Nog ff twee (slechte) screenshots van onze held in de regen Xbox Versie PS2 Versie grootste verschil is dat bij de xbox er waterdruppels op het beeld verschijnen en bij de PS2 dus niet. Verder is de xbox natuurlijk net weer wat mooier
Komt eerder doordat bij de PS2 het spel niet breedbeeld ondersteunt en de xbox versie wel. Daardoor wordt de PS2 versie zo vreemd uitgerekt.
In de PU krijgen de graphs van GTA voor de xbox trouwens een 10. Een heel zeldzaam cijfer voor de xbox games in de PU. Zijn de graphics echt zo fantastisch, of valt het allemaal eigenlijk wel mee?
GTA Beschikbaarheids onderzoekje Utrecht In Utrecht Bart Smit, Intertoys, Dixons, Eplaza, Mediamarkt - Nada, noppes, nul :-( Dr Games zegt m pas vrijdag binnen te hebben. Iemand andere bevindingen?! Thijs
2 januari is de datum waarop alle grote firma's het verkopen [ Bart Smit; E-Plaza; Intertoys ], hun houden zich aan de regels omdat ze overal zitten. Een lokaal zaakje word niet in de gaten gehouden, dus ik denk dat die het daarom wel gewoon eerder kunnen verkopen.
Nee, ik heb net naar Dixons gebeld, en die krijgen em eerdaags wel binnen, maar mogen hem pas vrijdag op de releasedatum verkopen en niet eerder.
Is het nou waar dat het eigenlijk gewoon 2 doosjes zijn? dus 2 losse spellen? In een box. Dus eigenlijk is een eurootje of 43 bij play.com geen geld? Ik twijfel heel erg of ik hem moet bestellen of niet. Ik heb allebei de spellen nog nooit ergens anders gespeeld (pc/ps2)...
dan moet je hem kopen en het zijn gewoon 2 doosjes als je nog nooit gta3 vicecity hebt gespeeld is het gewoon een must
illusion games in hoofddorp zegt ook dat ik em morgen gewoon kan komen ophalen en hebben ze em daar niet stap ik op de bus en ga ik ook naar de digi-fan