Sony claimde de rechten te hebben tot en met 2004. En het later uitkomen op de Xbox komt volgens mij meer omdat die versies geport moeten worden en wat bugs eruit gehaald lijkt me. http://www.take2games.com/index.php?p=pr Daar kun je zien dat het gewoon Grand Theft Auto ( GTA ) Double Pack heet, dus die vlieger gaat niet op
...of dat in het contract stond dat de eerstvolgende 3 GTA spellen exclusief op de PS2 zouden verschijnen, en daarna Rockstar vrij was in het kiezen van het platform. Mja, het blijft gissen natuurlijk... Ach boeien eigenlijk; het staat gewoon vast dat je eind dit jaar GTA op je Xbox kunt spelen!
Ik ga hem zowieso niet kopen. Heb hem al op dse pc gespeeld en vind het dus een beetje zonde om hem ook op de xbox te kopen. Maar al je het spel nog nooit heb gespeeld is het verplichte kost denk k
ik heb gta3 met een enorme framedrop gespeeld op mn verotte pc maar vc nog niet, en gta3 vond ik echt vet leuk dus ik ga hem zeker halen voor mijn boxje
Ik heb ze allebei uitgespeelt op de pc. Maar het is gewoon een must-have voor menig zelfrespecterend xboxer. Dus ik koop hem!
weet iemand hoe duur het spel ongeveer wordt. moet een beetje op m'n geld letten, moet ook nog andere spellen kopen
Het had vet geweest als ze ook deel 1 & 2 bij dat pakket gedaan hadden. Had dan een echt collectors item geweest.
ja, wat moet je nou met al die oude zooi? Ik heb ze allemaal al op de pc gespeeld, dus ik ga voor True Crime en laat dat pack links liggen!
ik verwacht rond de 60 euro gewoon, voor 2 spellen is dat niet veel zou hij trouwens op 1 dvd komen of los op 2?
Ja, maar het is 10x leuker om op je luie reet, hangend op de bank een beetje rond te rijden... Ze hebben natuurlijk wel de moeilijkheids graad aangepast vanwege het lastige mikken met geweren.
jeej kope kope kope(lang wachten) ik heb VC nu op me pc staan maar me pc is er net niet snel genoeg voor dus.
Naja ze beginnen niet nu pas ofzo, ik kan me van een paar maanden geleden herinneren dat IGN al met dit bericht kwam. Maar goed, veel zal er inderdaad niet veranderen, waarom eigenlijk? Het werkt kennelijk. Hoewel ik ook liever beter gfx en eventueel XBL multiplayer zie