Shit, dat ziet er wel erg mooi uit. die kan ik niet aan me voorbij laten gaan, ik wil eigenlijk wel maar ik denk dat ik het niet kan. Ik moet gewoon door achter mijn xboxje door vice city cruisen. Top spin, crimson skies, rainbow six 3, PGR2,amped 2,counterstrike, grabbed by the goulies AAAAAArgh mijn arme portomonee.
ga verhuizen dan ik weet het 20 eurie is wel mooi 44 gulden maar shit aan de gulden kom op he een mooi spel is het dus?? wat gfa je doen misschien kan je hem daar ook wel bestellen trouwens
sorry jongen, je hebt helemaal gelijk; 20 euro is NIKS (!) Gaat gewoon om het idee dat ie in de USA gewoon voor veel geodkoper over de toonbank gaat, maar dat je hier een beetje afgezet wordt. Dat is gewoon jammer. Bij de xbox versie ligt dat trouwens anders, want daar is ie nog niet op verschenen, dus dan vind ik 60€ nog een goede prijs. Ik zou hem ook erg graag willen hebben ofcourse. Maar voor de PS2 people is het gewoon pech voor ze dat ze, in vergelijking tot de USA, een beetje teveel betalen. En importen kan niet want euro xbox = pal, en usa xbox ntsc Maybe dan maar vanuit australié bestellen voor de ps2 eigenaren?
Dat zei ik dus misschien kun jje hem daar wel bestellen want die verzend kosten kunnen nog niet zo duur zijn dat het dan nog duurder wordt dacht ik zo en by the way excusses aan vaart
dorr goeie connecties en eerlijke bronne heb ik gehoorxc dat in 2005 gta den-haag en gta amsterdam in een double pack wordt verkocht
in Nederland zijn de spellen duurder dan in Amerika door de belastingen: BTW enzo :{ en anders bestel je het idd gewoon via internet (gcshop.nl bijv).. scheelt je vaak bijna net zoveel
OOO W0000000t jij bent zo niet grappig. Maar even zonder dollen is dit natuurlijk een top game, en dat hij in de vs duurder is is een bij zaak, maar was biscuitje al zegt: gewoon bestellen via internet betaal je (bijna altijd) minder als in je lokale winkel/gameshop
Ik kan nergens een europese release date vinden. Heeft er iemand misschien een link voor mij?. ( Ik begin het ergste te vrezen. volgens tothegame is hij N/A in the UK)