1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt natuurlijk helemaal aan jezelf... ik gebruikte eerst ook wel eens cheats, totdat ik een spel voor het eerst uitspeelde zonder! Dat gaf zo'n kick dat ik sindsdien nooit meer cheats heb gebruikt :cool: Dus je moet gewoon ff doorbijten !
     
  2. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    ach die cheats zijn gewoon leuk om mee te klote, en het is toch ook gewoon leuk om effe lekker mensen neer te knallen met oneindige ammo, alle guns, en geen gezeik van politie (of juist wel!) :D
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van disipline weten op te brengen en bij deze beloof ik geen cheats te gebruiken tenzij het echt nodig is................:D

    Impulzz, ik gebruik cheats meestal als ik de game al heb uitgespeeld. Het is in principe dom om cheats te gebruiken want nadat ik cheats heb gebruikt word ik er steeds makkelijker in ze weer te gebruiken totdat ik het spel helemaal niet meer leuk vind........ Daar gaat je 50,- E van je Double Pack.


    Kelovitz O-)
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2003
  4. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    we kunnen je username ook bij je avatar terugvinden hoor...
     
  5. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zekerz! Maar niet met missies...daar had ik het over!

    Oke daar hou ik je aan :+
     
  6. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik respecteer XBW enorm 8) en dan ben ik ook zo netjes om ook net als onder een brief mijn naam te schrijven, bekijk het zo................


    Kelovitz O-)
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    zo staat er in je post 5 keer je naam. lijkt mij een beetje overdreven.
     
  8. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de 366 posts is dat inderdaad echt té overdreven............ kom op zeg.
    Trouwens dat betekent dat ik er nu 7 keer in sta, werkelijk schandalig gewoon. :confused:


    Kelovitz O-)
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, maar het is gewoon een beetje irritant. En bovenal, overbodig :)
     
  10. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    is er nog iets nieuws (release datum) ofzo bekend?? :p

    t'lijkt me een enorm gaaf spel, die ga ik zzzzzzeker halen
     
  11. Lionhard

    Lionhard Guest

    *klootzakken van rockstar... breng hem dan ook gelijk in europa uit.. maar nee.. ze moeten die arme lionhard en Guardian weer pesten* ;)
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ja joh.... ik er gewoon niet meer van slapen :p
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Is er nu al een exacte datum gegeven van waneer hij uitkomt? (Wie checkt Tothegame ff voor mij:+)
     
  14. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    volgens mij weet dat niemand.....
    waarschijnlijk rond de kerst
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    kom op mensen, weet dan helemaal niemand iets?? :mad:
     
  16. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog ff dit over het cheaten met GTA. Dit is zeker niet aan te raden, want het is dan niet meer mogelijk om het spel 100 % uit te spelen. Tenminste zo was het op de ps2.
     
  17. Lionhard

    Lionhard Guest

    maar zonder cheats is het iets minder leuk.. ivm alle wapens... en een mooi autotje.. en als je de politie effe niet kan gebruiken...
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmmm... geen goed nieuws.

    Vice City is sinds 4 november gereleased in de Verenigde Staten. Het schijnt zo te zijn dat er een aantal versies, die daar verkocht zijn, bugs vertonen. Zo is het dus dat als je aan het spelen bent er na 5 a 10 minuten alle pratende voorbijgangers ineens stil worden.
    Ze bewegen wel en je ziet ze wel met elkaar praten alleen valt daarvan het geluid weg. Het vreemde is als je het hotel (Ocean View) binnen gaat je de mensen van buiten wel hoort spreken. Ook heeft de buitenwereld meer oren gekregen dan noodzakelijk: als je in de hotelkamer wat kogels afschiet dan stijgt je wantedlevel. Dit houdt dus in dat je gehoord bent door personen buiten het hotel. Al met al worden we hier niet vrolijk van natuurlijk!

    Een andere bug is dat wanneer je sneuvelt tijdens een vuurgevecht en weer terug komt in het ziekenhuis het geluid van de schietpartij, de sirenes en het geschreeuw nog door gaat. Ook als je na een stukje rijden uitstapt en je had de muziek aangezet tijdens de rit dan zal deze door blijven spelen na het uitstappen. Er wordt ook geklaagd over storingen in het spel en vervolgens loopt alles vast.

    Enkele gamers hebben al een e-mail gestuurd naar Rockstar maar er is nog niets van een reactie bekend. Hopelijk kunnen de gedupeerde gamers het spel omruilen voor een goed werkend exemplaar.

    Wat een bummer voor iedereen die zo heeft uitgekeken naar deze titel op de Xbox. Het is te hopen dat deze ellende voor de PAL gamers bespaard blijft en dat voor de USA gamers een passende oplossing gezocht wordt!

    Bovenstaande tekst is overgenomen van de site DGS-Online.nl
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2003
  19. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    hmm zal dit ff checken ben nu bezig met GTA3
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm dit is denk ik wel een voordeel voor de PAL-gamers...want er worden vaak bugs uit de USA versie gehaald en zijn de pal-versies dus beter:)

    Als Rockstar de bgs erkent kan je er eigenlijk wel op rekenen dat ze er worden uitgehaald!
     

Deel Deze Pagina