1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm, aardrijkskunde! Mijn lievelingsvak. Maar ik vond de sfeer in Vice City echt super. Zo'n lekker tropisch gevoel met allemaal van die lekkere babes en verder doen en laten wat je wilt. Ik denk toch zelf dat dat nu ook minder is.
     
  2. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die sfeer vindt ik ook erg super en beter als de sfeer in SA
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die jaren 80 feeling is geweldig. Muziek enz.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat vind ik dan ook een zwaar minpunt van SA, in VC zat ik gewoon de heletijd rond terijden puur door de muziek. De muziek die nu in SA vind ik echt 3 keer nix en speel hem dan ook minder vaak dan VC. VC speel ik nog steeds, nog ff lekker rond rijden met chille muziek is _O_
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Persoonlijk spreekt me de muziek van VC ook veel meer aan dan die van SA.

    Maar ik vind wel dat de muziek van SA goed bij de sfeer van het spel past en daardoor heb ik er eigenlijk geen probleem mee, zeker niet omdat je toch je eigen Soundtrack kunt samenstellen
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik de muziek van SA ook wel geinig, vooral de muziek van K-Rose. Echt van die Cowboy muziek. Maar de muziek van VC is idd wel beter.
     
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.285
    Leuk Bevonden:
    344
    Als ik het goed begrijp is het een spel met weining sfeer en is de muziek niet te pruimen of is dit een beetje overtrokken.

    Lijkt mij dat SA toch een verbetering moet zijn ten opzichte van VC of heb ik dit mis.
    Heb verder weinig gelezen over SA, dus echt veel weten doe ik er niet van...
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet zo dat SA geen goede sfeer heeft, het heeft alleen geen sfeer die mij echt kan boeien. hetzelfde geld voor de muziek.
     
  9. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch wacht je op SA :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want voor de rest vind ik hem helemaal fantastisch. Het speelt echt ongeloofelijk fijn, gave vliegtuigen, coole auto's , mogelijkheid om te tunen, missies enz... _O_
     
  11. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Da dacht ik ook maar
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies;) Heerlijk gewoon:) Allemaal van die jaren-80 liedjes enzo:)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In de xbox versie ja maar niet in de PS2 versie...Maar tsja om nou met je eigen muziek rond tegaan rijden is ook nix. Heb dan wel meer dan 60 uur muziek der opstaan, kluister ze nooit in VC (xbox). Bij VC heb je gewoon de muziek!. Hier kunnen andere games nog een puntje aan zuigen. Maar tligt ook net aan de gerne van de game. Zo is bij LotR spellen het kerkmuziek weer mooi. Maar ff weer terug op de GTA....VC rocks!, vandaar Rockstar :cool:.

    De muziek van SA past der op zich wel bij omdat het van een groep ''donker gekleurde mannen in dope weide kleding loopt'' Daar hoort gewoon dat Rap en vage soort van muziek bij. Niet mijn styl, doe mij dan maar gewoon goeie ouwe hits van de jaren '70 zoals in VC....
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jaren 80:)
     

Deel Deze Pagina