Hmmm... geen goed nieuws.
Vice City is sinds 4 november gereleased in de Verenigde Staten. Het schijnt zo te zijn dat er een aantal versies, die daar verkocht zijn, bugs vertonen. Zo is het dus dat als je aan het spelen bent er na 5 a 10 minuten alle pratende voorbijgangers ineens stil worden.
Ze bewegen wel en je ziet ze wel met elkaar praten alleen valt daarvan het geluid weg. Het vreemde is als je het hotel (Ocean View) binnen gaat je de mensen van buiten wel hoort spreken. Ook heeft de buitenwereld meer oren gekregen dan noodzakelijk: als je in de hotelkamer wat kogels afschiet dan stijgt je wantedlevel. Dit houdt dus in dat je gehoord bent door personen buiten het hotel. Al met al worden we hier niet vrolijk van natuurlijk!
Een andere bug is dat wanneer je sneuvelt tijdens een vuurgevecht en weer terug komt in het ziekenhuis het geluid van de schietpartij, de sirenes en het geschreeuw nog door gaat. Ook als je na een stukje rijden uitstapt en je had de muziek aangezet tijdens de rit dan zal deze door blijven spelen na het uitstappen. Er wordt ook geklaagd over storingen in het spel en vervolgens loopt alles vast.
Enkele gamers hebben al een e-mail gestuurd naar Rockstar maar er is nog niets van een reactie bekend. Hopelijk kunnen de gedupeerde gamers het spel omruilen voor een goed werkend exemplaar.
Wat een bummer voor iedereen die zo heeft uitgekeken naar deze titel op de Xbox. Het is te hopen dat deze ellende voor de PAL gamers bespaard blijft en dat voor de USA gamers een passende oplossing gezocht wordt!
Bovenstaande tekst is overgenomen van de site DGS-Online.nl
Laatst bewerkt: 13 nov 2003