1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

de afprijzingen thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Borix, 4 aug 2002.

  1. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    IK HOOP DAT HET GERUCHT WAAR IS VAN 4 GAMES KOPEN EN 1 XBOX ERBIJ ..

    dan word het :

    - HALO (2e Halo voor te linken)
    - Splinter Cell
    - Deathrow
    - blinx of MGS:2 Substance ...

    + die xbox .. . maarja even on-topic


    COCA COLA CARD IS NO MORE BIJ FRS , dus nu even vragen : is nu de MM goedkoper dan freerecordshop ? of is er nog een cdwinkel daartussen daaronder met prijzen (behalve dat verhaal van Australie wat nu loopt in games chat)
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat kan in elke winkel op dit moment alleen toen ik de thread opende was het nog 299

    sorry maar de meeste van je lijst zijn nog niet uit:)
     
  3. kanuter

    kanuter Iz it cuz I iz black

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Discovery in enschede:
    Xbox + dvd kit 259 euro.

    Daar heb je nu ook de mogelijkheid om je uitgespeelde spellen te verkopen dan krijg je rond de 22 euro voor.. en die worden dan weer voor 30 euro 2e hands doorverkocht in de winkel
     
  4. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    das geen ene ruk man ... 22 euro .. ze zijn A meer waard dan dat (de meeste spellen) .. en B je kan op Xbazar gewoon redelijke prijs (meestal 35-40 euro0 je spel veilen voor een veel groter publiek dan een games winkeltje...
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zag bij de next level (weet niet of ie ook in meerdere plaatsen dan A'foort leeft, maar daar was RSC voor 40 euro, en genma voor 35 (is die het waard?)
     
  6. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zoek naar een 'topspel' voor weinig geld?
    Tony Hawk 3 kost bij Dixons nu E39,95 (zie www.dixons.nl)

    Je vindt er ook 'Crash' en 'Gun Metal' voor E39,95 en Fifa WorldCup 2002 kost E49,95.

    Heeft er iemand trouwens enig idee wanneer er weer een nieuwe Xbox-actie komt? Ik verwacht namelijk binnenkort weer een nieuwe actie en zit nog te twijfelen of ik nu een Xbox zal kopen of dat ik nog ff zal wachten.. :confused:
     
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dit zag ik ook bij de v&d en daar was bloodwake voor 49.99
     
  8. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    ff over die CC card...
    die kan je niet meer gebruiken bij frs he???:confused:

    Ik had ergens gelezen dat je nu zo'n nieuwe card kan krijgen.... klopt dit???
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja een FRS kaart ofzo..
     
  10. dT™

    dT™ Guest

    eerlijk gezegt lijkt dat me stug
    dan gaat iedereen die nu ook een doosje heb staan
    telkens zen games per 4 spelletjes kopen
    en dan maakt MS NOG meer verlies
    greetz
     
  11. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat gerucht over die vier spellen gebaseerd is op de achterkant van de intertoys-catalogus is et dus gelul, hoewel het wel een beetje de indruk geeft...
    der staan namelijk vier spellen bovenaan, en daaronder:
    xbox gratis
    en ddar weer onder +dvd kit en jurassic park enz, kan wel een misverstand over ontstaan
     
  12. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    DE : CONTROLLER S is 30 Euro bij DVDCRAVE.com ...

    hij staat nu op out of stock maar als hij In Stock komt ... dan hebbie goeie controller voor goede prijs.
     
  13. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was toch zo, dat als je 4 spellen kocht, Mircosoft de Xbox weer had terugverdiend :confused: Dus dan zou Microsoft helemaal geen verlies maken als iedereen per 4 spelletjes ging kopen, dus is deze actie misschien toch niet zo gek :9
     
  14. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was gewoon een roddel, heb daar nooit in geloofd, beetje erg sterk verhaal.:) Ze hebben met 4 games ook echt d'r geld nog niet terug.
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    goedkoopste spel tot nu toe:

    Dave Mirra Freestyle BMX 2 voor de XBOX

    05-09-2002 :: Respecteer de RIT en niet de Zwaartekracht !
    Nu voor een SuperPrijs !

