1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeer.. tja, deprimerend nieuws :mad:
     
  2. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    oei das balen dan... :eek: En wat vaag dat niet alle discs dit hebben, sommige wel en sommige niet :confused:

    Maar dan hoop ik maar dat ze dat voor de Europese versie er uit halen :)
     
  3. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan niet mogelijk?

    En nog over die bugs, het is mischien toch een voordeel dat vele games eerst uitkomen in de VS want dat betekent dat de game dan vrijwel bug-vrij is en er al mogelijke reviews geschreven zijn. Dit gaat natuurlijk niet op voor titels waar al van bekend is dat het een topper wordt maar die hebben waarschijnlijk een gelijke release-datum is mij opgevallen...
    (Bv Halo2 US: 27 Apr. UK: 30Apr)

    Kelovitz O-)
     
  4. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    zowieso verdwijnen er enkele hidden pakages.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    En dat is precies de reden waarom je het dan niet uit kunt spelen! Je moet namelijk ook alle pakkies hebben om 100% te krijgen.
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    is er nog meer?
     
  7. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx,

    En dat was nou net goed als je ergens echt niet doorkomt gebruik dan een cheat maar je kunt het niet meer uitspelen! Maar wat krijg je als je alle hidden packages hebt?


    Kelovitz }:]
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is dus zo dat er in beide games 100 packages zijn te vinden. Voor iedere 10 packages die je vind krijg je weer een nieuwe beloning. Bij de eerste 10 krijg je dan dus bijvoorbeeld een pistool, bij 20 packages een shotgun, 30 een machinegeweer, 40 een gezondheidsicoon enzovoorts. Hoe meer packages hoe groter de beloning. Op het laatst krijg je dan bijv. een tank en bij GTA Vice City zelfs een Apache gevechtshelikopter. :cool: Ook krijg je voor iedere gevonden pakje geld en als je ze allemaal weet te vinden krijg je nog eens een extra bedrag van een miljoen ofzo.

    Het is trouwens een goede tip om eerst zoveel mogelijk van de pakjes te gaan zoeken voor je aan de missies begint. Op die manier verzamel je dus al een hele zooi wapens en geld. En je leert gelijk de steden goed kennen. Ik zeg je alleen wel dat het retemoeilijk is om ze allemaal te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    God bless the internet :cool:

    Mwah, het is opzich wel een uitdaging om ze allemaal te gaan zoeken. Maar het is echt moeilijk, en je bent er erg lang mee bezig.
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom staat er eigenlijk niks op de officieele xbox siter over GTA? Dit is toch juist handig om te melden de PS2 beste game!!!
    Vage shit.
     
  11. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfs met internet en een kaart waar ze allemaal op staan ben je met sommige echt lang bezig. Zo is er 1 waar je precies in een gat moet laten vallen om er bij te komen.
    Ik zit ook stiekum te hopen dat ze op een andere plaats liggen.
    Maar dat zal wel weer niet.
     
  12. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.rockstargames.com/ bedoel je?

    daar staat echt wel wat op hoor: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto/

    en dan daar klikken op "grand theft auto: double pack" ,en dat staat er toch: Now available on XBOX :) en dan kan je daar weer kiezen voor wat info voor VC of GTA3
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    is het nou alle spellen, of alleen sommige?
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    denk niet sommige want anders zouden wel meer mensen terugsturen
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
  17. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat mijn topic titel niet meer opgaat mensen.
    Het spel schijnt nu pas 2 januari in de winkels te liggen.
    Sony heeft dat weer voor elkaar gekregen. Best logisch en dus best wel slim van ze...;)
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Bron? Mocht het wel zo zijn, dan is dat best kut :{ Sony heeft tig gamers opgewarmt met het bericht dat GTA Double pack vroeger komt, en nu zeggen ze dat hij alsnog later komt:{
    Ik zie er de logica & wijsheid niet van in. :{ (mits het zo is dat ze die bug proberen te fixen)
     
  19. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
  20. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    een maatje van me heb em ntsc, maar hoe irritant is de camera zeg...je kan gewoon niet om je heen kijken dan moet je stilstaan. En krijg je een first person view. Heel erg frustrerend als je de pc versie gewend ben. ben er gelijk mee gekapt
     

Deel Deze Pagina