1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. odebeijer

    odebeijer A Dutch Ghost

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij gta 3 heb ik nog geen bugs gezien, vice city moet ik nog ff checken.
     
  2. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik heb hem nu ook eindelijk kunnen kopen.
     
  3. Rotterdamrules

    Rotterdamrules Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ttp://groups.msn.com/_Secure/0TQDXApUXurGE5mRs5fTLPuh99XUtucAa9Gu7nxRGdo2WMO5XFutEdcKst5Ag0DHDavIIvcFgNhtLgXAgyZdHTVrxI5nMgd6BK9g2zpBiBbTQTBTnIbkM7g/affiche_vignette.jpg?dc=4675453607622927226

    ik heb gelijk voor mijn vrienden gehaald :)
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2003
  4. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe bug vrij, alleen ga je af en toe door een boom heen of een lantaarnpaal. Toppie dit spel.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe komt toch iedereen al aan dit spel, ik heb den bosch en rosmalen helemaal afgezocht, maar niemand had hem.:mad:
     
  6. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie al niet in Den Bosch is, dan ga ik het vandaag ook niet meer proberen. Er zit niks anders op dan te wachten tot vrijdag.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet niet of de winkels morgen open zijn, maar ik probeer morgen nog maar een keer.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    winkels zijn morgen niet open ... officiele vakantiedag
     
  9. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Toppie vandaag binne gekregen van gamerelease echt dit spel is zo goed ik ben al helemaal verslaafd aan GTA III heb Vice city ook al gedaan en de bug van het hotel is opgelost
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Er schijnt in de PAL release (europeze versie dus) problemen te zijn met de collision detection... :mad:
    Maar niet iedereen heeft er last mee, voor zover ik het een beetje heb kunnen volgen op de gamefaqs messageboards...
    Ik denk erover om de game ook maar egwoon te kopen/bestellen, en als ik er problemen mee heb, dan gewoon meteen me xbox laten maken door de xbox service, aangezien ik nog een paar maanden garantie heb en ik heb een thomson drive...
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik heb bij GTA3 nog geen bugs kunnen ontdekken, VC heb ik nog niet gespeeld dus hierover kan ik niet nog niets zeggen.

    Wel vind ik het camera standpunt even wennen, had liever gezien dat de camera iets verder weg stond van het voertuig waarin je rijdt, zodat je het hele voertuig kan zien en het weggedeelte wat voor je ligt.

    Je kan de camera wel instellen maar op het moment dat je meer zicht hebt over het voertuig valt er een stukje zicht op de verder gelegen rijbaan weg. Op het moment dat je de camera instelt, zodat je meer zicht op de rijbaan hebt, vind ik het voertuig met de achterkant te dicht op het scherm komen. Het is niet hinderlijk en het went , maar hierin had ik graag wat meer mogelijkheden gezien. Op het grafische gebied ziet het spel er puik uit, echter had het beeld bij duisternis volgens mij op de Xbox iets scherper gekund.
    De laadtijden zijn acceptabel en zijn een verademing ten opzichte van de PS2, dit maakt het spelen een stuk aangenamer. Het blijft natuurlijk een feit dat het spel een zeer sterke gameplay heeft, toch vind ik dat je op sommige punten merkt dat het spel in eerste aanleg is ontwikkeld voor de PS2 en hierdoor de kracht en het kunnen van de Xbox niet optimaal wordt benut, dit neemt niet weg dat het spel gewoon een van de betere games op de xbox is…
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Maar mocht je game bugs bevatten, wat heeft het dan voor zin om je Xbox te laten maken? De fouten zitten dan gewoon in het spel zelf en daar heeft je console voor de rest niets mee te maken.
     
  13. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook gezien dat je nu in vice city kan rennen en dan ook je vuisten alvast klaar kan maken om te gaan slaan.
    Dit kan geloof ik ook met een hamer.
    Dit kon toch niet in de ps2 versie ?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    wel met de pc versie, met de ps2 weet ik niet.
     
  15. Rotterdamrules

    Rotterdamrules Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    mensjes praten niet tegen mij in vice city....is dit goed?

    ook verdwijnen er af en toe mijn wiele van t beeld....verder ben ik niet echt onder de indruk van de 'vernieuwde' elementen
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    volgens mij niet.
     
  17. Rotterdamrules

    Rotterdamrules Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag m liggen en toen heb ik er 3 gevraagd, die gast keek me raar aan mar kon er wel om lachen! ze waren gelijk op :D

    bedankt FRS
     
  18. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook vandaag gehad van gamerelease. Heb alleen nog GTA Vice City gespeeld, maar ik vind het echt vet! Vooral als je iemand met een kettingzaag bewerkt, lekker bloedspetters op je scherm8) :9 .
     
  19. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog nergens te vinden hier :'-(
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb jij wel die bug dat mensen niet tegen je praten?
     

Deel Deze Pagina