    Nu verkrijgbaar voor: €19.95

    www.gameshop.nl

    :+
     
  16. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Zal dan wel een ongelooflijk beun spel zijn.........
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat word hier wel gezegt.

    er stond trouwens op een prijsvergelijkingssite dat de xbox bij de makro maar €237.- maar op de makrosite kom je alleen maar verder met een pasnummer en die heb ik niet dus ik weet ook niet of het exclusief of inclusief btw is. kan iemand die wel een pasje heeft dat me misschien vertellen. tnx
     
  18. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Makro pas nr. gewoon allemaal nullen en laatste cijfer 1
    Ben je binnen...........
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    *krik krik krik*

    www.beat-it.nl

    dan zoeken: xbox

    daar staat heel veel xbox stuff voor weinig

    (let vooral op vooraad, prijzen exc. BTW)

    ---

    voor de n00bs en degene die de mainpage niet lezen:

    Xbox + Gt 2002 + Jetset Radio
    Webshopprijs: € 259,95

    [​IMG]

    Nu is deze XBox console + controller verkrijgbaar mét 2 GRATIS games: GT 2002 en Jet Set Radio Future! Dit alles voor een unieke prijs! Sla uw slag want OP=OP!

    De Xbox is een revolutionaire 128 bits spel console met diverse mogelijkheden, zoals een ingebouwde harde schijf, DVD speler en een Etherkaart, om in de toekomst razendsnel via het Internet tegen elkaar te spelen!
    De Xbox heeft qua hardware vrij veel weg van een PC, de processor is een Intel Pentium III 733 Mhz. Bovendien zit er in de Xbox een hardeschijf, dit is uniek voor een console. De hardeschijf, met een capaciteit van 8 Gigabyte, zorgt ervoor dat je, je eigelijk nooit meer druk hoeft te maken of je wel genoeg 'blocks' op je memorycard hebt. Uiteraard zijn er ook diverse topspellen voor deze XBox verkrijgbaar! U kunt kiezen tussen verschillende genres.

    Xbox specificaties:
    * CPU 733 Mhz
    * Grafische processor 250 Mhz chip van NVidia
    * Totaal geheugen 64 MB
    * Geheugen bandbreedte 6.4GB/sec
    * Polygon performance 125M/sec


    Nu krijg je GRATIS 2 spellen bij deze console!
    - Sega GT 2002: Ga naar de vijfde versnelling met dit spectaculaire race simulatiespel! Met meer dan 100 verschillende voertuigen. Dit spel geeft je het meest realistische race sensatie op de virtuele weg. Kijk onder de kap hoe je motor eruit ziet. Als alles goed blijkt te zijn en je bent klaar voor de race, dan kan je kiezen uit de verschillende modes, circuits en omgevingen om te laten zien wat je eigen voertuig allemaal in zijn mars heeft... Win de races en haal het nodige geld binnen om nieuwe auto's te kopen en te 'upgraden'. Je kan ook al je gewonnen auto's showen in de virtuele garage!
    Met meer dan 10 verschillende circuits en 5 verschillende omgevingen. Geschikt voor 1-2 spelers.

    Jet Set Radio Future: We zijn in Tokyo in het jaar 2024. Kies een karakter, trek je snelste skates aan en waan jezelf in een stad, gevuld met mogelijkheden. Ontdek de meest ondenkbare dingen. Werk samen met een vriend en werk samen om nieuwe plaatsen te ontdekken, creeer nieuwe aanvallen, en voer verbazingwekkende stunts uit. Waar dit avontuur je ook mee naar toe zal nemen, het gaat allemaal om extreem skaten, extreme actie en uiteraard extreme stijl!

    Dit actiespel is geschikt voor 1-4 spelers.

    Al met al, heb je met deze set iets unieks in handen: een XBox console, een controller + 2 GRATIS topgames voor een spectaculaire prijs!

    ----

    deze set is bij de makro ongeveer €237.-

    ---

    [​IMG]

    http://www.wehkamp.nl/p_pagina.asp?Page=WIN&ArtikelNummer=705715

    ---

    :)
     
  20. X-Booster

    X-Booster New Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    0
    die laatste is pas een koopje!!!
     

Deel Deze Pagina