er zijn volgens mij niet meer guns (en zo ja welke?)wel custom soundtrack en betere graphics maar dat is logisch
weet iemand trouwens of het 2 discs in 1 hoesje is of 2 spellen op 1 disc in 1 hoesje of 2 discs in aparte hoesjes
Voilà, een nieuwbericht op de mainpage over GTA Double Pack. Enne een ingame trailer!!!! Rechtsklik--> opslaan. Ze hebben die helicopterbug nog steeds niet aangepast Hij houdt de knuppel nog steeds 'vast' als een autostuur
Zo gaat het doosje er dus uit zien Ik vind het wel mooi eigenlijk, 2 losse dvd's dus /edit: ojah wel slim natuurlijk: even de bron vermelden http://www.xboxarena.nl/thread.php?...e&page=1&sid=b5394259d78214078152b880af96272e
Wouw!!! Thnx for the info. Ziet er leuk uit, en een exclusieve cover voor de xbox-versie. Mooi! edit: En ik zie dat die gast Tetris Worlds heeft... *jaloerst
Die onderste 2 hoesjes dus. Zijn die hetzelfde? Lol, dan loop ik achter Enne, what the hell is dat grote gele rockstar ding? Een onderzetter ofzo?
Waarschijnlijk is dat een sticker, zo had ik er ook een toen ik GTA: Vice City op pc kocht alleen was dat van VC en niet van Rockstar, zelf kijk ik niet echt uit naar deze game, VC heeft mij een tijdje beziggehouden maar niet voor telang, gewoon de hele tijd hidden packages zoeken, is na een tijdje niet meer leuk, ik zat op zo 70 procent van het spel en toen ben ik opgehouden, ik vond het puur niet meer leuk. Amen.
waar woont die gast...dan kan ik ze keycord halen ach toch cool..ik haal die dubbel pack zowiezo toch wel
Lijkt me best leuk zo'n "Double Pack" maar is het echt een regelrechte poort of kunnen we ook nog betere graphics, of meer wagens verwachten? Ik heb trouwens gehoord dat de prijs van dit duo E 50,- wordt....... niet eens zo verkeerd dacht ik. Hoe kom jij al aan die Pack is die al uit? Kelovitz
kijk anders even een paginaatje of 2 terug van deze thread, daarin werd het ook al gevraagd Ja, hij krijgt voor de xbox oa betere graphics en meer wapens. Over nieuwe auto's en nieuwe missies is tot nu toe niks bekend...
IGN heeft een review (voor zover dat mogelijk is i.v.m. weinig verschillen). Wel info over de besturing op de xbox controller. http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=303960