dave mirra is bij de media markt nu 25 euro. En hij zuigt helemaal niet zoals hier wordt gezegd. kheb em zelf en ik vind het wel een goed spel .
Bwahahha, hier ligt ie voor 30€ bij MM, koop hem nog niet al maken ze hem 10€. Is wel een zuigspel, wrom verkoopt ie niet dan? Precies omdat bijna iedereen het een zuigspel vindt.
DAVE MIRRA 2 in Rijswijk Mediamarkt is die ook 25 euro waarom is ISS2 niet zo goedkoop ps: hoe doe je zo'm smilie met een gun
Right:{ Spel gaat overal 59€ kosten, tjek Bart Smit bijv. Dat hebbie met kleinere Europeesje dev's welles...en das beters.
Afgelopen weekend in Alkmaar gezien, Dave Mirra BMX voor de prijs van: € 29,95!! Is het zo`n slecht spel
Ben ik ff blij dat ik hem niet gekocht heb, ik wacht tot ze hem gratis gaan uitdelen, dan mag hij misschien wel deel uit gaan maken van mijn verzameling!
weet er iemand eigelijk waar de xbox nu het goedkoopst is? want ik dacht dat hij eigelijk naar 250 zou worden verlaagd ohja ik zat trouwens bij de v&d deze prijzen: 265 voor xbox 299 voor xbox met dvd kit en dvd best matig
postte ik laatst: Turok Evolution bij mediamarkt in rijswijk 55 eurotjes en niemand reageert, bij de bart smit was ie 65 eur en dixons 69,95 dus dit is toch een mooi prijssie of nie?]:-
Bij de Entertainer in Zwolle ligt ie voor €235 (standaard pakket) en een pakket met dvd-kit en JP3 en een xbox magazine voor €259. En dat is het goedkoopst wat ik tot nu toe heb gezien.
Bij Dixons kan je die hele zooi (XBox+DVD Kit+Controller+XBM) halen voor 264,95 geloof ik. Ik denk dat tegen kersttijd de XBox wel veel minder zal gaan kosten...