Xbox + controller voor 199 euro bij Dixons en als je DOA3, RSC en Amped er gelijk bijneemt betaal je totaal 209 euro! Niet dat ik er veel aan heb, maar ja...
Inderdaad, er is dus nu een actie(overal) een xbox voor 199 euro(is de nieuwe vaste prijs) en voor 10 euro extra een classic game erbij. Dit is natuurlijk een supr actie, alleen een beetje lullig voor de mensen die vorige week een xbox hebben gekocht. Ik zelf verkocht woensdag nog een xbox en donderdag werdt er bevestigd dat de prijsdaling erdoor kwam, die mensen hebben dus echt heel erg veel pech gr
Maar er valt vast iets te regelen als je hem graag wilt hebben. Ik ga waarschijnlijk gauw weer heen. Ik woon helaas aardig ver weg bij dichtbijzijnste Makro. Er zijn waarschijnlijk wel mensen die dichterbij wonen.
Nu ik deze actie heb gezien ga ik wel naar de makro, als iemand interesse heeft hoor ik t wel...een pasje regelen is geen probleem (als iemand weet of DoaX al uitverkocht is hoor ik t ook graag )
Makro heeft vrij grote voorraden, dus dat zal geen probleem zijn. Je kunt op www.makro.nl een pas aanvragen maar dan moet je wel KVK nr. hebben etc. Wij hebben thuis wel pas maar gaan helaas niet zo vaak heen. Maar als ik ga wil ik best meenemen voor anderen.
Zou ik misschien t makro pasnummer van iemand kunnen krijgen, zit nu op m'n werk en makro pas ligt thuis (of kan er misbruik gemaakt worden van zo'n pas...laat dan maar )...ik wil nl ff op die site rondneuzen...(idd ik heb hier op m'n werk niets te doen )
Je hebt geen pasnummer nodig... die lui hebben het namelijk zo goed afgeschermt dat je door allemaal nullen en die andere velden in te vullen binnen bent
idd...lekker gedaan makro Bedankt Maki Edit: spelcomputerbundel ‘Sony PS-2, dvd remote controller en XXX dvd‘. De meest geavanceerde spelcomputer van dit moment. <-- Ook lekker gedaan makro