1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

1. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ai ai ai wat nu|:-

als Rockstar de bugs er maar uit haalt,want anders haal ik het spel niet,en blijf ik lekker met mijn bug vrije PS2 versies spelen haha:9

2. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar er staat ENKELE dus dat is niet allen en wie weet hebben die gasten gewoon hun xbox zwaar omgebouwt maar wat fout gedaan of xbox 30 keer op grond laten vallen het zegt nix over de pal versie en de ps2 versie is dan wel bug loos maar vet lelijk.
    omdat ze er dikke blur in hebben gestopt om minder polygonen in te nemen en de drawing distance is om te huile op de ps2

3. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    iemand hem al binnen, bij mij niet. ik denk de postvertraging. We krijgen nu nog steeds kerstkaarten.

4. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste is de pc versie een opgepoetste versie van de ps2 versie en ja in de pc versie zaten dezelfde bugs: Plotseling door water rijden, stoepranden die in 1 X verschijnen en dat soort dingen. Laten we wel hopen dat ze de bugs zoveel mogelijk eruit halen, want anders zie ik het somber in.

5. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb ik dus echt nog geen 1 keer last van gehad met de pc versie. :confused:

6. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de PS2 versies, en heb nergens last van. Denk toch echt dat Rockstar niet het beste is in porten |:-

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ach jongens, we zullen wel zien wat er komt. Ik koop hem 2 jan. als er al die bugs inzitten, ruil ik hem gelijk weer om, hem nog veel spellen die ik wel wil, dus dan kan ik die gewoon ruilen. En dan wacht ik wel af todat er een betere versie verschijnt (als die verschijnt). Maar je moet je er niet zo druk overmaken, sommige hebben hem al uit Amerika, hebben er geen last van.

8. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, we zien het wel.
    Hoop natuurlijk dat het goed is, maar eerst mijn xbox terug brengen.
    Voor de 3e keer maar liefst.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat hoopt iedereen, maarja, wat kun je eraan doen? Ruilen als hij het niet doen. Waar breng je eigenlijk je xbox naartoe. Voor de 3e keer.

10. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met UPS naar de gene die hem gaat nakijken, hoop alleen dat ze dit keer hem wel goed repareren.
    Vind 3 keer namelijk behoorlijk veel.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hoe kwam dat dan allemaal.

12. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    begon met MAx Payne die ik kocht, spelletje liep continu vast en haperde als een gek.
    Spel natuurlijk terug gebracht, en een nieuwe gekregen en die deed het wel okee.
    Daarna begon m'n xbox rare geluiden te maken, tikkend geluid tijdens het laden.
    Toen kocht ik Splinter Cell, en toen werd het feest met dat ding.
    Spel ook in totaal 3 keer geruild, dus dan maar mijn xbox terug.
    Lag aan me DVD-Driver zeiden ze, week erop weer terug gestuurd (wel goede service btw) en toen lag het aan me videokaart.
    Ging beter, maar nu begint ie weer te haperen en loopt bijna altijd vast in het begin bij Loading ofzo.
    Spellen geprobeerd bij een maat van me, en die doen het perfekt.
    En afentoe lijkt het ook wel of mijn graphics wegvallen bij Rainbow Six 3.
    Misschien wel een maandag-ochtend xbox

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jij hebt ook geen positieve ervaring met de xbox, heb je er al wel mee kunnen spelen volgens is meer bij de reparatie geweest dan bij jou. Ik duim voor je dat de xbox weer goed word :D

14. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog garantie want dan zal ik gewoon een nieuwe vragen.

15. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx:D
    Ik vind zelf ook klote, maar nu is het de 3e keer en 3 keer is scheepsrecht (ofzo) en nu moet ie het een keer goed doen.

16. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas niet.
    Maar ik het staat bij hun neem ik aan wel geregistreerd dat ie voor een 3e keer terug gaat, ik hoop dat ze dan iets in die richting wat jij zegt gaan doen.

17. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij krijg je als je m voor de 3e keer in moet leveren een nieuwe xbox, die van mij is ook 2 keer voor reparatie weggegaan en ze vertelden mij dat ik een nieuwe zou krijgen als ie nu nog een keer stuk zou gaan, is echter niet nodig geweest want hij doet het nu weer perfect. het scheen alle 2 de keren aan de dvd drive te liggen.

18. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    raar dat je het dus wel vaker hoort

19. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is rockstar ook niet de gene die het poorten doet word nl vaak door een third party devolper gedaan was bij halo naar pc.
    en op de pc kan het gebeuren omdat je em dan zelf gewooon niet goed hebt ingesteld of bv. een illegale twillight versie gebruikt. op de pc kan er zoveel naast het spel zelf zijn dat het verkloot dus dat is geen eerlijke ergelijking

20. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Play.com heeft hem nu ook op voorraad! :)

Deel Deze Pagina