deze thread is veels te rommelig kan een mod niet gewoon zo'n lijstje maken ofzo laatst zag ik nog zo'n eentje dies beter dan deze
ik heb er eentje in me sig staan.. heb 'm alleen al een tijdje niet meer ge-update, maar dat doe ik binnenkort wel weer ff
heh 15€ hou ik em liever zelf maar ik ben ook niet zó'n ego-ventje dus ik vertel je wel waar ie goedkoop is namelijk Media Markt Zwolle daar kost ie 22€
ik zou je maar schuil houden!! Alleen kopen/verkopen/ruilen/uitlenen etc via X-bazar. back ontopic now ontopic: XBOX live pack voor slechts €49.95 bij replay (zal wel een fout zijn op de site )
Die is ui Australië dus heb je een Creditcard nodig! Kung-fu Chaos €40 bij de FRS (als je geen zin hebt om over te schrijven en verzendkosten van GCshop)
Bij FRS X-box met Sega GT en Jet Set Radio voor € 199,- Wel online bestellen. XBOX NU IN PRIJS VERLAAGD VAN €259,99 NAAR SLECHTS €199,99!! Vanaf vandaag is het wel heel voordelig om een Xbox aan te schaffen, hij is nu namelijk verkrijgbaar voor maar €199,99. Als je hem nu bestelt via www.FreeRecordShop.nl heb je zelfs nog extra voordeel, want dan krijg je er ook nog de games 'Sega Jet Set Radio Future' en 'GT 2002' gratis bij! Wees er wel snel bij, want de voorraad is beperkt. Let op! De actie met de gratis games geldt alleen voor bestellingen via www.FreeRecordShop.nl.
en deze vind ik eigenlijk nog iets beter: http://development.e-site.nl/winkel...ladid=0&subcategoryid=&page=8&productid=51971 De live! pack (met mechassault en ghost recon dus) voor 240 €! 40 € voor 2 toppers is niet veel