1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De algemene GTA: Double Pack thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door sharkysharky, 3 sep 2003.

  1. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow sorry, ik ben vergeten Live neer te zetten.
    Alsof je dat zelf niet snapte banaan, mierenneukertje
     
  2. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, tegen mij praten ze gewoon als ik tegen ze aan loop, of ik als ik ze kapot schop/schiet. Ik heb wel alleen nog maar Vice City gespeeld. Dus over GTA 3 kan ik nog niets zeggen. Vice City is bij mij iig perfect.
     
  3. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was ook Vice City die de bugs heeft, 3 niet geloof ik
     
  4. weirdo

    weirdo Malle keeskoppen...

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    kan het zijn dat het mikken hetzelfde is als bij de ps2 versie?die auto-aim? ik hoop dat het zoals op de pc is gewoon vrij schieten...
     
  5. gamer2003

    gamer2003 xbox

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een paar keer gehad dat vice city heel sloom liep. Het beeld vertraagde en alles ging heel sloom. Mensen uit hun auto sleuren ging heel sloom, en toen ik ging rijden was alles weer normaal. Dit heb ik nooit bij andere spellen.

    over die auto-aim: die zit ook in de xbox versie. Je gebruikt de auto aim functie met de linkertrigger, en je schiet met de rechter trigger.
     
  6. mrjig

    mrjig Guest

    je hebt dan drugs geslikt...(waarschijnlijk)
    want dan hoort dat :9 :9
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Bij de Interoys kost ie €60

    Is iemand ook opgevallen als het bij GTA3 nacht is dat er heel veel pop up is. Autos komen pas tervoorschijn als je er al bijna de autos bent.Overdag heb ik dit probleem niet
     
  8. mrjig

    mrjig Guest

    misschien hoort het???
    s nachts minder zicht ofzo???
     
  9. weirdo

    weirdo Malle keeskoppen...

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het moet met die auto-aim? gaat het echt niet met de "halo controls"?
     
  10. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is alweer een tijdje terug dat er een opheffing was over Grand Theft Auto: Vice City. De in het spel gebruikte zin:"Kill the Haitians" viel niet goed bij de Haitiaanse gemeenschap. Rockstar Games toonde medeleven en beloofde de zin uit het spel te halen.

    Mijn vraag: Zit deze zin bij de Xbox versie van VC. > (Double Pack) er nog in?
     
  11. chr0nix

    chr0nix chr0nix

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    mss ga ik het morgen ofzo halen, m'n neef heeft een ps 2 en daar spell ik het voortdurend dus...
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    mij is net opgavallen datik overdag ook wel ere pop up heb
     
  13. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik vragen wat pop-up zijn? Ik weet wel wat pop-up's zijn die je op de pc tegen komt. Maar het lijkt me niet dat pc pop-up's iets te maken heeft met game pop-up's
     
  14. Tompy

    Tompy !!OSM!!

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst true crime gehuurd en ik vind die manier van mikken erg stom vooral met die slowmotion.
    hoe is dat in gta double pack? want heb gta nog nooit gespeeld 8)
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Pop up is zeg maar dat als je bijv. aan het rijden bent er opeens uit het niets een auto voor je motorkap opduikt, of dat er opeens een gebouw op het scherm komt.
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em vandaag voor mijn verjaardag gekregen.... en hijs zooo goed en mooi en leuk!!!
     
  17. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn eerdere post verkort door de edit functie,omdat ik daarin bugs vermelde die ik eerst nog een keer wou testen of het echt bugs waren.

    om met de deur in huis te vallen:Er zijn bugs in Vice City:mad:

    Ik heb het nu puur over Vice City,GTA 3 is tot nu toe bug vrij.

    Voorbeelden:

    1:eek:p het moment dat je over een muurtje springt vertraagt de boel en gaat alles in slowmotion,het lijkt alsof de engine van het spel dit niet goed kan verwerken(over een muurtje springen!??) en daarom gaat haperen.Dit verdwijnt zodra je weer in een auto stapt.Raar.

    als ik meer bugs tegenkom post ik ze meteen.

    DIEP TRIEST ROCKSTAR.

    Snel cash innen is leuk maar zet je spellen dan wel op een juiste manier over!Als ik nog 1 bug tegenkom breng ik het spel terug en EIS ik mijn geld terug.Tja de Xbox is een halve pc maar om dan gelijk net als dit zo vaak het geval is in de PC wereld een spel met bugs te gaan uitbrengen gaat me te ver!

    Edit:Ik heb een thomson drive,als de slowmotion hierdoor te verklaren is,EIS ik een verklaring/reperatie van M.S.(gratis want het is een produktie fout)als wel van Rockstar voor het niet verwijderen van trieste bugs,te triest voor woorden.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Zoals ik al eerder vermeldde; Het is gewoon zonde en eerlijk gezegd ook schandalig dat ze dit spel niet gewoon eerst degelijk test-playen, alvorens het op de markt te pleuren.

    Misschien dat men nu, door de komst van xbox-live, er toch iets makkelijker over denkt om games vol met bugs de markt op te slingeren, met de gedachte; 'ach....dat fixen we daarna nog wel ff door wat patches via xboxlive aan te bieden'...

    Als dat de gedachte is, dan is dat toch wel erg treurig...
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    hm, bugs heb ik me altijd aan geeergerd, en nog meer aan de berustende houding van gamers. "ach, dat gebeurt nu eenmaal"
    Laatst dat ik gigantisch kwaad was geworden was op Enter the matrix, ben bij winkle waar ik hem had gekcoht naar binnen gestormd, en echt geschreeuwd dat ik onmiddelijk mijn geld terug wilde hebben... Achteraf nog wel sorry gezegd tegen die verkoper, want ik heb iedereen in die winkel helemaal kapot gescholden ... :{
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050

    Ehmmm....voortaan misschien éérst wat recensies afwachten!? ;)
     

Deel Deze Pagina