak forum... we gaan weer back ontopic mijn lijst moet/ga ik binnekort weer updaten...
Gezien bij de MediaMarkt in Den Haag: Halo DOA3 Quantum Redshift Dit hele pakketje voor 59.95 euro!!!
Als je bij de DVDCrave besteld kan je beter bij Http://www.play.com bestellen. Hier zijn de games meestal eerder uit en zijn ze meestal nog goedkoper.
Ik weet niet of hij al een keer genoemd is maar bij de Nedgame is Steel Batallion €139,99 is voor mij nog te veel maar misschien denk iemand nu wel die ga ik kopen.
maar nu is Burnout 2 51,50 bij gcshop, ook niet echt duur lijkt me? En bij Bol.com is Quantum Redshift maar 20 euro!
Naja als je op inet kijkt, staat ie bij 2hands voor 139,99. En het icoontje is rood, dus hebben ze het niet. Maar als jij zegt dat ie voor die prijs in de winkel zelf ligt zou dat best wel eens kunnen. Maja is wel errug cheap.
dat bedoel ik!!! 2de hands en niet op voorraad!!! maar die dude boven mij zegt dat hij ze in de winkel heeft gezien!! nieuw!!! ben dus wel benieuwd waar hij ze heeft gezien
@ Eastmaster: als je ff verder kijkt dan je neus lang is dan had je gezien dat ie het over Nedgame heeft.. Eerst zegt ie bovenstaande.. en 2 posts later zegt ie dat ie 'm nieuw voor 139,99 kan krijgen.. dan vraag jij waar en vervolgens zegt ie in apeldoorn.. Conclusie: Nedgame in apeldoorn.. /Mod Jij moet ff verder kijken dan je neus lang is!! Op die site staat heel wat anders van nedgame edit by Eastmaster
Eastmaster als je een paar posts terug had gelezen had je al kunnen zien dat het hier over de Nedgame in Apeldoorn gaat waar ik Steel Battalion heb zien liggen en die daar naar mijn weten €139,99 is. Of hij in andere filialen van Nedgame ook te koop is weet ik niet. -|>341# /\/\341