1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    denk op 2 cd's. de spellen zijn denk ik te groot voor op1 cd
     
  2. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat de Xbox DVD's gebruikt ;)
    Als ik eerlijk ben denk ik dat het op één DVD zal staan, puur uit financieel oogpunt. Als het erop past zullen ze het niet nalaten denk ik. Je zit toch altijd met één hoesje, dus kun je net zo goed één DVD persen.

    Liever zien we allemaal natuurlijk twee aparte DVD's + Hoesjes :)
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    zit op zo'n dvd zo veel ruimte voor twee spellen:confused: (wist niet eens dat ze dvd's gebruiken :eek: |:- )
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik hoop dat ze er wat moois van maken; verbeterde graphix en gewoon wat extra stff erin. hoeft niet superspeciaal of whatever en ook geen custom soundtrack ofzo want die is al supergoed geloof ik...
    Gewoon wat leuke extra's zoals concept-art of een making-off etc. Gewoon een mooi pakketje, iets 'speciaals' zeg maar...

    aan de andere kant; zelfs als het een port is met PS2 graphix zonder wat dan ook extra, zou ik maybe toch zowiezo halen, want heb beide games nog niet echt gespeeld. alleen GTA3 met superveel lag een beetje op de PC.
    Ik hoop wel dat ze dedraw-distance etc. hebben verbeterd, dat alles gewoon lekker soepel loopt en je egwoon retever kunt kijken :D
     
  5. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    op een xbox-dvd past maximaal 9GB geloof ik, dus met een beetje proppen zou dat ook wel moeten kunnen denk ik :)

    /edit;

    oja beetje dom van mij, als het op pc op 2cd's past moet het idd wel makkelijk passen :+
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Whaha... proppen? GTA:VC voor op de pc staat op 2 cd's. 1 voor het spel zelf, de andere voor de muziek. Hetzelfde geldt voor GTA3. Dus dat past echt wel hoor. Ook al is het spel groter voor de consoles aangezien het niet eerst geïnstalleerd wordt. Het past echt wel op 9 GB!
     
  7. denk het ook maare ik ben er wel weeer blij mee en weer nie ,ik heb beloofd maar 1 toffe game per 2 maand te kopen aan mijn vriendin maar met fable halo 2 gta wordt dat heel moeilijk ,ik denk dat ik het maar alvast uitmaak
     
  8. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je vriendin ook verslaafd raakt aan gamen, dan hoef je je niet meer te verantwoorden ook :)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ja dat zal vast beter bij haar aankomen dan wanneer jij een extra game koopt ;)
    Mijn vriendin zou wel willen spelen denk ik maar ze vind de controllers nog een beetje te groot. Hopelijk binnen een paar maanden maar eens een controller S aanschaffen. :)

    Zal heus wel passen die 2 spellen op 1 DVD, maar hoop eigenlijk dat ze het op 2 verschillende discs plaatsen, en er gewoon wat extra stuff op zetten....
    Beetje mooie styl-ie verpakking enzo...soort deluxe set of whatever... :D
    Of maybe ergens een arcade hal in het spel inbouwen waar je de eerste 2/3 GTA spellen kunt spelen (GTA, GTA;London en GTA 2)
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, laat ze dan gewoon die spellen op de disc zetten :p Niet in zo'n butt-arcadehal als bij Shenmue 2
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Damm ze maken het me wel moeilijk...

    Wat word et nu???!!

    Fifa 2004, XIII, Rainbow 6, Sudeki, PGR2, Halo 2,Fable.... :confused:
    En dan ook nog GTA Double pack...

    Et word denk ik Rainbow 6 en GTA Double Pack en Halo 2...
     
  12. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik op een ander forum; of het bull shit of werkelijk waar is, daar valt over te twisten, maar het klinkt zeker interessant:

    "There have been several enhancements to the Xbox version [of GTA double pack] including higher polygon models, enhanced audio, spectral lighting, reflection mapping, the game will look better on xbox with these enhancements. So I think Xbox owners will be very happy with what they see, its not just a straight port".

    - Rockstar Conference call.
     
  13. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey tnx!
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Alleen grafische verschillen dus? hmm ze hadden beter wat xtra missies kunnen doen enzo.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kan er niet wakker van liggen, beide games allang en breed tot in den treure toe gespeeld, ga dit dus echt niet kopen op de XBox...
     
  17. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen demper op deze vreugde zetten maar als alles blijft zoals het is, ziet het ernaar uit dat dit pakket enkel en alleen op amerikaanse xboxen zal draaien. Op Tothegame.com staat er namelijk naast EU Release: N/A wat erop wijst dat hij hier niet beschikbaar zal zijn. Ik zou dit graag opgeheldert zien als dit om een vergissing draait.

    http://www.tothegame.com/game.asp?ID=598
     
  18. Green Dwarf

    Green Dwarf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die 2 oude kleinere spellen verkiest boven True Crime is wel heel erg kortzichtig
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    O maar das natuurlijk maar een detail.
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    N/A is toch "nog niet bekend"

    hij zal vast wel komen:cool:
     

Deel Deze Pagina