1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo? Zijn er meldingen dat die bug ook in de PAL versie zit? :eek:
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik d8 dat GTA nog nie uit was op de xbox...
    of hebben jullie het over de pc versie??:confused:
    kan iemand mij vertellen waar ze al te koop zijn??
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hier:confused:, maar sommige hebben nergens last van.
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dankzij jouw INHALIGE koopgedrag was er dus geen GTA meer voor mij over :eek: ;)

    (Grapje hoor, ik woon in Groningen)

    Maar voor de mensen die hem WEL hebben, hoe zit het met framerate en drawdistance?
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    de FreerecordShop.:D
     
  6. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    wel ok... ik heb zelf een redelijk snelle pc, en daarom ook supergraphics bij Vice City en GTA3... vind het grafisch dus ook erg tegenvallen op de Xbox.. maar dat had ik van tevoren wel kunnen weten
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    I know, maar een van de bugs bij deUS versie was dat ie bij sommige mensen vaak vastliep, of soms heel moeilijk opstartte, en dat had dan misschien wel weer te maken met hun dvd drive erin...
    Dus als ik dat dan zou meemaken, dan zou ik hem om die reden kunnen laten maken :)
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan nu nog niet weten of er BUGs in zitten je moet eerst het hele spel uitgespeeld hebben als je wilt wetenw aar preces alle bugs zitten.
     
  9. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik schaf dat spel gewoon aan en als ik ontdek dat er bugs inzitte dan ga ik gewoon terug naar de winkel..


    Zijn sommige mensen al meer bugs tegen gekomen?
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Je ziet niet bugs als je de disc er in zooit.
    Als je hem dan een week hebt en je ondekt ee bug dan kun je niet meer ruilen:)
    Je moet er rekenign mee houden dat er bugs in zitten dat weet ik gewoon zeker!
     
  11. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net een uurtje gespeeld en het is Mooier en vloeiender dan de PS2versie(als je de flair optie uit zet,bij grafische instellingen).Er zijn ook wat grafische effecten toegevoegt zoals reflecties op de auto's,regen dat op je scherm spat,en een grote maan als je midden in de nacht rijd,ik dacht dat er ook enkele nieuwe voetgangers waren evenals enkele nieuwe wapens!

    Edit:Ik neem mijn woorden gedeeltelijk terug,kijk op blz 50(mijn nieuwe post in deze thread) waarom.:mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    maar bijv. dat de mensen op straat niet meer tegen je praten, dat kun je gelijk horen. En als ze niet meer tegen je praten, is dat dus niet goed.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik begrijp gewoon niet waarom ze zo'n game dan niet eerst ff een maandje kunnen play-testen ofzo, voor het op de markt te gooien. Ok, dan heb je als gamer het spel wat later, maar wel bug-free...

    Nu zijn er mensen die het spel 1 of 2 dagen gespeeld hebben, en die dingen al opgemerkt hebben. Als Rockstar dat nou gedaan had, dan hadden ze er nog iets aan kunnen doen...
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ik koop het gewoon, en als ze niet meer tegen me praten, ruil ik hem gewoon tegen een andere en zeg dan: Er zitten allemaal bugs in en hij loopt de heletijd vast, mag ik een nieuwe?
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kwil niet veel zeggen maar reflecties op auto's, water dat op je auto spat, en maan in de nacht zitten allemaal ook in de pc en ps2 versie... t enige wat verbeterd is volgens rockstar zelf is de graphics.
     
  16. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de graphics zijn verbeterd maar je hebt ook nog custom soundtrack optie en nieuwere wagens en wapens (d8 ik)
     
  17. mrjig

    mrjig Guest

    er zijn iig nieuwe wapens
     
  18. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die auto's glimmen gewoon, en de cutscenes zijn veel en veel beter. Alle vingers zitten los en hun hoofden zijn beter. Nieuwe wapens? waar?
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, maar heeft iedereen die bug dat mensen in vice city niet meer tegen je praten? En NU heeft freerecordshop hem, maar vandaag zijn ze gesloten:mad:
     
  20. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Die druppels zitten iig niet in de GTA 3 versie. En de reflecties zijn 100x beter, zo zie je nu echt de objecten uit de omgeving op je auto reflecteren, op de ps2 heb je dat niet.
     

Deel Deze Pagina