1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. DIABLO

    DIABLO Your Soul Is Mine!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik hoop juist wel dat dat erin gaat komen.
    Want dat geeft de game toch weer wat extra's wat je op de andere console ''ps2'' niet had.
    Ik bedoel Xbox heeft nix voor nix een HD, dus waarom zouden ze er geen gebruik van maken?
    En zo krijg je ook geen zeikende reacties van, er zit geen custom soundtrack functie ofzo bij. Want er zijn genoeg mensen die hun eigen muziek het liefst horen.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zit erin
     
  3. Loserkid

    Loserkid Game freak

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop juist wel op custom sound, dan blijft het j eigen keuze welke muziek j wilt :D
     
  4. Loserkid

    Loserkid Game freak

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    o zie nou dat ie erin zit :p btw hebben jullie de screenshots al gezien? veel mooier dan de PS2 versie :D hopen dat ze nog mooier worden :D I cant wait, ook al heb ik True Crime ik moetdeze pack hebben
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk zit die er ook in. Het ging mij er alleen maar om dat ik het gewoon doodzonde vind voor de sfeer. Je moest eens weten hoe vaak ik wel niet gewoon een uur of zo alleen maar doeloos aan het rondrijden was, luisterend naar de muziek, hilarische talkshows en reclames. Ik kan me wel voorstellen dat de meesten niets zullen hebben met die jaren '80 muziek, maar voor mij was het jeugdsentiment. :cool:
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Is dat zo? Beetje butty, ik heb af en toe ook wel zin om gewoon ff m'n agressie te uiten met een unlimited bazooka 8)
     
  7. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    kzie juist dat op gamespot.com gta double pack een 9.6 krijgt.
    erg goed e.
    Tompy
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    En ook hier had Kelovitz het weer fout. Sorry ;)

    klik
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe, Kelovitz heeft een grote duim waar genoeg uit te zuigen valt :+
     
  10. -BuiZ-

    -BuiZ- Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuk spel dit.. het is alleen erg jammer dat het al gereleased op de pc / ps2 is.

    Het spel speelt in het begin best lastig omdat kijken en lopen Niet tegelijk gaat, zoals wel kan in de pc versie.

    Desalniettemin.. erg tof om te spelen!
    Ik hoop dat er niet te lang gewacht gaat worden met het uitbrengen van GTA 4, welke zich zal afspelen in San Andreas.
     
  11. Xboxrepresent

    Xboxrepresent XBW Xpert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de custom soundtrack in vice city niks vindt,je hoeft 'em niet te draaien je kan ook gewoon de radio aanzetten met alle stations erop dat is verder niet veranderd ik vind die jaren 80 muziek ook veel leuker maar wel fijn dat de optie er is toch?
     
  12. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelde ik het ook niet, ik zei dat cheaten niet mogelijk is en dat dat de duur van de game in zekere zin langer maakt. Als ik de missie niet snel haalde dan was de verleiding wel aanwezig om een cheat te gebruiken. Ja oke, als je hééél goed bent kun je het ook uitspelen zonder ook maar aan cheats te denken. Als ik denk aan missies, denk jij aan extra's maar in ieder geval kun je alle kanten op want je kunt altijd een andere missie nemen als de een je niet bevalt...............


    Kelovitz
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar cheaten is wél mogelijk :)
     
  14. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanner komt ie nou:D :D :D :D _O_ _O_ _O_
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    dude, het spel is nog niet uit! daarom zijn er nog geen cheats vrijgegeven!

    dus zoals jij het leest zouden er ook geen Previews van het spel komen en ook geen Reviews |:-


    ;)
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    dat er op XBW nog geen cheats op de site staan komt doordat het spel HIER nog niet eens uit is |:-

    http://gamefaqs.com/console/xbox/code/468550.html

    kijk dan, in Amerika is hij al uit, en daar kunnen ze dus ook weten dat er wel degelijk cheats in GTA:DP voor de xbox ziten :p
     
  18. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Oopsie, dat heb ik even verkeerd gelezen, maar dat betekend dat de kans groot is dat er wel cheats in de game zitten :'-( want op de PS2 zijn er ook cheats.................

    SjIt
    Kelovitz O-)
     
  19. Xboxrepresent

    Xboxrepresent XBW Xpert

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar de verleiding is gewoon te groot als je ergens niet doorkomt. 8)

    Kelovitz O-)
     

Deel Deze Pagina