1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Tja, als je perse een mening wilt hebben dan is de mijne dat ik het totaal niet kan begrijpen dat mensen die zeggen dat ze hun geld gaan uitgeven aan twee games die ze allang al hebben uitgespeeld op de PS2 of PC. Dat is imo hetzelfde als voor Counterstrike de volle prijs betalen terwijl je die al jaren op de PC loopt te spelen. Alleen heeft die dan nog het voordeel dat je dan over Live kunt spelen.

    Nee, wat dat betreft wacht ik dan liever op de volgende GTA. Als die tenminste naar de Xbox komt, maar dat zal heus wel. Als iemand echter nog nooit GTA 3 of GTA Vice City heeft gespeeld dan is de Doublepack natuurlijk een absolute aanwinst in je collectie.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik kan mij wel voorstellen er mensen zijn die GTA niet kopen, omdat ze het op de PC al hebben gespeeld. GTA III en VC heb ik beide op de PC niet uitgespeeld, met GTA ben ik gekomen tot op het tweede eiland en met VC ben ik gestopt op het moment dat ik een gebouw in moest met radiografische helikoptertjes (weet niet of dit al ver in de game is)

    Ik hoop dus dat door het niet uitspelen er voor mij genoeg “nieuwe“ gameplay overblijft op de Xbox. Misschien blijft het een raar verhaal, want ik kan beide games zo in mijn PC stoppen toch wil ik ze ook op de Xbox, lijkt mij gewoon leuker spelen:confused:
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem enkel gespeeld bij vrienden, de gta-reeks en ik vond hem wel cool. Volgens mij als je thuis de hoofdlijn met de missies speelt dat het nog leuker wordt.
    Maar hoe zit het nu met die bugs???
    Ik las hier eens in een topic dat er allerlei fouten in zaten...
     
  4. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GTA3 t/m het 2e eiland gespeeld en Vice City nog helemaal niet, enkel gezien. Dus ik heb hem alvast bij play.com besteld, daar is hij tot nu toe het goedkoopst geloof ik, inc. verzendkosten zo'n 43,5 euro.
     
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    de PU gaf eht spel een 10 op graphics, en het was ook nog wel zeikerd Boris die het gereviewd had.

    Ik kan me vergissen hor, maar volgens mij heeft nog geen een XBox spel een 10 voor graphics gehad in de pu.

    Je moet natuurlijk niet gaan verwachten dat het er beter uitziet als PGR2 ofzo, of op Splinter Cell lijkt. maar het is gewoon mooi gemaakt in verhouding met de grote van de omgeving en het aantal auto's op je scherm enzo.

    Maar dat is dan wel vet... :D

    Kan neit wachten, vooral niet op Vice City, want daar hebn ik alleen de eerste 4 missies van gedaan, de steden ken ik trouwens al wel vrij goed uit me hoofd (vooral deel3, heb ik volgens mij wel meer als 120 uur gespeeld.)
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    een 10!!!! is wel iets te hoog ik had hem een negen gegeven maar pgr2 had ook al een 10 gekregen en halo volgens mij ook..
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    tja nou, boris was toch ook diegene die hooked was aan de Xbox & Xbox L!VE ? :p
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nee een 10 heb snel effe gekeken
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    nee een 10 heb snel effe gekeken
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn fout, heb m'n post even ge-edit ;)
     
  11. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hooked aan Live oke, maar hooked aan de xbox? hij? kan ik me niet voorstellen... hij is altijd zo'n PS2 freak, opzich niets mis mee. zolang die dan mar niet de XBox afkraakt. JJ zou de XBox freak zijn denk ik.

    maarja gaat het ook neit echt om in dit topic, en deze discussie heb ik al gewoon te vaak gehad, heb geen zin om nog een keer te gaan.


    Maar Halo ook een 10? volgens mij niet. PGR2 weet ik niet, want ik koop dat blad al maanden niet meer. het is dat ik een enthousiast telefoontje kreeg van een vriend van me dat de double pack een 9.5 had gekregen (ik vroeg gelijk wie de reviewer was. :p) en dat True Crime een 8 had gekregen (toen vroeg ik het weer, want ik meot ze nu eventjes doodmailen)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2003
  12. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die bij gamerelease.nl Gta double pack hebben besteld krijgen hem als het goed is zaterdag al binnen. kan anders zijn wegens kerstdrukte maar vandaag heeft hij ze al binnen. op msn kan je het navragen. Hun adres is gewoon info@gamerelease.nl
     
  13. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeroen is dé PU-Xbox freak want hij is immers het enige PU-lid dat een XB heeft met XBL. Die anderen hebben allemaal geen XB.

    Ik verheug me ook op die Double Pack omdat ik beide delen (haast) nooit gespeeld heb, ik de doos erg mooi vind 8) en deze game heel wat uurtjes zal opslokken aangezien er héél veel missies in zitten.


    Kelovitz
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    klopt inderdaad, staat op hun site, ga denk ik daar bestellen.
     
  15. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me er ook op! Ik heb Vice City nog nooit gespeeld dus ik ben benieuwd!
     
  16. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat in een inhoud van je post zeg...

    Mij lijkt GTA: Double Pack echt tof. Maar ik vraag me af of het lekker speelt met een controller in je hand. Ik ga hem zeker halen maar ik benieuwd op hij niet te gehyped is..
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor extra's kmen er bij??
    Ik lees hier ergens extra wapens??
    Het zijn in iedergevall mooiere graphics mindere laadtijden custom soundtrack en wat nog meer??
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    geen extra wapens (volgens mij, dat las ik ergens). en voor de rest, wat jij zei.
     
  20. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ie zaterdag nou uit? of 2 jan. pas?
     

Deel Deze Pagina